"Dac de pterodactylus kan vliegen in de lucht. En hij jaagt de dinobabies soms ook op de vlucht!!!!!!!!"

Sorry... liet me even gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Nikass: er waren ook minstens twee wel normale kinderen dus omgeving kan toch niet zo slecht zijn + er was begeleiding van een therapeut volgens het vervaal.
Nikass schreef:Ayasha schreef:Nikass: er waren ook minstens twee wel normale kinderen dus omgeving kan toch niet zo slecht zijn + er was begeleiding van een therapeut volgens het vervaal.
Daar gaat het niet om, ik ken de details niet. Ik reageerde alleen op de opmerking dat er op dertienjarige leeftijd al niets meer te veranderen zou zijn aan het gebrek aan geweten en ik vroeg mij alleen af of dat juist is.
petraaken schreef:Had die psycvholoog ook nog een deftige uitleg voor die stelling? Want inderdaad mijn haren staan recht als ik dat lees.
Ayasha schreef:petraaken schreef:Had die psycvholoog ook nog een deftige uitleg voor die stelling? Want inderdaad mijn haren staan recht als ik dat lees.
Heb de quote opgezocht en het is een pedagoge die het jammer vond dat vrouwen streefden voor gelijke rechten...
Maar goed, er zijn meer belangrijke psychologen met meer dan één draadje los. Als je een psychologie boek open doet trek je wel vaker een wenkbrauw op bij uitspraken.
petraaken schreef:Ayasha schreef:Heb de quote opgezocht en het is een pedagoge die het jammer vond dat vrouwen streefden voor gelijke rechten...
Maar goed, er zijn meer belangrijke psychologen met meer dan één draadje los. Als je een psychologie boek open doet trek je wel vaker een wenkbrauw op bij uitspraken.
Een pedagoge?Van zo'n persoon zou je toch wel een betere uitspraak verwachten.
petraaken schreef:Ayasha schreef:
Heb de quote opgezocht en het is een pedagoge die het jammer vond dat vrouwen streefden voor gelijke rechten...
Een pedagoge?Van zo'n persoon zou je toch wel een betere uitspraak verwachten.