Djilna schreef:Welke foundation heb je gehaald Melanie?
De studio sculpt! Eerst de studio fix geprobeert maar mijn huid is zo droog dat dat er niet uit zag! Dus deze + de moisture cream meegekregen kijken wat t doet voor mn huid!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phoya schreef:Zijn er trouwens nog meer 'beauty' bloggers hier in dit topic? Lijkt me leuk elkaar te volgen enzo! Tot nu toe ben ik alleen Suus nog maar tegengekomen, en zij is niet actief meer!
Memories schreef:Mooie looks allemaal weer dames![]()
Ik ben benieuwd wat je van dat MUR x Soph palette vind Phoya! Zit er over te twijfelen om die ook in huis the halen. De kleurtjes zijn zo leuk, prijs/kwaliteit van hun oogschaduw is eigenlijk altijd super.
linoleum schreef:Phoya schreef:Zijn er trouwens nog meer 'beauty' bloggers hier in dit topic? Lijkt me leuk elkaar te volgen enzo! Tot nu toe ben ik alleen Suus nog maar tegengekomen, en zij is niet actief meer!
Ik heb het een tijdje gedaan, maar gestopt toen ik fulltime ben gaan werken. Het kost veel werk en wilde wel echt met regelmaat en goed uitgedacht het doen.
velvetblack schreef:Ik volg ook niemand en ben er minder heftig mee bezig. Mijn werk is make up dus in mijn vrije tijd ben ik er juist minder mee bezig. Inderdaad de paarden, vrienden en gamen.
Vandaag even de tijd genomen wat foto's te nemen
[ [url=m/kXYBxg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MJYZhN.jpg]Afbeelding[/url] ]