Hilary schreef:Danseresje schreef:Hilary, de Elfstedentocht is de week van Hemelvaart, dit jaar dus van dinsdag 11 mei tot en met zaterdag 15 mei.
Ik hoop het echt zo! Ondanks dat het zwaar afzien was in 2018, is het ook echt een héél gave ervaring. En super mega trots op mijn officiële Elfstedenkruisje![]()
![]()
Enige jammere is dat er geen slaapschepen zijn dit jaar..... Met mijn maatje een overnachting bij vrienden op de fiets geregeld... Voor meerdaagse tochten mag je meerdere nachten op één adres overnachten en met de auto aankomen.... Leuk detail: de gastvrouw loopt zelf waarschijnlijk ook mee![]()
Maar ja.... Er gaat dus wel meer tijd en logistiek in zitten dan wanneer je op een slaapschip slaapt.....
Heen-en-weren is inderdaad meer gedoe dan dat je bagage voor je verplaatst wordt en je 'alleen maar' van A naar B hoeft te lopen. Zo heb ik ooit (20 jaar geleden ofzo) een wandeltocht met mijn vader gelopen; wij liepen van A naar B (en C) en de bagage werd gebracht, heel fijn
Mei is wel vrij vlot nog, covid-technisch.
Is zeker nog vrij vlot. Ergens heb ik er ook een hard hoofd in.... Maar wil iets hebben om naartoe te leven.....
Overigens houdt de organisatie strikte aantallen etc aan en is het echt wel anders dan voorgaande edities....
We gaan het zien. Wordt het alsnog geannuleerd, dan vrees is dat het weer een dip in mijn wandelmotivatie wordt..... Maar ja, moeten toch iets?