Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmine schreef:Er zit hier een artist 2 straten verder, hij is nog niet lang bezig en ik zit wat te azen en te wachten want zijn werk is nog niet altijd even strak maar zijn stijl is zo waanzinnig vet en ik wil écht iets van hem
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Yasmine schreef:Er zit hier een artist 2 straten verder, hij is nog niet lang bezig en ik zit wat te azen en te wachten want zijn werk is nog niet altijd even strak maar zijn stijl is zo waanzinnig vet en ik wil écht iets van hem
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
meganproperx schreef:Wauw ik kom hier even binnenvallen, lees al een tijdje stiekem mee
Welke artiest is dit? zo gaaf! Beetje Dr. Woo achtig
Ik zit te denken over een tattoo, weet nog niet wat hoe en waar. Maar deze stijl vind ik gaaaf!Yasmine schreef:Er zit hier een artist 2 straten verder, hij is nog niet lang bezig en ik zit wat te azen en te wachten want zijn werk is nog niet altijd even strak maar zijn stijl is zo waanzinnig vet en ik wil écht iets van hem
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]