Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hou heel erg van zwemmen, maar alleen is maar alleen waardoor het er eigenlijk helemaal niet vaak van komt
Ik heb gewichtjes, maar die wegen maar 0.5kg. Weet niet of dat genoeg is?
Bij sommige oefeningen zijn ze echt te licht, maar bij anderen (wanneer je squad doet met armen in 90 graden en dan strekken, of bij de side lunges wanneer je je armen op ooghoogte moet brengen) zijn ze echt loodzwaar
.... Ben net bij de TA geweest (3 gaatjes gevuld) en ik heb nu zo'n ontzettende pijn in m'n mond ondanks een zware verdoving... Dat ik het gehups en gespring van 30DS gewoon niet aandurf... Voel me nu stom, want heb gelijk het gevoel dat ik faal ofzo....AnimalCare9 schreef:Rainbow8: Het lijkt mij superleuk om gewoon vlak bij huis in een sloot te kunnen gaan zwemmenIk hou heel erg van zwemmen, maar alleen is maar alleen waardoor het er eigenlijk helemaal niet vaak van komt

6dgn per week met iedere dag een workout en een motivatiefilmpje in de eerste week. Er zijn 5 verschillende ofzo secricible schreef:http://www.livestrong.com/blog/10-free- ... r-stronger
Hier staan alle antwoorden6dgn per week met iedere dag een workout en een motivatiefilmpje in de eerste week. Er zijn 5 verschillende ofzo