Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh__ schreef:Balen Imre!
Hier ging het ook niet goed. Eerste keer level 2. Vooral heel veel gekeken en weinig gedaan. Sommige oefeningen zijn heel lastig om door te krijgen. Dus ik baal een beetje dat het niet zo geweldig ging.
Lijstje na 10 dagen. Let nog veel te weinig op mijn voeding, dus dit is alleen door het shredden.
Voel en zie wel wat meer spier, vooral na het shredden. Door mijn vetlaag heen zie ik bij mijn buik bovenin al wat vorm. En mijn kuiten en armen zijn veel gespierder. Is alleen niet heel erg te zien, wel te voelen. Dus het motiveerd wel al enorm
- Nek - Gelijk
- Borsten - -1
- boven Armen - Beide - 1. Wel voel ik nu echt spierballen als ik ze aanspan
- Heupen - -1
- Navel - -3,5
- taile - -1
- Billen - -2
- Benen - Beide -1
- Kuiten - Beide -0,5
Kayleigh__ schreef:Balen Imre!
Hier ging het ook niet goed. Eerste keer level 2. Vooral heel veel gekeken en weinig gedaan. Sommige oefeningen zijn heel lastig om door te krijgen. Dus ik baal een beetje dat het niet zo geweldig ging.
Lijstje na 10 dagen. Let nog veel te weinig op mijn voeding, dus dit is alleen door het shredden.
Voel en zie wel wat meer spier, vooral na het shredden. Door mijn vetlaag heen zie ik bij mijn buik bovenin al wat vorm. En mijn kuiten en armen zijn veel gespierder. Is alleen niet heel erg te zien, wel te voelen. Dus het motiveerd wel al enorm
- Nek - Gelijk
- Borsten - -1
- boven Armen - Beide - 1. Wel voel ik nu echt spierballen als ik ze aanspan
- Heupen - -1
- Navel - -3,5
- taile - -1
- Billen - -2
- Benen - Beide -1
- Kuiten - Beide -0,5
Rebel_Jits schreef:Wilde vanmorgen shredden, maar werd m'n bed uit gebeld dat we eerder weggingen. En nu net pas terug![]()
Aangezien het de tweede verjaardag dit weekend was, ga ik toch nu nog maar even flink aan de bak.
[ Afbeelding ]