Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:00

Gianti schreef:
Hoe is zoeva in vergelijking met sleek

Ik vind mijn Zoeva Naturally yours veel beter dan mijn sleek palletjes :)

__Sannne

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:20

Vind zoeva idd veel beter dan sleek, zoeva heeft zo belachelijk veel pigment echt geweldig.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:39

Ml: ik? Heb gewoon al teveel :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:07

Even een vraagje aan jullie! Ik ben weer eens opzoek naar iets nieuws, deze keer mascara :)
Welke vinden jullie geweldig? Ik heb lange wimpers en wil graag dat ze niet plat vallen.
Max factor false lash effect vind ik fijn, de colossal van Maybelline. Ik heb op Dior (diorshow extase en de gewone diorshow) na nog geen 'beter' merk gevonden die me beviel.. Wie weet via hier wel een :D

Edit: iemand toevallig ervaring met YSL mascara? Vind die verpakking altijd geweldig mooi :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:15

Ik ben verliefd op mn covergirl mascara, die is zoo fijn. Geeft heel veel extra volume aan mijn wimpers..
Alleen is hij niet verkrijgbaar in stupid NL *huilt*

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:24

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:46

Covergirl zag ik inderdaad erg goede recensies over maar moeilijk te verkrijgen helaas! Die van YSL ziet er echt heel goed uit, wellicht het proberen waard. Iemand toevallig ook ervaring met le volume van chanel? Daar was ik ook erg nieuwsgierig naar.. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 17:01

Is er van Covergirl ook fake? Op ebay zijn ze weg te koop, maar ik wil dan wel zeker weten dat ze echt zijn :) of zijn ze gewoon zo goedkoop?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 17:50

In amerika is het iig niet duur, geloof iets van 6 dollar per mascara?
like every drugstore brand

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:03

Vraagje. :D Ik heb een Nars foundation maar natuurlijk geen pompje, weet iemand of je per se via Nars zo'n pompje moet bestellen of dat je ook ergens anders pompjes hebt die erop passen? Nars heeft nl €10 verzendkosten, beetje zonde voor alleen zo'n l*llig klein pompje.

Glossi: Mooie kwasten! :+:

Eight schreef:
Even een vraagje aan jullie! Ik ben weer eens opzoek naar iets nieuws, deze keer mascara :)
Welke vinden jullie geweldig? Ik heb lange wimpers en wil graag dat ze niet plat vallen.
Max factor false lash effect vind ik fijn, de colossal van Maybelline. Ik heb op Dior (diorshow extase en de gewone diorshow) na nog geen 'beter' merk gevonden die me beviel.. Wie weet via hier wel een :D

Edit: iemand toevallig ervaring met YSL mascara? Vind die verpakking altijd geweldig mooi :o

YSL, doe het niet!!!!! :\
Ik heb een YSL mascara en hij is echt vreselijk, ik heb die met Shocking erop. Misschien dat die Faux Cils beter is, maar deze iig niet. Hij klontert als een gek (is wat minder geworden nu ik hem wat langer open heb), er zit een erg sterke geur aan (die je ook echt ruikt als je hem op je wimpers hebt, zelfs na het fietsen ofzo := ) en in de loop van de dag brokkelt ie heel raar van mijn wimpers af.
Ik denk dat ik volgende keer voor die nieuwe van Lancôme ga, met glitters op de verpakking. Ik vind de Doll Eyes van Lancôme nl ook heel fijn dus ben benieuwd naar deze (ik vind Doll Eyes trouwens beter dan Diorshow). Maar echt dé perfecte mascara heb ik nog niet gevonden. Sumptuos Lashes van Estée Lauder wil ik ook proberen als Ici Paris een keer weer een aanbieding heeft. :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:06

Mijn favo mascara is there real van benefit

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:09

Even een terzijde opmerking :+
Kan het volgende topic niet gewoon make-up topic deel 4 of zo gaan heten? Vind deze titel zo.. knullig :Y)

Iemand ervaring met Estee Lauder double wear foundation? :) heb nu die van Vichy maar die loopt toch uit gedurende de dag helaas.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:10

Ahh ik had ook een mascara van Laura Geller gekocht (werd opgemaakt en toen gebruikte ze die en toen waren mn wimpers opeens prachtig dus natuurlijk stonk ik erin zelfs al heb ik nog te veel mascara liggen) maar kan echt niet waachten om die te gaan gebruiken. Wil eerst mn andere allemaal een beetje opmaken dus heb m nog dicht gelaten maar eigenlijk wil ik m gaan gebruiken haha. Mn wimpers waren toen echt prachtig lang enz Ö

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:12

Haha ja ik vind de titel ook altijd een beetje knullig. :') Misschien kunnen we anders aan een mod vragen of de titel nu al veranderd kan worden? Misschien dat er dan ook wat meer mensen op het topic afkomen. :D

Heb wel eens Double Wear opgehad maar heb hem zelf niet. Hij is echt superdekkend dus voor elke dag zou ik hem niet nemen. Maar hij ziet er verder wel heel mooi uit. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:18

Superdekkend is juist wel iets waar ik naar op zoek ben :j
Ik heb nu Dermablend van Vichy maar die loopt dus wat uit en accentueert droge plekjes in de loop van de dag.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:43

Suus___ schreef:
Ml: ik? Heb gewoon al teveel :=

Nu verwacht ik een lijst }>

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:25

Wauw voelt als een dreiging ml hahahaha..
Heb er stiekem 2 besteld en die zijn vandaag binnen, schaam me alleen al dood door dat lijstje :=

Benefit there real maakt m'n wimpers lang maar helaas niet volumineus, heb ook 'de' mascara nog niet gevonden

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:30

Mijn Nude paletten:
Naked 1
Naked 2
Naked 3
Naked basics :=
Khroma beauty shebang
W7 nudes palette
Sephora Kiss from n10
Vera valenti
Elf Nude warm
Mua undress me
Mua undress me 2
Mua heaven and earth
Sleek oh so special
Sleek storm
Sleek au naturel

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:48

Ik aanbid je :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:18

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe mascara! Had nu de Max Factor Clump Defy gehaald na hier aardig wat goede dingen over te lezen maar nee, dat is nou echt niets! Amper verschil of ik 'm wel dan niet op heb..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:19

Ik heb er eentje van 'lancôme'? Doll Eyes. Het beste ding dat ik ooit heb gehad :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:52

Over die doll eyes lees en hoor je ook wel veel goeds :) die is ook rond de 23 toch? Ik hoop dat er binnenkort een leuke actie bij de ici paris komt naar meestal is dat meer aan het einde van het jaar denk ik he?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:54

Morrow_Less schreef:
Wat een leuke kwasten seg ! Dit waren de ebay kwasten toch he ?

Nee :oo Geen Ebay, Zoeva, Drugstore kwasten voor mij :') Dit zijn Japanse kwasten *\o/*

Had veel meer in mijn bericht geschreven, nog boven de kwasten. Geen idee wat dat verhaaltje naar toe is gelopen.. Maar goed, mijn nieuwe kwasten dus waar ik ontzettend blij mee ben :+

Mijn favoriete mascara is nog steeds Dior Overcurl. Ik heb ook Chanel Le Volume.. ik snap de hype nog steeds niet.. en Doll Eyes vind ik naast dat mijn oogleden er een reactie op kreeg (zit parfum in die mascara!) ook niet mooi op mijn wimpers. Beetje spinpoot achtig werd het bij mij. De normale vond ik wel fijn van Lancome maar durf geen Lancome spul meer te gebruiken sinds die Mascara.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:57

Le volume bevalt je niet heel goed zo te horen? Wat een ellende he, ik denk dat er maar weinig zijn die de perfecte mascara zijn tegen gekomen.. parfum kan ik soms tegen en soms niet, dus dat is best nog een gok dan :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:23

Nee Le Volume bevalt me niet zo goed.. Hij doet weinig voor mijn wimpers. Hij maakt ze zwart en dik en moet er op letten dat mijn wimpers niet gaan plakken. Hij maakt ze ook niet echt langer. Ik vind de paarse Colossal van Maybelline fijner! Vind Le Volume zonde van mijn geld.. heb hem 2 weken gedragen maar ben hem echt flink zat.. Als je niet altijd tegen parfum kunt zou ik echt oppassen met de Doll Eyes mascara. Zit echt veel parfum in. Weet niet hoe dat met de andere mascara's van Lancome zit, maar zou dat zeker even checken voor je een gaan aanschaffen. Ik zweer echt bij de Dior Overcurl. Gewoon wachten tot er een aanbieding is, dan is de prijs goed te doen :j Hij blijft de hele dag perfect zitten bij mij.