Op dit moment zegt 70% zich vrijwillig te laten vaccineren en dat is volgens de WHO voldoende voor uitdoven. Hoeven we ook geen dingen te doen die langs de grondwet schuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Getup,, en over welke leeftijd hebben we het dan bij jou kinderen?
Ik kan me voorstellen dat dat veel verschil maakt. Een kind van 10 is vaak toch anders dan een kind van 6 bijvoorbeeld.
Edit: ik vermoed gezien je fototopic dat jou kind 6 is?dan maakt dat blijkbaar niet het verschil
Sizzle schreef:Je kan toch ook niet alle kinderen op 1 hoop schuiven?
Als het gaat om medische handelingen dan kun je zo ongeveer alles doen bij mijn 6 jarige en ze geeft geen kik. Maar valt ze op haar knieen dan is ze een week zielig. Andere kinderen slapen al een week slecht als de schoolarts langskomt. Die verschillen zijn er nu eenmaal.
De 14 jarige dochter van een kennis haalt met eigen handem lammetjes uit hun moeders als het nodig is, maar als ze zelf een inenting nodig heeft moeten ze er met 3 volwassenen bovenop gaan zitten.
wemkelover schreef:Ja ik heb een letterlijke naaldenfobie. Door training ga ik niet meer door het lint, maar ben al keer flauwgevallen. En voel me altijd heel naar. Ik hoop ook als we straks gaan vaccineren dat ik hem bij huisarts mag halen.
wemkelover schreef:secricible schreef:Getup,, en over welke leeftijd hebben we het dan bij jou kinderen?
Ik kan me voorstellen dat dat veel verschil maakt. Een kind van 10 is vaak toch anders dan een kind van 6 bijvoorbeeld.
Edit: ik vermoed gezien je fototopic dat jou kind 6 is?dan maakt dat blijkbaar niet het verschil
Over wie heb je het? Heb geen fototopic dus ga uit niet mij. Maar ook oudere kinderen kunnen rugzakjes hebben. Mijne is indd 6 jaar.
Olympia schreef:Ik ben ook niet medisch geschoold en wel geschoold op Corona testen af te nemen. Niet l.banketstaaf bedoeld, maar zo'n Corona test afnemen stelt niet zoveel voor. Dat kan je in een cursus van 3 uur leren en daarna dus ook testen afnemen.
Het belangrijkste is vooral je houden aan alle veiligheidsafspraken en normen.
wemkelover schreef:Over wie heb je het? Heb geen fototopic dus ga uit niet mij. Maar ook oudere kinderen kunnen rugzakjes hebben. Mijne is indd 6 jaar.
Getup schreef:wemkelover schreef:Over wie heb je het? Heb geen fototopic dus ga uit niet mij. Maar ook oudere kinderen kunnen rugzakjes hebben. Mijne is indd 6 jaar.
Er staat ook Getup bij...![]()
7 en 9 zijn ze. Ze zijn niet heel gecompliceerd, maar soms moet je dingen ook niet groter maken als het is he. Als het moet, moet het.
Mocht er echt paniek zijn of een probleem, dan worden ze niet getest, ook ok. Ze weten zich wel uit te drukken.
En waarom verkeerd signaal, en verhalen over handen in onderbroeken, stel je niet aan zeg . T wordt van te voren gemeld, je geeft je accoord of niet en je informeert je kind dat het ok is. Ze zijn gewoon met de hele klas bij elkaar om de beurt voor het testen, niet alleen in n achteraf hoekje ofzo.
Zijn inmiddels echt veel kinderen getest ( die van mij nog niet overigens) en echt amper problemen.
Gaat hier in Luxemburg beter met aantal besmettingen, ben benieuwd hoe het binnenkort na de feestdagen gaat..
Huertecilla schreef:In een buitenwijk van Barcelone een mega-feest. Gaat voor de tweede dag nu nog gewoon door. Politie laat het lekker gaan; heeft de boel eromheen afgesloten. Niemand erin, niemand eruit.
Wie eruit wil wordt door de molen gehaald, registratie, alcohol, drugs, boetes et al.
Huertecilla schreef:Saillant detail voor die Nederlanders welke nog steeds moeite hebben met maskers dragen: Hier is er een duidelijke trend naar dúbbel masker! Een goed filterend masker met neusbeugel en daarover een simpel filtrend modieus maskertje.
In een buitenwijk van Barcelone een mega-feest. Gaat voor de tweede dag nu nog gewoon door. Politie laat het lekker gaan; heeft de boel eromheen afgesloten. Niemand erin, niemand eruit.
Wie eruit wil wordt door de molen gehaald, registratie, alcohol, drugs, boetes et al.