Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:14

Lekker zithoek zo @Gaucho en een fijne dag zo te lezen. Hier is de volksverhuizing achter de rug (lees: met man en kind een midweekje Landal) :')

Toen we gesetteld waren, gegeten hadden en de kleine man op bed lag heb ik lekker nog even een rondje park en omgeving gewandeld. Toch nog 3.5km. Totaal 11.000 stappen vandaag. Morgen weer een dag. Zeker weten een runnetje op het programma morgen *\o/* en verder lekker met de kleine man in de speeltuin(en) rondhangen... Heerlijk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:18

Wat ziet het er leuk uit, gaucho!

En lekker even erop uit, Musli, net zoals arabella, lekker! Dat kan echt even energie geven.

Ik snak echt naar wat beter weer zodat ik lekker met gezelschap in de nieuwe loungeset kan ploffen. Wereldje is wel erg klein zo.

Ik zit weer klaar voor my 600lb life. :')

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:27

Roosch, goed bezig met de boerenkool dit weekend :D Heerlijk met de kat op de bank <3 Ik blijf ook langer liggen als Julia bij mij ligt hoor :j Ik duim ook mee voor lekker tuin-hang-weer!

Hoe is het nu met Ace, gaucho? Die muffins zien er heerlijk uit :9 En je woonkamer ziet er heel gezellig uit!

Wat een heerlijk weekend arabella. Zo tof om te lezen dat je papa ook nog een stukje over het strand heeft gereden!

Actief weekend weer musli! Geniet van je midweek weg ook <3

Goed bezig negerzoen! Wat voor jurk is het?

Succes EmptyWords! Mooi doel om de behendigheid voor jou ook makkelijker te maken.

Grappig die drankjes met weinig kcal! Ik drink heel graag cola zero dus dat scheelt. Of champagne en daar kan ik toch maar 1 of 2 glazen van betalen dus daar ga ik nooit over :')

Mooie doelen daphne :j
Ook van de anderen hier trouwens!

BarbaraNova, goede eerste stappen gezet. Komt goed hoor, ook bij jou!

Heel herkenbaar Pallatin en dat is ook prima als doel.

Gisteren had ik in de namiddag m’n 1800kcal al binnen. Ik had zó’n honger na de bootcamp :oo . Heb wel 17000 stappen + een uur bootcamp gehad, dus het zal qua schade wel beperkt blijven. Deze week als doel eigenlijk 300 gram er af, dan zit ik op -33kg. We’ll see, sta al even stil. Betere keuzes maken en kleinere porties, want ik ben vorige week een beetje te gul voor mezelf geweest :+

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:56

Ziet er gezellig uit Gaucho!
Musli heel veel plezier met je midweekje weg....
Ik heb hier geen vreetkick gehad, heb wel bewust net na terugkomst van stal custard gemaakt met wat banaan en cruesli...en een stukje pure chocola....voel me iig goed verzadigd en ik ga lekker vroeg naar bed. Morgen weer een dag en dan maar even zo verder hopelijk en dan pas weer wat aanpassingen doen qua bewegen en beter eten....klim hopelijk wel weer uit t dalletje.

N_B_N

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 02:47

O dames wat hebben jullie weer veel gekletst (of ik te weinig gebokt := )

Ik lees weekendjes weg
Caloriearm drinken
Goed en slechte dagen
Lekker actief bezig zijn

Toppers zijn jullie!

Hier sinds vorige week weer wat minder. Ik was echt super goed bezig op de crosstrainer sinds mijn vorige bericht en toen kwam mijn werk vervelend doen _-:(
Zelf niet aan de afspraken houden, mij de schuld geven en ik kan het alsnog gaan opknappen. Dik 50 uur gewerkt en het was nog niet genoeg voor hun _-:( ben er zo klaar mee. Heel m’n lichaam doet zeer, geen tijd en energie voor m’n paardje dus laat staan voor diëten en extra sporten.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 07:44

Wat vervelend N_T_N. Ik heb incidenteel ook wel eens dat soort weken (baan met veel verantwoording) maar ben overtuigd voorstander van dat je het best functioneert als je ook tijd voor jezelf neemt. Mijn medewerkers nemen inmiddels ook vaak de tijd om even een rondje te gaan wandelen als ze ergens mee vastlopen, of verschuiven werk naar de avond ivm de avondklok zodat ze overdag tijd hebben voor privézaken.

Soms snap ik de weegschaal en mijn matabolisme toch niet helemaal. Toch maar even weer op de weegschaal gaan staan na mijn gesnoep afgelopen weekend en weer een goede dag gisteren, om te kijken wat de 'schade' was. Ben ik 0.4 kilo afgevallen tov vrijdag :') en met 67.0 mijn laagste gewicht ooit. Enige wat ik kan bedenken is spierpijn weg = vocht weg. En wellicht moet ik dus toch een beetje naar mijn lijf luisteren als het schreeuwt om eten.

En geen spierpijn betekent ook dat ik nu voorzichtig een klein rondje ga hardlopen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 08:51

Ik snap mijn metabolisme ook niet. In omgekeerde variant. Precies gelijk als vrijdag. :')
Ik weeg wel meerdere malen in de week om tussendoor eens te checken maar mijn meetpunten/speerpunten zijn op vrijdags. Ik heb dus nog een paar dagen om resultaat te boeken. :')

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 11:53

Ik heb vanmorgen ook maar eens gewogen om te kijken wat de schade was van afgelopen weken.
Maar niks *\o/*
Ik blijf op 1800/1900 kcal dus stabiel.
Nu maar even de broekriem aantrekken voor de laatste 4/5 kg.
Had afgelopen weekend zin in zout dus borrelnootjes en kaaskoekjes gehad :9
Moet kunnen af en toe.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 13:25

Wat netjes Gaucho! Fijn ook dat de spierpijn weer weg is!
En Roosch, grote kans dat de weegschaal dan snel weer een daling laat zien en dan hopelijk groter dan je had verwacht.
Fijn Claudia dat je met deze inname mooi stabiel bent gebleven, dat geeft weer inzicht voor die laatste kilo’s....
Ik ga maar even niet op de weegschaal, denk donderdag pas als ik deze dagen redelijk doorkom. Dan zie ik wel wat de schade is. Heb echt superslecht geslapen dus ben nog hondsmoe, dus dat vroeg naar bed gaan hielp nog ff niet... :') Ik denk een beetje te druk ook met werk, morgen kan ik op dat vlak hopelijk weer wat inlopen en dan ook even paardrijden. Verder blijft t niet schransen doel nog maar even staan.... :x

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:53

Ine23 schreef:
Goed bezig negerzoen! Wat voor jurk is het?

Het is deze jurk in het olijf groen :D Ik pas 'm al wel, maar ik heb nu nog teveel buik haha. Als er wat centimeters af zijn zal hij echt mooi zitten :j Vriendin past 'm niet meer (te groot voor haar) en voor mij een mooie motivatie jurk.

Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:56

Mooi :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 18:49

Oh een motivatiejurk, leuk!! Ik werd ook plots verliefd op een jurk. Ruim 120 euro. Heb hem weggeklikt. Mijn bankrekening moet aankomen, ikzelf moet afvallen. Niet andersom.

Ik hoop dat je gelijk hebt , Pallatin! :)) gewoon goede en haalbare doelen blijven stellen.

Ik hoop echt dat ik deze week de "nog maar 10 kg !" grens mag halen. Ik heb een borrel gepland staan dus ik hoop dat het lukt. En anders maar een paar dagen later. De wereld vergaat niet. Hoop ik.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:02

Zo, hier is de rust ook weer wedergekeerd. Kleine man ligt in bed en wij zitten lekker even op de bank met de beentjes omhoog.

Vanochtend wandelend de boodschappen gehaald. Dus we hadden voor 9u al 6000 stappen gezet :') vanmiddag lekker nog een rondje hardgelopen hier op de Veluwe. Zo genieten <3

Afbeelding

@Roosch, precies. De wereld vergaat niet en het hangt niet op een dag. Lukt het deze week niet, dan zeker in de komende periode. Je bent zo goed bezig! :j

@Pallatin, ook dat is prima om soms de lat even niet te hoog te leggen als alles er omheen er gewoon even niet klaar voor is. Als de rust terug is, dan kun je weer doorpakken...

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:46

Wat heerlijk Musli! Ik krijg ook een beetje vakantie gevoel van jouw foto! En wat zijn jullie nog ontzettend actief zo op vakantie!
Wat een leuke jurk negerzoen, en wat goed zo’n doel....ik heb ook al een motivatie (bruids)jurk maar die mag ik voorlopig nog niet aan....en ik kan er niet naar kijken want hij hangt nog in de winkel.... :') Ik heb mezelf beloofd dat als ik mezelf weer in het gareel heb ik nieuwe wollen sokken mag....maar ik vind jouw jurk een leuker vooruitzicht :D

@ gaucho ik denk echt dat je zo positief verrast wordt door de weegschaal, je doet t zo goed! En idd al ga je een paar dagen later aan die laatste 10, nou en!

Ik had hier ondanks de knetterdrukke werkdag toch nog een sportief momentje: we hebben muisjes in de tuin, best schattig maar ik ben met 2 papegaaien en bijbehorend voer bang dat ze straks binnen zitten dus met valletjes en pindakaas in de weer. Toen ik in de lunchpauze even snel op de fiets boodschappen wilde doen zag ik dat er een muisje in de val zat. Dus hup half uur gefietst en muis daar bij een stal weer vrijgelaten. Terug met wind tegen en met 1 minuut speling in de volgende meeting aangeschoven. Gek genoeg heeft t fietsen me mentaal erg goed gedaan, misschien morgen ook maar even proberen te doen. Ook deze dag zonder vreetbui doorgekomen, dus dat is ook mooi, morgen weer een dag

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:56

Ik was een week goed bezig, nu met paard bij van der valk de cantharel O:)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:38

Vandaag stond er een mooie run op de planning. Had thuis al gezien dat bij Kootwijkerzand een mooie 18km lange wandelroute was. De stoute schoenen aan getrokken en gegaan. Wat heb ik genoten <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is dus precies waarom ik zo van trailrunning hou :j *\o/* ruim 1000kcal verbrand. Dat is ook mooi meegenomen. Haha...
Laatst bijgewerkt door MuSLi op 24-03-21 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:39

Super gaaf! Kootwijk is echt zo mooi <3

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:50

Ohhh wauw! Wat een mooie plaatjes weer zeg! Ik dacht even een trail run....18 km gerend, tjezus, maar stevig wandeltempo zie ik! Maar 18 km doe ik je dan nog niet na, diep respect!
Ik ga vandaag dressuurspijbelen en lekker een buitenrit maken, het is te mooi weer voor bakwerk vandaag. Ik heb geen tijd om te koken, dus net een diepvriespizza gehaald...schrok wel van de hoeveelheid calorieën maar ja, beter dan alles eten wat los en vast zit. Lekkere weer is echt een opsteker, dus depri dip is zo goed als weg, dan weer wat strenger de draad oppakken (en morgen wegen)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:53

6 minuut per km toch? Dat is best een stevig hardloop tempo, respect +:)+

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:03

Wow wat goed meusli!!!!

Hier vandaag 2x naar het sttand geweest. Vanmorgen met mijn moeder en de honden en toennet met iedereen. We hadden een strandrolstoel geleend voor mijn vader, was heel erg leuk.

Even een vergelijk *\o/* foto van vorig jaar november en nu
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:07

Looking good!!

Mooie plaatjes zag ik ook al voorbij komen <3

Ik heb mn dag niet. Halve nacht wakker gelegen want er liep een krolse kat te schreeuwen ergens. Vreselijk. Dat was 3 uur en daarna niet meer kunnen slapen. Ik kan dus echt niet functioneren met te weinig slaap.
Vanochtend aan een koffie-infuus gehangen, vanmiddag mijn hoognodige boodschappen gedaan en wat in de tuin gepield en nu lig ik languit in de zon op mijn loungeset, met een zakje suikervrije drop en Dubbelfrisss 1kcal. Foxy heeft een rustdag. :+

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-21 17:32

Wat gaat het goeoedddd hier *\%/*

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:44

Flink verschil Arabella +:)+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:48

Pallatin schreef:
Ohhh wauw! Wat een mooie plaatjes weer zeg! Ik dacht even een trail run....18 km gerend, tjezus, maar stevig wandeltempo zie ik! Maar 18 km doe ik je dan nog niet na, diep respect!
Ik ga vandaag dressuurspijbelen en lekker een buitenrit maken, het is te mooi weer voor bakwerk vandaag. Ik heb geen tijd om te koken, dus net een diepvriespizza gehaald...schrok wel van de hoeveelheid calorieën maar ja, beter dan alles eten wat los en vast zit. Lekkere weer is echt een opsteker, dus depri dip is zo goed als weg, dan weer wat strenger de draad oppakken (en morgen wegen)

Was een trailrun inderdaad, 6:00/km a.k.a. 10 km/u :D

Geniet van je buitenrit, het is heerlijk vandaag!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:49

arabella2000 schreef:
Wow wat goed meusli!!!!

Hier vandaag 2x naar het sttand geweest. Vanmorgen met mijn moeder en de honden en toennet met iedereen. We hadden een strandrolstoel geleend voor mijn vader, was heel erg leuk.

Even een vergelijk *\o/* foto van vorig jaar november en nu
[ [url=m/9yOSA9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, wat een fantastisch mooi verschil zeg! Daar mag je echt trots op zijn :j echt heel knap!