Toen we gesetteld waren, gegeten hadden en de kleine man op bed lag heb ik lekker nog even een rondje park en omgeving gewandeld. Toch nog 3.5km. Totaal 11.000 stappen vandaag. Morgen weer een dag. Zeker weten een runnetje op het programma morgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pallatin schreef:Ohhh wauw! Wat een mooie plaatjes weer zeg! Ik dacht even een trail run....18 km gerend, tjezus, maar stevig wandeltempo zie ik! Maar 18 km doe ik je dan nog niet na, diep respect!
Ik ga vandaag dressuurspijbelen en lekker een buitenrit maken, het is te mooi weer voor bakwerk vandaag. Ik heb geen tijd om te koken, dus net een diepvriespizza gehaald...schrok wel van de hoeveelheid calorieën maar ja, beter dan alles eten wat los en vast zit. Lekkere weer is echt een opsteker, dus depri dip is zo goed als weg, dan weer wat strenger de draad oppakken (en morgen wegen)
arabella2000 schreef:Wow wat goed meusli!!!!
Hier vandaag 2x naar het sttand geweest. Vanmorgen met mijn moeder en de honden en toennet met iedereen. We hadden een strandrolstoel geleend voor mijn vader, was heel erg leuk.
Even een vergelijkfoto van vorig jaar november en nu
[ [url=m/9yOSA9.jpg]Afbeelding[/url] ]