Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Proest, nee dankje, ik heb al veel mensen gehoord die elke keer zieker zijn geweest van de vaccinatie dan ik nu van het virus zelf. Ik sta nog steeds voor de volle 200% achter mijn keuze. Overigens de meeste mensen die ik lees die amper last hadden zijn juist ongevaccineerden. Ook mijn eigen vrouw is niet heel ziek geweest, ook niet gevaccineerd.
Marigold schreef:Hier dochter ongevaccineerd en ik wel, zitten nu op dag 4 en 3, verloop nagenoeg hetzelfde.
Niet doodziek maar ook niet fit.
IMJ schreef:Hier nu heel veel positieve testen in mijn omgeving. Ik ken maar heel weinig ongevaccineerden. Gelukkig zijn ze allemaal niet zo erg ziek. Ook mijn man en dochter zijn positief getest vorige week. We hebben zo goed mogelijk afstand gehouden. Tot dusver met succes. Of ik krijg het voor nu gewoon niet.
Marigold schreef:Ik geloof die onderzoeken ook gewoon hoor.
Maar ben op dit moment wel blij dat dochter geen zwaardere symptomen heeft.
Ik had zelf de booster te laat gehaald, op de dag van (achteraf gezien) besmetting.
Misschien helpt het de tijd van ziek zijn wat te verkorten. Maar zit hoe dan ook tm vrijdag in isolatie en dochter ook, al zelftestte ze vandaag al weer negatief dus de kunst is nu haar idd binnen te houden zo lang.
Cayenne schreef:Hier gewoon gevacinneerd en geboosterd, maar had het toch wel flink benauwd etc.
Maar ik heb chronisch bronchitis, dus dat kan ook een extra oorzaak zijn natuurlijk.
Zebrastreep schreef:Nou daar gaan we corona uitgebroken op werk. 1 iemand positief net iemand met een zelftest positief , cliënten met klachten en ik heb gisteren gewerkt dus ik ga er nu dan toch echt vanuit dat dit de week is dat het gaat gebeuren. Mijn werkgever heeft nu echt complete schijt gekregen en laat iedereen maar gewoon werken.
Nou ja nu maakt het toch voor mij niks meer uit.... Zelftest was nog negatief had wel meer een mondkapje op gisteren.