Deze is gezet door Josephine van Clair Obscura in Groningen. Zij heeft ook mijn andere (Kokopelli) gezet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DezeNaam schreef:Een random vraag maar ik vroeg het me al een tijdje af; ik zou later misschien wel tattoos willen maar ik heb nogal wat moedervlekken.. Vroeger enkel op mijn armen maar nu komen er helaas ook op mijn benen.:/ De meeste zijn gelukkig wel vlak (helaas wel donker) maar ik weet niet of je er een tattoo over mag/kan zetten?
GQMMS schreef:*stille meelezer*
Wauw Berdien wat een mooie tattoo!
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, ik wil graag een underboob/sternum tattoo, in de onderstaande stijl, dus bloemen, welke soort bloemen ik wil weet ik nog niet zeker. Welke artiest is hier zeer goed in? Binnen/buitenland maakt niet uit, agenda mag nog gesloten zijn. Heeft geen haast en ben bereid (veel) te betalen voor kwaliteit, wie raden jullie aan?
[ [url=m/nTKKWt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bduBiZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t5chRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
GQMMS schreef:@ Gillbo, Tanya drunksheep, Jezzi, super bedankt! Ik ga er even goed voor zitten. Hebben jullie zelf ervaring met deze mensen/shops ?
GQMMS schreef:@ Gillbo, Tanya drunksheep, Jezzi, super bedankt! Ik ga er even goed voor zitten. Hebben jullie zelf ervaring met deze mensen/shops ?