Deze is gezet door Josephine van Clair Obscura in Groningen. Zij heeft ook mijn andere (Kokopelli) gezet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was niet geheel gepland, maar er moet nog een offerte getekend worden in Twente. Dus daar ging ik, met m'n zere pootje
DezeNaam schreef:Een random vraag maar ik vroeg het me al een tijdje af; ik zou later misschien wel tattoos willen maar ik heb nogal wat moedervlekken.. Vroeger enkel op mijn armen maar nu komen er helaas ook op mijn benen.:/ De meeste zijn gelukkig wel vlak (helaas wel donker) maar ik weet niet of je er een tattoo over mag/kan zetten?
GQMMS schreef:*stille meelezer*
Wauw Berdien wat een mooie tattoo!
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, ik wil graag een underboob/sternum tattoo, in de onderstaande stijl, dus bloemen, welke soort bloemen ik wil weet ik nog niet zeker. Welke artiest is hier zeer goed in? Binnen/buitenland maakt niet uit, agenda mag nog gesloten zijn. Heeft geen haast en ben bereid (veel) te betalen voor kwaliteit, wie raden jullie aan?
[ [url=m/nTKKWt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bduBiZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t5chRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
GQMMS schreef:@ Gillbo, Tanya drunksheep, Jezzi, super bedankt! Ik ga er even goed voor zitten. Hebben jullie zelf ervaring met deze mensen/shops ?
Liep net door het huis, en toen ik terug kwam zag ik een spoor van zwart... vocht
Lekkage zit aan het einde van het 'velletje', niet daar waar de tatoeage zit. Maar vocht kan er dus wel uit. Hoeveel kwaad kan dat? Al die nieuwerwetsigheid ook

Heb nu de lekkende kant even afgeplakt met tape. Josephine gaf ook aan dat het geen kwaad kon, zeker als er nog geen vuil bij was gekomen.
. Zelf zou ik voor een van de bovenste 2 gaan. Ligt er ook aan waar je het geplaatst wilt hebben...

GQMMS schreef:@ Gillbo, Tanya drunksheep, Jezzi, super bedankt! Ik ga er even goed voor zitten. Hebben jullie zelf ervaring met deze mensen/shops ?

Ik ben zelf ruim twee maanden geleden bij haar geweest voor een tattoo en ik ben heel tevreden
Leuke sfeer, relaxte mensen en mijn tattoo is zooo gaaf geworden, echt precies wat ik wilde
Ik vind het dus een aanrader!