Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:ik zou graag alsnog updates willen blijven geven![]()
als er ergens, waar dan ook onduidelijkheid over is-quote me, en ik zal alles opklaren,waar kan.
sommige dingen heb ik ook geen verklaring voor, zoals waarom ik steeds weer opkrabbel,maar ben blij ntl. dat het zo is.
jam ben ik nog niet aan begonnen.
voel me weer goed vandaag.
Billy1970 schreef:Daks, dat heeft ze een aantal posts terug al uitgelegd. Even bijlezen dus misschien.
Spice, fijn dat je weer een redelijke dag gehad hebt en dat je nog post hier. Zo onderhand ben je ook gewoon een deel van veel bokkers hun dagelijkse leven geworden op een of andere manier.
Tenminste, als ik voor mezelf spreek in elk geval wel, denk toch elke dag even aan je en hoop dan dat het nog redelijk gaat met je. Lees je posts en kan prima tussen de regels doorlezen, dat het echt allemaal niet meer zo makkelijk gaat. En dat gun ik je echt niet, want je bent zo'n leuk mens met een type humor waar ik zelf ook zo van hou. En een kattenmens, western paarden mens, zo veel raakvlakken eigenlijk dat het lijkt alsof ik je een beetje ken of zo. Dikke onzin natuurlijk want dat is niet zo, maar dat is dus het effect wat jouw posts blijkbaar teweeg brengen. Dus blijf lekker posten zo lang je kan en wil, ik hoop dat dat nog best lang mag zijn voor zover mogelijk!