[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 07:47

Jellybeans schreef:
Oh haha een lime crime. Mooie kleur!

Elke, ik heb een vraagje voor jou, ik woon niet heel dicht bij een M.A.C. dus ik ga waarschijnlijk een lipstick online bestellen.
Klopt het dat alle kleuren in het mat verkrijgbaar zijn?
Ik wil graag een kleurtje die ik elke dag op kan doen en die niet te opvallend is zeg maar. Een beetje nude.
Ik zit te twijfelen tussen Whirl, Mehr, Faux en Twig. Velvet Teddy heb ik een keer op gehad toen ik in een M.A.C. corner was maar dat was niet mijn kleur (nou ja of juist wel :D) want je zag hem gewoon niet het was precies de kleur van mijn lippen. Ik heb toen niet meer kunnen testen want ik moest een vliegtuig halen. :(

Ik heb blond haar, maar dus kennelijk redelijk donkere lippen en donkere wenkbrauwen. Maar mijn huid is erg licht.

Welke kleur zou jij mij aanraden? Misschien een beetje moeilijk zo maar ik vroeg me af, wat vind jij, ook als je weet dat Velvet Teddy het dus niet was.
Alvast heel erg bedankt!

Faux en Mehr zijn roze, twig is iets donkerder dan Mehr. Faux en twig zijn Satins, dus daar zit een mini beetje glans in. Semi matte zegmaar.
Faux is vrij licht roze, staat bij lichte huidjes het mooiste, bij een wat gebruinde huid kan die al bleekjes worden. Mehr kan bij iedereen, maar als je niet van duidelijk roze houd zou ik die niet snel doen (ik ben heel licht, en mehr is bij echt best donker en heel roze. Ik draag die nooit). De whirl is een mengeling van bruin, roze en beetje grijzig. Een hele toffe kleur, maar bij een licht huidje echt wel donker. Er is eigenlijk geen soort gelijke aan Velvet Teddy qua kleur in het matte, tenzij je iets lichter wilt. Maar gezien je hebt bijna niet zag, zou ik niet nog lichter nemen. Werd teddy bij jou meer bruinig of meer roze?
Je hem kunnen gebruiken met een lipliner eronder, dan komt de kleur iets meer uit. Ik gebruik Nice 'n Spicy eronder, omdat ik dat bruine in velvet mooi vind. Je zou er ook een Soar liner onder kunnen doen, dan wordt ie meer roze :)

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:03

Shizzel, echt gaaf he! Ik zag het ook net van Kat von D! Dat word in oktober flink inkopen..
Wil heel graag haar foundation en concealer proberen. En de tattoo liner nog steeds.

En van najaar ook de nieuwe foundation van Urban Decay.

Maar goed dat er op moment weinig is dat ik wil/nodig ben. Ook weinig nieuws uitgekomen laatste maand dat ik wil hebben.

Elke, door jouw uitleg wil ik nu Whirl :')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:06

Laat ik nou net in september naar londen gaan....net een maandje te vroeg.
Alhoewel, reis is nog niet geboekt dus kan nog alle kanten op :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:10

Ik ga eind oktober naar london :P hangt er dus van af wanneer het lanceert :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:10

Ik ga hopelijk in augustus nog een paar dagen naar Denemarken, daar wordt Kat von D ook verkocht :D
En ik wil dan een full size Better than sex mascara halen.

Whirl is prachtig, maar is wel een hele koele kleur, dat moet je wel staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:20

Dames, Andro gaat nergens heen hoor ;)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:46

Whirl is echt bij iedereen anders. Ook als je kijkt op google, bij niemand hetzelfde. Bij de 1 echt meer roze, bij de ander echt meer bruin.
Afbeelding

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:25

_Friemel schreef:
Echt mijn wenkbrauwen, de ene is Gucci en de andere zeeman :') ze willen gewoon echt niet :')

:') _O- _O- _O-

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:26

Hoi dames! :o
Ik ben een stiekeme meelezer sinds vrijdag... Ik was ziek dus had alle tijd om in rust álles door te lezen, pfoe wat een hoop :=

Ik ben echt nog een beetje een 'leek' qua oogschaduw blenden, ik gebruik heel veel bruin tinten maar helaas word het bij mij vaak 1 geheel oeps.. Qua wenkbrauwen heb k wel veel aan jullie gehad en qua foundation en contouren zat ik redelijk goed :))

Ik ga vrijdag weer shoppen in me vertrouwde eigen stadje.. nou ben ik opzoek naar een mooie lipstick om mee te beginnen.. Ik heb nooit lipstick gedragen maar na al jullie fotos... <3 Niet alleen jullie lipstick hoor, maar wat een knappe koppen!
Ik heb even snel een foto gemaakt in de auto.. Misschien weten jullie een kleurtje? Verder ben ik vandaag totaal niet opgemaakt (normaal ga ik nooit zonder me wenkbrauwen te doen de deur uit :') ).. Lees: wekker uitgedrukt in me slaap en dua te laat op et werk >;)

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:37

Oke dont mind the bun, no makeup face.. Etc

Maar heb mn nieuwe babies ff snel geswatched!
Urban decay vice

Moshpit
Afbeelding

Alpha

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:37

Knap koppie hoor Jaimy :D. Jij ook Suus. Kan je prima hebben, geen make-up ;). Ik vind de onderste kleur het mooiste. De bovenste trekt me niet zo.

Ik had ook altijd gedoe met oogschaduw en blenden. Het werd meestal weer 1 kleur. Lelijk dus. Het werd beter met een goede blending brush. Die witte van de Hema met een blending en oogschaduw brush aan de andere kant is 3,50 en werkt goed. Verder goede oogschaduw. Goedkope oogschaduw ziet er paar leuk uit in hun pan, maar vaak geven ze geen enkel pigment of gaat jet pigment eruit als je blend. Daar heb je dus niks aan. Het hoeft niet duur te zijn, oogschaduw van Essence of Catrice is prima. Of waar ik dol op ben, Etos eigen merk <3. Ik heb ook wat paletten van de Action. Daar zit echt wel heel veeeel verschil in met de anderen. Duurder is niet altijd beter, maar in dit geval wel. Vaak zijn andere goedkopere Action/Bazaar etc winkels echt prut qua oogschaduw. Die van de Action kan ik net zo goed wel weg gooien, heel weinig kleur. Maar het palletje ziet er gewoon leuk uit :').

Dus misschien ligt het ook daaraan dat het 1 kleur word. Als ik bezig ga met mijn Action paletten en meerdere kleuren probeer, krijg ik ook gewoon 1 kleur vage kleur op mijn ooglid. Ik gebruik ze dan nu ook als 'base' kleur. Dan zijn ze prima.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 06-07-16 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:38

Jaimy: wat een prachtige huid! Wauw

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:40

Ja, zo egaal en dan die mooie sproeten. Als je foundation gebruikt, werk je dan je sproeten weg? Want dat zou zonde zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:48

Oja mijn huisje is doorgegaan :D Vanaf december een appartement samen met mijn vriend. Tegen die tijd eens zien wat ik met mijn make-up ga doen. Vriend vind het vast niet goed als ik daar in de woonkamer een hoek voor maak :') dus eens opzoek naar een tafeltje en spiegel etc voor in slaapkamer.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:49

Hihi bedankt! :=
Neehoor ik werk me sproetjes helemaal niet weg! Ik gebruik bijna nooit foundation, soms wel wat blush of highlighter of heel licht als ik iets moet 'wegwerken' maar nooit over me hele gezicht..

Ik vind mezelf met foundation niet mooi, ben wel is opgemaakt bij MAC echt heel gaaf, goede kleur.. Maar et stond niet, miste me sproetjes! Ik heb ze overigens ook in de winter, ik heb nu ook nog geen zon gezien eigenlijk :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:50

Wow, mooie sproetjes <3

Suus... tja... erg lastig te zien omdat je foto's vanuit zo'n rare hoek genomen zijn.
Maar zo moet ik zeggen dat ze je wel staan, maar dat ik niet laaiend enthousiast ben.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:54

Die sproetjes <3 <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:03

Zal ze is opdoen als ik fullface ben opgemaakt.. Vind t nooit heel mooi zonder makeup

Anoniem

Sproeten zijn zo mooi <3

Shivatjuh01

_Friemel schreef:
Die sproetjes <3 <3

Ja zeg dat, zo wauww! <3 <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:07

Mooi huidje inderdaad! Ik snap sat je je sproedjes mist met veel foundation! Er bestaan ook dunne foundations :j

Verdomme :( ik had een nieuwe webcam gekocht van 90 euro. Niet kunnen gebruiken ivm te oude laptop. Nu ben ik de webcam kwijt. Hij is gewoon weg. Spoorloos. Heb zelfs in de magnatron gekeken, zo wanhopig!!
90 euro dus weg :(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:08

Vannacht om 2.00 restock van Jeffree met Unicorn Blood en Dominatrix.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:09

Ja maar... Die moet toch gewoon ergens liggen?
Ik ben zelf met enige regelmaat dingen kwijt die ik of op de meest vreemde plekken tegenkom uiteindelijk
Of op een plek waar ik al 10 keer heb gekeken :roll:

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:18

Even van make up naar haar. Laatst hadden we het over krultangen.
Maar nu heb ik m'n zinnen weer op wat anders gezet... Een wafeltang :D

Wie van jullie heeft er een, of ervaring ermee?
Lijkt me zo'n leuke festival look!

http://www.haarboetiek.be/nl/babyliss-p ... oC9ynw_wcB

Ik vond deze opzicht wel goed uitzien. Weinig reviews, maar die wat er staan zijn goed.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:22

Suus ik vindt de Moshpit juist heel mooi staan! :) En je huid is ook heel mooi zonder make up!