Jellybeans schreef:Oh haha een lime crime. Mooie kleur!
Elke, ik heb een vraagje voor jou, ik woon niet heel dicht bij een M.A.C. dus ik ga waarschijnlijk een lipstick online bestellen.
Klopt het dat alle kleuren in het mat verkrijgbaar zijn?
Ik wil graag een kleurtje die ik elke dag op kan doen en die niet te opvallend is zeg maar. Een beetje nude.
Ik zit te twijfelen tussen Whirl, Mehr, Faux en Twig. Velvet Teddy heb ik een keer op gehad toen ik in een M.A.C. corner was maar dat was niet mijn kleur (nou ja of juist wel) want je zag hem gewoon niet het was precies de kleur van mijn lippen. Ik heb toen niet meer kunnen testen want ik moest een vliegtuig halen.
Ik heb blond haar, maar dus kennelijk redelijk donkere lippen en donkere wenkbrauwen. Maar mijn huid is erg licht.
Welke kleur zou jij mij aanraden? Misschien een beetje moeilijk zo maar ik vroeg me af, wat vind jij, ook als je weet dat Velvet Teddy het dus niet was.
Alvast heel erg bedankt!
Faux en Mehr zijn roze, twig is iets donkerder dan Mehr. Faux en twig zijn Satins, dus daar zit een mini beetje glans in. Semi matte zegmaar.
Faux is vrij licht roze, staat bij lichte huidjes het mooiste, bij een wat gebruinde huid kan die al bleekjes worden. Mehr kan bij iedereen, maar als je niet van duidelijk roze houd zou ik die niet snel doen (ik ben heel licht, en mehr is bij echt best donker en heel roze. Ik draag die nooit). De whirl is een mengeling van bruin, roze en beetje grijzig. Een hele toffe kleur, maar bij een licht huidje echt wel donker. Er is eigenlijk geen soort gelijke aan Velvet Teddy qua kleur in het matte, tenzij je iets lichter wilt. Maar gezien je hebt bijna niet zag, zou ik niet nog lichter nemen. Werd teddy bij jou meer bruinig of meer roze?
Je hem kunnen gebruiken met een lipliner eronder, dan komt de kleur iets meer uit. Ik gebruik Nice 'n Spicy eronder, omdat ik dat bruine in velvet mooi vind. Je zou er ook een Soar liner onder kunnen doen, dan wordt ie meer roze