[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:12

AnnetteFlame schreef:
Jaa heb dat natuurlijk al helemaal uitgedacht :+ op mn bovenbeen wil ik mew, roze butterfree (van die ene aflevering) en dragonair en op mn onderbeen wil ik charmeleon, ivysaur, lapras en suicune (die laatste is 1 van de drie legendarische honden, entei, raikou en dus suicune, van de 2e generatie)

Cooool! :D Doet me denken aan dit meisje, zij heeft ook een paar Pokémon tattoos :)) https://www.youtube.com/watch?v=ogRvwm7wTlw

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:12

Die fotoserie is tof zeg! Ik hou er wel van van zulke series!

Leuk joh Mando van je vader. Jouw tattoo is ook mooi!

Gaaf een been vol Pokémon! Hou ervan! Net als Tessa's Disneysleeve. Zo leuk <3
Wil ook ooit nog zoiets, maar moet even bedenken wat precies.

Mijn oma van 91 is helemaal gek van mijn tattoo's. Vind ze zo leuk! Echt heel schattig. Ze verteld het ook tegen iedereen dat ze zo'n "stoere" kleindochter heeft. <3 Ik kijk er toch niet zo tegenaan, maar zo lief :D

Drunksheep

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:18

Jaaa ik heb ook al een aantal jaar op m'n verlanglijstje staan dat ik Pokémon tattoos wil. Net als characters van allerlei games en films :))

Ik wil denk ik als eerste iets van een Slowpoke <3

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:18

Aaah zij heeft gewoon een Xerneas op haar been <3 en echt geniaal want ik snap echt precies wat zij bedoelt, dit is niet iets van nu alleen, ik ben al pokemonfan vanaf dat het uit is, en tuurlijk zijn de meeste pokemon die ik getatooeerd wil hebben van de eerste generatie maar dat betekent niet dat de nieuwere generaties niet meer leuk zijn :P, whoops heel pleidooi hier :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:37

Gewoon doen, hoor :j Ik heb ook een Harry Potter tattoo en ben er na 5 jaar nog altijd dolgelukkig mee. Mensen denken dat het wel zal overgaan, maar bij mij is dat niet zo. Ik ben met HP opgegroeid, het waren de eerste boeken die ik las, de eerste personages waar ik verliefd op werd, en heeft mijn liefde voor lezen en schrijven alleen maar aangewakkerd. Ik herlees de boeken nog steeds 1x per jaar en kijk ministens 1x per maand een film.

Op sommigen komt het misschien stom over, maar ik weet ook echt voor 100% dat ik iets wat zo'n grote impact op mij gehad heeft nooit beu zal worden. :)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:39

Deathly hallows teken staat ook nog op de planning op een arm met op de andere arm de triforce van zelda en tenslotte wil ik nog een fenix op mijn rechterzij,, maar voor nu de pokemon :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:45

haha wat cool, een pokemonproject! Ik ben benieuwd! Pokemon blijft een plekje in m'n hart houden. :+: Cubone, Bulbasaur, Nidoran en Eevee zijn mn favoriet :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:48

AnnetteFlame schreef:
Deathly hallows teken staat ook nog op de planning op een arm met op de andere arm de triforce van zelda en tenslotte wil ik nog een fenix op mijn rechterzij,, maar voor nu de pokemon :D

Oeh, tof :D Doen! Dit is de mijne <3

Afbeelding

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:52

Gaaaf!! <3

Het mooie van pokemon vind ik dat iedereen zn eigen favorieten heeft met achterliggende gedachten

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:53

Yasmine schreef:
Gewoon doen, hoor :j Ik heb ook een Harry Potter tattoo en ben er na 5 jaar nog altijd dolgelukkig mee. Mensen denken dat het wel zal overgaan, maar bij mij is dat niet zo. Ik ben met HP opgegroeid, het waren de eerste boeken die ik las, de eerste personages waar ik verliefd op werd, en heeft mijn liefde voor lezen en schrijven alleen maar aangewakkerd. Ik herlees de boeken nog steeds 1x per jaar en kijk ministens 1x per maand een film

Op sommigen komt het misschien stom over, maar ik weet ook echt voor 100% dat ik iets wat zo'n grote impact op mij gehad heeft nooit beu zal worden. :)

Dit precies daarom blijft het maar in mijn hoofd zitten. Maar het blijft twijfelen omdat het uit kinderboeken komt, en iederen het stom en kinderachtig vindt. Maar voor mij is het iets waar ik zulke fijne herinneringen aan heb en de boeken en films altijd kan kijken wanneer ik me slecht voel.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:55

AnnetteFlame schreef:
Ik heb Josephine van Clair Obscura vandaag gemaild, voor november pas. Wil mn been vol met pokemon (en nee dat heeft niks met Go te maken), krijg ik gelijk antwoord dat ze dat superleuk vindt om te doen! :D heb er nu al zin in!

Gaaf!!! Ben héél benieuwd :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:57

imho is Harry Potter echt een dingetje dat bij een generatie hoort en wat een soort verbondenheid creeërt tussen een grote groep mensen over de hele wereld. De herinneren en het warme gevoel als je het eerste boek weer leest of de eerste film aanzet zijn genoeg ondersteuning om er een tattoo van te nemen als je dat wilt. :j

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:59

chantalboes schreef:
Yasmine schreef:
Gewoon doen, hoor :j Ik heb ook een Harry Potter tattoo en ben er na 5 jaar nog altijd dolgelukkig mee. Mensen denken dat het wel zal overgaan, maar bij mij is dat niet zo. Ik ben met HP opgegroeid, het waren de eerste boeken die ik las, de eerste personages waar ik verliefd op werd, en heeft mijn liefde voor lezen en schrijven alleen maar aangewakkerd. Ik herlees de boeken nog steeds 1x per jaar en kijk ministens 1x per maand een film

Dit precies daarom blijft het maar in mijn hoofd zitten. Maar het blijft twijfelen omdat het uit kinderboeken komt, en iederen het stom en kinderachtig vindt. Maar voor mij is het iets waar ik zulke fijne herinneringen aan heb en de boeken en films altijd kan kijken wanneer ik me slecht voel.

Gewoon doen! Ik loop straks ook als oma rond met een uitgelubberde Disney arm, don't careeee :Y)

Ah kijk deze nou: https://www.instagram.com/p/BDfR4BJx60o/ <3 <3 <3 <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:00

Die is suuuuupercute Tessa!

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:01

AnnetteFlame schreef:
Ik heb Josephine van Clair Obscura vandaag gemaild, voor november pas. Wil mn been vol met pokemon (en nee dat heeft niks met Go te maken), krijg ik gelijk antwoord dat ze dat superleuk vindt om te doen! :D heb er nu al zin in!

Wat raar! Ik heb haar een week geleden gemaild en nooit antwoord terug gekregen? :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:02

AnnetteFlame schreef:
Jaa heb dat natuurlijk al helemaal uitgedacht :+ op mn bovenbeen wil ik mew, roze butterfree (van die ene aflevering) en dragonair en op mn onderbeen wil ik charmeleon, ivysaur, lapras en suicune (die laatste is 1 van de drie legendarische honden, entei, raikou en dus suicune, van de 2e generatie)

GAAAF! <3
--

Aaaah die Vulpix!!!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:06

ik zou het gewoon doen chantalboes, het is jouw lichaam en als het zoveel voor je betekend!

Die vulpix idd! <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:12

chantalboes schreef:

Hoezo iedereen vindt het stom? Ik ken denk ik meer mensen die HP leuk vinden dan omgekeerd, en ik heb ook nog nooit een stomme of negatieve reactie op mijn tattoo gehad. :)

Op zich boeit het me ook niet, ik heb die tattoo voor mezelf gezet en weet zelf wat de reden erachter is en dat is voor mij genoeg. :)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:21

HP lijken me niet echt kinderboeken :) ze hebben gewoon een hele generatie aangesproken. Ik zou ze plaatsen onder Fantasy gewoon. That said, HP heeft ongelooflijke mooie qoutes er in verstopt zitten.

Maar ik wil eerder gaan voor een Qoute uit the book thief, dat boek plakt echt aan me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:22

chantalboes schreef:
Yasmine schreef:

Gewoon doen Chantal!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:43

Aaahw, dit trekt me behoorlijk over de streep! Binnenkort maar eens spontaan een shop binnenlopen, haha.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:20

harry potter, ik heb er ook een tattoo van, me ene been heeft een disney char en me andere been wil ik er graag nog 1.., nog maar weer een keer met tessa babbelen als ik het geld heb haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:23

Jaaa tof Annette! Leuk ook dat je het bij Josephine laat zetten, die gaat daar echt wel iets heel gaafs van maken :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:48

Ik ben helemaal verliefd op deze <3 maar eerst m'n andere laten zetten hahaha
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:50

chantalboes schreef:
Aaahw, dit trekt me behoorlijk over de streep! Binnenkort maar eens spontaan een shop binnenlopen, haha.

Als je twijfelt over reacties van anderen, kan je 'm misschien op een plaats laten zetten die een beetje verborgen is? De mijne staat op mijn ribben, exact omdat ik hem niet altijd zichtbaar wil hebben. Veel mensen weten niet eens dat ik deze heb, haha.