Sneeuw alweer. Hoeveel daglicht heb je?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben paar weken niet op Bokt geweest, dus heb t gemist. Ook 18 PB's, sorry!

Ik vind het zo kak voor je dat je nog steeds niet echt iets opgeschoten bent.
Uit je berichten komt het over alsof je elke keer zelf om meer onderzoek moet vragen en ze ook nu na die MRI geen initiatief nemen om verder te zoeken waar je klachten vandaan komen. Misschien interpreteer ik het verkeerd hoor, corrigeer me vooral als ik het niet goed heb. Ik hoopte zo dat je in ieder geval van die hoofdpijn af zou zijn en je ogen weer beter deden wat ze horen te doen. Imre schreef:Fijn dat je deze kant op gestuurd bent.Ik vind het zo kak voor je dat je nog steeds niet echt iets opgeschoten bent.
Uit je berichten komt het over alsof je elke keer zelf om meer onderzoek moet vragen en ze ook nu na die MRI geen initiatief nemen om verder te zoeken waar je klachten vandaan komen. Misschien interpreteer ik het verkeerd hoor, corrigeer me vooral als ik het niet goed heb. Ik hoopte zo dat je in ieder geval van die hoofdpijn af zou zijn en je ogen weer beter deden wat ze horen te doen.
) En Spekkie is wat heter (wel braaf). Jet schreef:Goed om weer wat van je te horen hoor.
Wat balen dat er werkelijk niets te vinden is op die MRI. Het klinkt op zich goed dat beide hersenhelften weer gelijker zijn, maar daar heb je weinig aan als je klachten zo groot blijven. Logisch dat je de moed regelmatig opgeeft. Het blijft knap van je dat je toch dingen blijft doen om te zien of je je daardoor beter kan voelen. 15 kg. kwijt, dat is behoorlijk, top hoor! En op de crosstrainer, ik vind het nogal wat met jouw lijf.
Die foto's zijn geweldig, dat kan je gelukkig wel heel goed. Ik hoop voor je dat die knieoperatie snel kan gebeuren, dat komt er dus kennelijk ook weer even bij.
Ik hoop dat je ons weer iets vaker op de hoogte wil houden, maar als je daar geen zin in hebt is het natuurlijk ook goed hoor!

gohya schreef:Alice kan die hoofdpijn niet van je ogen afkomen? toevallig loop ik nu al 8 weken met hoofdpijn,ik sta ermee op en ga ermee naar bed,en dit komt echt van mijn oog af.Ik heb al een poosje erg veel pijn rechtsboven achter mijn oog en sinds die tijd ook die hoofdpijn.
En nog wat,ben je ooit getest op Lyme? je hebt n.l. klachten waar ze de oorzaak niet van kunnen vinden. Je weet het nooit natuurlijk,niet geschoten is altijd mis.
gekkie!

)

benangelique schreef:Wat knap dat je met verlies van zicht toch zulk priegelwerk als naaien en haken kan! Super leuk ook en fijn dat je op die manier wat te doen hebt.
Wat betreft hardlopen: blokje om kan ook de oprit op en neer zijn
Zou me eerder zorgen maken om die knie dan om de afstand haha
Wat geeft de dexa voor bijwerkingen? Goed te lezen dat het iig zorgt voor vermindering van je pijn
). Behalve dat er dus ruim 15 jaar ijzer in zit en de knie gewoon echt versleten is, heb ik er eigenlijk vrij weinig last van. Tot ie op slot schiet, zodra ie "los" is is de pijn ook meteen weer weg. Denk dat het op slot schieten misschien ook te maken heeft met losse fragmenten of iets. Knie was in 300 stukken, verbrijzeld. Dus kans is groot dat er losse stukjes in zitten.
), daardoor ook flink onrustig/gehaast gevoel. En verder wat koortsig en ziek gevoel, als griep. Maar het stelt verder niet zoveel voor, voordelen zijn vooralsnog een stuk groter!
maar als een heel dapper mens.

knabbelgirl schreef:Hoe gaat het met je op dit moment Quir?