Ik heb dagen dat ik op nog geen 500 stappen zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Mooi rondje!
Ik heb dagen dat ik op nog geen 500 stappen zitDat probeer ik wel te vermijden tegenwoordig haha. Hopelijk kunnen we dit jaar weer een beetje reizen, want wandelen in het buitenland blijft toch mijn favoriet!
Danseresje schreef:gaucho schreef:@Danseresje: nationaal park Zuid-Kennemerland, Ingang Bleek & Berg.
Dat is niet zo heel ver weg...... Misschien toch een keer die kant op rijden......
Goof schreef:Oh wow, ook zo mooi.
Dat jullie allemaal de energie hebben op 1-1 om zo te gaan wandelen joh.
Goof schreef:Vorig jaar stond ik bovenop een berg in Wales op 1 januari; vandaag een rondje om het Oostvoornse Meer met m'n vader.Oh wow, ook zo mooi.
Charaz schreef:Ik heb met een app altijd last dat mijn telefoon zo snel leeg is, hebben jullie dat niet ?
Mando schreef:Schoonma uitgelaten.
Goof schreef:Oh wow, ook zo mooi.
Dilan93 schreef:Loopt je merrie nou los voorop?
Maar ze weten het zo goed wanneer ze mee mogen
Danseresje schreef:Hilary, de Elfstedentocht is de week van Hemelvaart, dit jaar dus van dinsdag 11 mei tot en met zaterdag 15 mei.
Ik hoop het echt zo! Ondanks dat het zwaar afzien was in 2018, is het ook echt een héél gave ervaring. En super mega trots op mijn officiële Elfstedenkruisje![]()
![]()
Enige jammere is dat er geen slaapschepen zijn dit jaar..... Met mijn maatje een overnachting bij vrienden op de fiets geregeld... Voor meerdaagse tochten mag je meerdere nachten op één adres overnachten en met de auto aankomen.... Leuk detail: de gastvrouw loopt zelf waarschijnlijk ook mee![]()
Maar ja.... Er gaat dus wel meer tijd en logistiek in zitten dan wanneer je op een slaapschip slaapt.....