Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Hee! Ben al ontzettend lang een stille meelezer. Aan het oriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat ik mooi vind. Zo kwam ik deze tattoo tegen:
[ [url=m/pAxsHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik vraag mij af. Blijft dit altijd zo mooi? Of zullen de lijnen snel vervagen/ in elkaar gaan lopen? Bedankt alvast
_San87_ schreef:__Sannne schreef:
En nu is hij gesloten omdat het andermans werk is en dat niet op UK mag... What the F...
Het staat toch verdorie op jouw rug of niet dan. Lekker scheef dit weer.
Nee hoor. Alleen eigen werk mag op UK geplaatst worden. Altijd al zo geweest. Als ik een Rembrandt koop is het ook niet opeens door mij gemaakt. Zelfde geldt voor een tattoo.
xRoosss schreef:Hee! Ben al ontzettend lang een stille meelezer. Aan het oriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat ik mooi vind. Zo kwam ik deze tattoo tegen:
Maar ik vraag mij af. Blijft dit altijd zo mooi? Of zullen de lijnen snel vervagen/ in elkaar gaan lopen? Bedankt alvast
Joolien schreef:xRoosss schreef:Hee! Ben al ontzettend lang een stille meelezer. Aan het oriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat ik mooi vind. Zo kwam ik deze tattoo tegen:
Eer zijn wel artiesten in NL die dit ook kunnen.
Emmaa_ schreef:Roos ik weet dat de artiest waar Jennifer haar tattoo heeft laten zetten dit soort dingen ook doet. Moet je even zoeken op haar berichten in dit topic!
Jennifuur schreef:xRoosss schreef:Hee! Ben al ontzettend lang een stille meelezer. Aan het oriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat ik mooi vind. Zo kwam ik deze tattoo tegen:
Jaaa, wat Em zegt, mijn artist werkt vaak ook met zulke fijne lijntjes en zal ook wel in zijn voor zoiets! Moet je naar http://www.jamesnidecker.com en als je dan op 'tattoos' oid klikt zie je zijn werk
xRoosss schreef:De tattoo is gezet door Dr. Woo. Ben echt fan van zijn werk, volg hem op Instagram. Alleen zit hij in Hollywooden volgensmij geen plannen om naar Europa te komen.
lilydj schreef:hoi allemaal, ik heb een vraagje.
ik wil een tattoo van een honden pootje met het portret van mijn hond erin verwerkt hebben, weet iemand een tattoo artist in NH die goed is met portretten?
ik heb namelijk geen flauw idee hoe ik die moet vinden