[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lon83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:21

Ja weet ik wel hoor :) Was ook erg zoekend waar ik m zou moeten plaatsen. Maar goed, de tattoo is wel echt voor mij gemaakt, dus vandaar de gedachte voor UK. LZP vind ik ook prima, maakt mij eigenlijk geen hol uit waar hij staat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:23

xRoosss schreef:
Hee! Ben al ontzettend lang een stille meelezer. Aan het oriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat ik mooi vind. Zo kwam ik deze tattoo tegen:

[ [url=m/pAxsHm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar ik vraag mij af. Blijft dit altijd zo mooi? Of zullen de lijnen snel vervagen/ in elkaar gaan lopen? Bedankt alvast :)

Eer zijn wel artiesten in NL die dit ook kunnen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:24

Roos ik weet dat de artiest waar Jennifer haar tattoo heeft laten zetten dit soort dingen ook doet. Moet je even zoeken op haar berichten in dit topic!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:26

_San87_ schreef:
__Sannne schreef:

En nu is hij gesloten omdat het andermans werk is en dat niet op UK mag... What the F...
Het staat toch verdorie op jouw rug of niet dan. Lekker scheef dit weer. :')

Nee hoor. Alleen eigen werk mag op UK geplaatst worden. Altijd al zo geweest. Als ik een Rembrandt koop is het ook niet opeens door mij gemaakt. Zelfde geldt voor een tattoo.

Ja dat snap ik :')
Maar vind een tattoo toch wel even heel wat anders dan een schilderij. En dat die regel altijd zo geweest is kan best zijn, ben niet echt actief op UK, maar dat maakt het voor mij niet minder scheef. Wat betreft tattoo's dan, verder snap ik dat je geen werk van anderen erop mag zetten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:45

Ik vind dat voor een tattoo niks anders, eigenlijk. Maar goed die discussie hoeft hier niet :D.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:48

Daarom :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:48

]
xRoosss schreef:
Hee! Ben al ontzettend lang een stille meelezer. Aan het oriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat ik mooi vind. Zo kwam ik deze tattoo tegen:

Maar ik vraag mij af. Blijft dit altijd zo mooi? Of zullen de lijnen snel vervagen/ in elkaar gaan lopen? Bedankt alvast :)

Jaaa, wat Em zegt, mijn artist werkt vaak ook met zulke fijne lijntjes en zal ook wel in zijn voor zoiets! Moet je naar www.jamesnidecker.com en als je dan op 'tattoos' oid klikt zie je zijn werk :)

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:43

Hij is vast al wel eens voorbij gekomen, maar vind deze artiest toch ook wel erg goed! Dmitriy Samohin

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:47

Joolien schreef:
xRoosss schreef:

Eer zijn wel artiesten in NL die dit ook kunnen. :j

Suggesties toevallig? O:)

Emmaa_ schreef:
Roos ik weet dat de artiest waar Jennifer haar tattoo heeft laten zetten dit soort dingen ook doet. Moet je even zoeken op haar berichten in dit topic!

Jennifuur schreef:
xRoosss schreef:

Jaaa, wat Em zegt, mijn artist werkt vaak ook met zulke fijne lijntjes en zal ook wel in zijn voor zoiets! Moet je naar http://www.jamesnidecker.com en als je dan op 'tattoos' oid klikt zie je zijn werk :)

Thanks dames! Ga een kijkje nemen :D

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:50

hoi allemaal, ik heb een vraagje.
ik wil een tattoo van een honden pootje met het portret van mijn hond erin verwerkt hebben, weet iemand een tattoo artist in NH die goed is met portretten?
ik heb namelijk geen flauw idee hoe ik die moet vinden :')

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 01:25

xRoosss schreef:
De tattoo is gezet door Dr. Woo. Ben echt fan van zijn werk, volg hem op Instagram. Alleen zit hij in Hollywood :') en volgensmij geen plannen om naar Europa te komen.

Laat me weten als je gaat!! :D
Ik volg'm ook al lange tijd en ik moet gewoon een plaatje van hem. Hij is echt geweldig!!

Wat Jennifer zegt. James werkt ook in deze stijl. Verder heb ik weinig andere tattoo artisten in NL kunnen vinden die echt heel precies geometrische mandala tattoo's kunnen zetten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 01:52

Ik denk dat ik deze tattoo dan toch maar op mijn schouder laat zetten! Als ik eenmaal afgevallen ben ga ik wel een tattoo op mijn bovenarms zetten. Want dat wil ik toch wel graag als het tattoo laten zetten bevalt haha

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:40

*kruipt onder steen vandaan*

Voor geometrisch en mandalawerk zou ik eens naar Thomas Goossens kijken :j

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 11:10

lilydj schreef:
hoi allemaal, ik heb een vraagje.
ik wil een tattoo van een honden pootje met het portret van mijn hond erin verwerkt hebben, weet iemand een tattoo artist in NH die goed is met portretten?
ik heb namelijk geen flauw idee hoe ik die moet vinden :')

Als je iets verder wilt reizen. Studio44tattoos in Zoetermeer is een erg fijne shop, ik heb van hem 2 hondenpootjes met portret gezien die echt heel netjes waren.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:22

paardenmiep schreef:
*kruipt onder steen vandaan*

Voor geometrisch en mandalawerk zou ik eens naar Thomas Goossens kijken :j

Ik ga een kijkje nemen, bedankt! :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:08

Die van mij is door Thomas gezet, hij heeft echt heel mooi werk gemaakt al :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:31

Ik heb mijn ontwerp binnen, nog een paar kleine aanpassingen en dan is ie helemaal perfect haha <3 Helaas financieel nogal een tegenslag gehad dus moet weer even sparen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:08

Er zit hier een artist 2 straten verder, hij is nog niet lang bezig en ik zit wat te azen en te wachten want zijn werk is nog niet altijd even strak maar zijn stijl is zo waanzinnig vet en ik wil écht iets van hem <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:09

Oh wauw Yasmine, wat een gave werken! Kan idd nog wat strakker, maar geweldige stijl!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:22

Bij die kat staat :werk door.
Hahaha, dat is ook wat .
Dat zou ik nou echt nooit laten zetten.

Mooie stijl idd,en bij zo'n uil hoeft het bijv. ook niet strak, dat staat juist wel leuk maar bij de laatste vind ik dat het echt strakker mag .
Vooral bij dat soort dingen (pijlen enzo) moet het retestrak.

Wel makkelijk dat ie 2 straten verderop zit !

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:59

Ow men... :') Ik heb m'n eerste tattoo nog niet eens (komt 26 maart) en ik wil de tweede al... Maar da's vast herkenbaar :D (Ik wil graag nog een mooi uilenhoofdje)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:09

Ik heb nog niet eens afspraken voor mijn eerste tattoo gemaakt en ik weet nu al welke ik als 2e en 3e wil en op welke plek :') (2e en 3e horen dan samen, maar komen op verschillende plekken).

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:24

Hoezo verslaving? :))

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:37

12 febr *\o/* mag ik. Schiet al op

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:02

Ik weet inmiddels wat ik wil. Hoe ik het wil...
Nu nog sparen en een goede artist vinden! Ik had al een PB gehad voor in Friesland, maar iemand die ervaring heeft met teksten? Strakke lijnen ed.. Wil nu echt meer gaan orienteren gezien ik nu echt mijn idee klaar heb :)