Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Heb je wat meer info en eventueel een paar voorbeeld youtube filmpjes van een goede tabata workout? Zag op youtube al wat, maar dat was niet veel soeps... En kun je meer vertellen over de tabata ic, hardlopen?
secricible schreef:Hier geen spierpijn gelukkig. Vanaf morgen begint mijn bootcamp, haha. Heb besloten iedere dag 2 sportactiviteiten: paardrijden, Jillian michaels, of hardlopen. Heb helaas mijn bikini in een doos gestopt, anders had ik ook nog kunnen gaan zwemmenen overal op de fiets heen!
Zoek overigens ook nog naar andere thuis workouts, nog tips? Dit heb ik tot nu toe deze gevonden die ik wel lekker uitdagend vind:
http://www.youtube.com/watch?v=Zt38koLzE4g (stronger workouts)
secricible schreef:Heb je wat meer info en eventueel een paar voorbeeld youtube filmpjes van een goede tabata workout? Zag op youtube al wat, maar dat was niet veel soeps... En kun je meer vertellen over de tabata ic, hardlopen?
Kay_CMoll schreef:Welke work-out gebruiken jullie om je armen te trainen? Ik doe nu de 30ds en 6w6pack, maar ik merk dat alles aan mijn lichaam verandert, behalve m'n armen... Die mogen echt wel wat vet kwijt, spier bij en gewoon wat getoned worden!