Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:04

phormicola schreef:
Ik kan ook niet wachten tot ik sportschoenen kan kopen. lekker in de lente en zomer 's ochtends een stukkie rennen, heb er nu al zin in en dat is voor het eerst in m'n leven :))

Ik heb neon roze nike's.
Wel zo barefoot mogelijk.

Compleet met knalroze nike shirtjes en zwarte shorts met roze biesjes.
Oh en natuurlijk een roze nike runnerwatch en voor de koudere dagen een roze of zwart nike fleece vest.

Ik ben net een zuurstok als ik door het park ga.

Jolien87

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:07

Oooh en nu vergeet ik helemaal te melden dat ik vrijwel alles met de 2kg heb gedaan, behalve de sidelunches maar die had ik ook wel zien aankomen. Die vinden mijn schouders ook al niet leuk met de 1kg. :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:13

Raponsje schreef:
Wat een verschil Shannah! Super goed van je.
Heb je nu ook meer zin om te sporten nu je een nieuwe sport broek heb?

Dat is voor mezelf altijd een enorme motivatie.
Als ik dan nieuwe sport kleding en schoenen gekocht heb kan ik niet wachten om ermee door het park te paraderen en te gaan hardlopen.

Hm... ik had er toch al zin in... :D
Maar 2 broeken is wel wat praktischer dan 1, dus ben er wel erg blij mee! En na work out dag 24 is mijn broek ook gelijk goedgekeurd. :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:19

Raponsje schreef:
phormicola schreef:
Ik kan ook niet wachten tot ik sportschoenen kan kopen. lekker in de lente en zomer 's ochtends een stukkie rennen, heb er nu al zin in en dat is voor het eerst in m'n leven :))

Ik heb neon roze nike's.
Wel zo barefoot mogelijk.

Compleet met knalroze nike shirtjes en zwarte shorts met roze biesjes.
Oh en natuurlijk een roze nike runnerwatch en voor de koudere dagen een roze of zwart nike fleece vest.

Ik ben net een zuurstok als ik door het park ga.

Supergaaf!!! :D *\o/*

Ik zit er aan te denken om een hartslagmonitor te kopen, zodat ik bij kan houden hoeveel ik nou precies verbrand. Ik wil daar een beetje inzicht in krijgen :j

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:23

Dat zou ik ook wel willen. Bij Jillian op de site staat ook zoiets, volgend mij kan je daar ook invoeren hoeveel je eet. Maar heb ik even geen geld voor, want de rekeningen van Dylano's goedkeuring en gemaakte kosten vallen ook gestaag op de mat. :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:26

Mijn horloge houd de km bij en de tijd en inderdaad hartslag.

Ik kan hem in de laptop klikken en mijn tijd en km vergelijken om te zoen of ik sneller ben geworden.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:53

Lekkere fantiekelingen hier *D !

Ik heb me na de 'ik ben duizelig en het wil niet lukken dag' van gisteren weer herpakt en ben er zojuist volle bak tegenaan gegaan! En het ging echt super fijn!!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:30

Bij mij ging het ook al beter dan dag 1 :D
alleen die situps en dat opdrukken, daar heb ik echt moeite mee _O-
en dan zie ik die strakke buikjes van die vrouwen, en dan probeer ik t zie ik alleen m'n dikke buik :( hopelijk gaat dat dan minder worden!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:36

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:39

Die heb ik ook, van 1,5 kilo

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:40

Dankje Annash, idd eens rondkijken voor gewichtjes. laatst in de decembermaand wel fanatiek aan het zwemmen geweest, ivm overgang naar ander werk maandje of 2 thuis gezeten en heerlijk dat sporten weer een beetje, alleen is het soms moeilijk om de uren een beetje in te plannen met dat zwemmen, maar wil wel weer een half uurtje per week in gaan plannen. Nieuwe kleding motiveert wel :) laatst nieuwe joggingbroek gekocht, alleen een 'lekker-lui' broek van gemaakt, haha.
Joggen en hardlopen vind ik ook fijn, maar vaak last van periostitis, bijgevolg mag ik eigelijk alleen maar bandlopen, op speciale track of heel langzaam lopen, maar ik ben net van het even knallen en dan klaar.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:41

Ik zou op zoek gaan naar gewichtjes die je óf zelf kunt verzwaren óf gewoon een setje van 1 tot 4 kilo ofzo.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:41

Zien er mooi uit, fijne prijs ook.

Heb ze deze week bij de kruidvat gehaald, 0,5 kg.. vind het eigenlijk te weinig. :o Wil dus eigenlijk ook zwaardere gaan kopen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:42

Kwam dit topic tegen en na van alles doorgelezen te hebben wil ik ook gaan beginnen! M'n conditie is prut en ik ben dit jaar best wat aangekomen wat ik er eigenlijk af wil. Het lijkt me een uitdaging! :D

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:51

Gewichten zien er goed én goedkoop *\o/* uit!!!
Wil alleen 1 1/2 kilo hebben en die zijn nou net in kanarie geel -O-

Ik ben me aan het opladen om voor het eerst level 2 te doen!!!! Zier er wel beetje tegenop want had gister beetje last van mn knieen. maarja , let's go dan maar!!!!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:56

Sterkte! Ben benieuwd hoe level 2 is. Ik doeningen dag 10. Wil heel graag naar level 2, ben level 1 wel zat. Gaat me goed af!

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:00

Vandaag voor het eerst level 2 gedaan. *\o/*
Mijn coördinatie is flut! Dat schaats achtige gedoe krijg ik niet voor elkaar en die jumping twists dingen struikel ik ook over mijn eigen voeten. :') De neckroll om je hals los te maken maakte me duizelig.... Ik ben zo een kluts, morgen maar weer proberen. :D
Was wel helemaal stuk dus er ging toch iets goed. :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:05

Zo level 2 voor het eerst gedaan. Vond hem echt pittig! Dacht toch dat m'n conditie beter was haha

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:11

Ik werd ook duizelig van de neckroll in level 2. In plaats daarvan deed ik de knee circles uit level 1.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:17

Ik heb dat ook een beetje Imre. :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:19

Ik doe de neckrolls op een andere manier. Dus niet 'over' gaan, zoals ze zegt, maar gewoon weer met je hoofd naar beneden de andere kant op. Dan word je niet duizelig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:49

Sla vandaag toch maar over, wil ook niks forceren met mijn schouder. Schouder heeft een paar jaar terug al een klap gehad. Ga lekker kijken hoe het morgen gaat en dan weer aan de slag. :j

Als het goed is kan ik van de week een cross trainer op halen. Tegen het bedrag wat ik hier in de maand aan de sportschool kwijt kan zijn. Lijkt mij een prima deal. :D Hardlopen vind ik niet fijn, fietsen vind ik alleen nuttig als ik ergens heen ga en het lijkt mij nu niet zo verstandig om mijn fietstochtje naar school als cardio te gebruiken. Lekker met klotsende oksel in het college aan komen. :+ Crosstrainer lijkt mij een fijne manier om toch cardio er bij te pakken.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:01

Dinsdag is mijn laatste dag, en ik heb al zo ongeveer besloten dat ik hierna weer bij level 1 begin, maar kan ik het beste woensdag weer beginnen of kan ik net zo goed even een paar dagjes rust pakken? :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:01

Ik moest vanmiddag de video halverwege stopzetten omdat ik bijna over mijn nek ging. := Na een minuutje pauze lukte het wel weer. Denk dat ik te weinig heb gedronken vandaag. Nu zit ik op de bank en doet alles pijn, ik ben heel moe en mijn ingewanden doen ingewikkeld. :\ Hopelijk voel ik me morgen beter.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:03

*\%/* bye bye level 2; level 3 here i come!

:(:) imre