Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riverrr schreef:Sorry een ego post...
Of de situatie al niet genoeg stress met zich meebrengt heb ik er een geweldige depressie bij. Die dan nu postnatale depressie is. Ik trek dit gewoon niet meer. Voel me echt mega ellendig, maar ik moet door voor dat kleine mannetje.
En dat is wat ik ook doe, gewoon doorgaan, maar ik kan alleen maar huilerig wakker worden. Kijk tegen de dag aan alsof ik een berg moet beklimmen, alles is te veel. Ik ben continu bang dat die kleine dood gaat, ook als het goed gaat. Ik zie dat niet meer ik kan alleen doemdenken.
Riverrr schreef:Ja heb hulpverlening in het ziekenhuis en van het ggz. en morgen gaan ze kijken wat we kunnen ook qua medicatie, want met alleen praten trek ik het niet. Ik ben gestopt met kolven dus het komt ook niet meer bij de kleine terecht. Dus ben benieuwd wat ze nu voor plan hebben.
Het was inderdaad te verwachten... Maar ik hoopte sterk genoeg te kunnen blijven zonder af te dwalen in depressie.
Of de situatie al niet genoeg stress met zich meebrengt heb ik er een geweldige depressie bij. Die dan nu postnatale depressie is. Ik trek dit gewoon niet meer. Voel me echt mega ellendig, maar ik moet door voor dat kleine mannetje.
En dat is wat ik ook doe, gewoon doorgaan, maar ik kan alleen maar huilerig wakker worden. Kijk tegen de dag aan alsof ik een berg moet beklimmen, alles is te veel. Ik ben continu bang dat die kleine dood gaat, ook als het goed gaat. Ik zie dat niet meer ik kan alleen doemdenken.
SindyKaya schreef:Hallo iedereen, ik kwam dit topic tegen via een ander topic en wil graag mijn verhaal even kwijt. Ik zit al een tijdje in therapie de ene keer gaat het beter als de andere keer.
Wat is de bedoeling? Moet ik eerst een tijdje meelezen of mag ik gelijk mijn verhaal doen?
soloro schreef:Ik heb ook nog een vraagje. Ik moet van het weekend wat moeilijke dingen aan mijn moeder gaan vertellen, maar ik durf niet. Wat is het verstandigst: een brief schrijven en dat haar laten lezen of toch face to face vertellen?
Suusenmalvin schreef:soloro schreef:Ik heb ook nog een vraagje. Ik moet van het weekend wat moeilijke dingen aan mijn moeder gaan vertellen, maar ik durf niet. Wat is het verstandigst: een brief schrijven en dat haar laten lezen of toch face to face vertellen?
Hoi, vergeet ik helemaal op je PB te reageren.. sorry![]()
Als je het lastig vind om te vertellen tegen je moeder, kun je ook een brief schrijven en deze zelf voorlezen.
Sterkte hoor. Lastige dingen om te doen, maar hopelijk lucht het je op als je het hebt verteld.
Kun je vertellen waarom je het zo lastig vind om het tegen je moeder te vertellen? Ben je bang voor haar reactie?
soloro schreef:Ik heb ook nog een vraagje. Ik moet van het weekend wat moeilijke dingen aan mijn moeder gaan vertellen, maar ik durf niet. Wat is het verstandigst: een brief schrijven en dat haar laten lezen of toch face to face vertellen?