Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:41

Ja het is een basis die licht reflecteert.

Zelf gebruik ik nooit pure foundation, maar altijd gemengd met dagcrème en spf. In dit geval heb ik eerst de crème aangebracht, dan de basis en dan mijn foundation mengsel. Omdat deze zo licht is merk ik nog wel het effect. Maar ik denk als je echt hele zware en dekkende foundation gebruikt dat dit effect wel verloren gaat :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:06

Mijn lievelingsprimer <3
Ik gebruik redelijk dekkende foundation, en bij andere primers heb ik al snel dat het cakey lijkt en dat je velletjes en dergelijke heel goed ziet zitten. Maar deze maakt alles heel mooi glad.
Ik gebruik hem al zeker een halfjaar zeer regelmatig en er is nog geen kwart uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:34

Ik heb mijn Silk n Sonic van Neckermann ook binnen gekregen! :D En ik ga deze zomer mijn eigen make-up meenemen want ik ben besloten dat ik juni in Californië ga doorbrengen :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:43

Ohhh jaloers! Love cali! Waar ga je heen?

Ik vind de silk 'n sonic tot nu toe heel fijn! mn huid raakt er niet geïrriteerd door en voelt echt heerlijk zacht aan!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:46

Heeft zo'n Silk 'n Sonic ook nog veel meerwaarde als je van jezelf al een redelijk goede huid hebt? (bijna nooit puistjes, geen extreem droge of vettige huid)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:46

Ik probeer naar San Diego te gaan. LA trekt me niet zo ivm gigantische drukte en de hostels zijn in San Diego een stuk goedkoper :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:54

Geen idee Sanne, mijn huid is echt barslecht dus geen ervaring mee haha :+

Ah tof Emma! Ik vond LA juist echt geweldig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:55

Ik moet ook nog echt even gaan uitzoeken hoe ik het allemaal wil doen hoor. Misschien dat ik heen wel op San Diego vlieg en daar eerst twee weken zit, en dan Los Angeles een beetje ga bekijken. Wil in youth hostels gaan zitten dus in principe ben je dan vrij flexibel. Ik wil alleen liever gewoon chillen aan het strand dan een maand in een grote stad zitten. Ben ook te jong om te drinken daar dus dan trekken grote steden me niet zo :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:57

Ahh zo jaloers, ik wil ook echt heel erg graag naar Amerika <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:58

Oh ik was toen ik in Amerika woonde ook te jong om te drinken/in clubs te komen maar dat maakte mn liefde voor LA ofzo niet minder :)) Maar als je lekker chill aan het strand wil liggen zou ik ook gewoon voor SD gaan denk ik, zeker als het goedkoper is :)) Maakt toch niet uit waar je aan het strand ligt haha.

Ik wil ook naar de VS deze zomer.. weet alleen nog niet waar naartoe :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:59

Ik ben er een paar jaar geleden al geweest, maar dan in de noordoosthoek. Dus New York, Boston, dat soort steden. Was ontzettend gaaf maar alleen maar omdat we rond hebben gereisd. Drie weken in een hotel in New York had ik denk ik ook niet super gevonden. Een auto huren wordt daar (zoals het er nu naar uit ziet) niet rendabel omdat ik nog geen 25 ben en een auto huren dus echt ongelofelijk duur is... Dus ik ga maar ergens in de buurt van San Diego zitten en een beetje chillen aan het strand en nieuwe mensen ontmoeten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:59

xNavatu schreef:
Oh ik was toen ik in Amerika woonde ook te jong om te drinken/in clubs te komen maar dat maakte mn liefde voor LA ofzo niet minder :)) Maar als je lekker chill aan het strand wil liggen zou ik ook gewoon voor SD gaan denk ik, zeker als het goedkoper is :)) Maakt toch niet uit waar je aan het strand ligt haha.

Ik wil ook naar de VS deze zomer.. weet alleen nog niet waar naartoe :+

Ja gewoon nieuwe mensen leren kennen, strandfeestjes ofzo. Hoef echt geen wilde feestvakantie te hebben maar wil er gewoon even uit.. En ik heb altijd al naar California gewild :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:04

Zeeeker doen dan! Ik vond cali echt geweldig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:05

Ja hé.. Ik heb er nu het geld voor en begin straks in september weer aan een studie waardoor het allemaal weer ingewikkeld wordt.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:20

Oh dan zeker :j Als t kan zeker doen :j

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:12

Ik heb de Silk 'n Sonic toch maar besteld! (de plus) Dus ik ben benieuwd! :D Ik zal jullie op de hoogte houden!

haha ik mocht van mezelf wel een kadootje, want ik vind mezelf heel erg zielig, want ik heb sinds gisteren weer een beugel >;) Gelukkig wel een uitneembaar ding (dus voor speciale gelegenheden kan ik hem wel uitdoen ghehe) maar als ik hem in heb ziet het er niet uit, kan ik niet praten, doet pijn en ik kan niet meer snoepen tussendoor (ookal is dat wel goed voor de lijn :')) Maar als het goed is heb ik over een halfjaar wel weer rechte tanden :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 00:48

Yvettee, balen dat je een beugel moet dragen. Dan mag je jezelf wel even verwennen idd! Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger ook een heel apparaat in mijn mond had en dat we toen uiteindelijk voor een blokjesbeugel gingen. Wat een stuk beter was, maar ook verschrikkelijk lelijk haha. Gelukkig krijg je er wel weer iets moois voor terug. Hoop dat je gezichtsborstel gaat bevallen!

Afbeelding
Alleen de Tanseido en Chikuhodo kwasten zijn nieuw, en de 2e ook nog een beetje haha. De rest had ik al langer maar staan met elkaar op de foto voor een ander forum.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:49

Wat een leuke kwasten seg ! Dit waren de ebay kwasten toch he ?

Wat is mijn Zoeva palette toch fantastisch ! Ik kan niet wachten om hem met jullie te delen op mijn blog. Alleen kan ik geen foto's maken van mezelf haha :P Ik kan geen selfie's maken, erg he :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:52

Wat is die linkerkant? :=
Zien er wel goed uit :j
Welke had je besteld ml?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:15

De naturally yours :) Ik ben er zo tevreden van ! Morgen mijn vriendje verplichten tot en fotoshoot, zo kan ik betere voorbeelden op mijn blog zetten :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:08

Morrow_Less schreef:
De naturally yours :) Ik ben er zo tevreden van ! Morgen mijn vriendje verplichten tot en fotoshoot, zo kan ik betere voorbeelden op mijn blog zetten :)

Ik ben ook zo'n fan van dat pallete ! Gebruik hem dagelijks

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:10

Jeej nog een verslaafde :D

Maandag ga ik de review online zetten :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:33

Heb er idd heel veel reviews van gezien maar vind dat ik niet nog een Nude palette mag kopen haha

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:35

Verklaar je nader :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:49

Hoe is zoeva in vergelijking met sleek