Daar is nog wel wat winst te behalen in aantallen

Erg genoten en leuke oefeningen gedaan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Mag ik om jullie oordeel vragen? Nog een paar dagen en dan moet ik beslissen of ik mijn gehuurde racefiets van de fietsenmaker overkoop. Ik ben een leek, maar ik kan nog net wel zien dat mijn buitenste voorblad meer versleten is dan het binnenste![]()
Wat denken jullie, is dit snel aan vervanging toe voor een recreatieve fietser (denk uiteindelijk misschien 100 km per week of zo)? Er zit ook een slagje in het voorwiel, achterste remblokjes zijn versleten en ik wil er eigenlijk wel klikpedalen op. Ben een beetje bang voor veel kosten bovenop de aanschafprijs, maar ik heb er niet zoveel verstand van.
culaccino schreef:Mooi stukje geschiedenisWat bedoel je eigenlijk met echte remmen?
Citaat:En mag je alweer volop sporten?
Duplo schreef:Hee ik was er ook bij, 1 van de 12 MTB’sters
Daar is nog wel wat winst te behalen in aantallen![]()
Erg genoten en leuke oefeningen gedaan!
Noeps schreef:Dag allemaal! Ik zou graag mee willen kletsen
.
Al een aantal jaar roep ik dat ik "binnenkort toch echt ga racefietsen". Vandaag daad bij woord gevoegd en samen met mijn vriend fietsen aangeschaft (en helmen, en broekjes, en handschoenen met gelpads, en allemaal andere dingsen dus de lokale middenstand heeft weer een boost gehad). Dinsdagmiddag kunnen we ze ophalen en dan op naar hopelijk veel mooie fietskilometers! Heb wel een aardige basisconditie, loop veel hard (alles tussen de 5km en de marathon) en ik hoop dat racefietsen een mooie aanvulling is. Mijn vriend heeft een Cube attain en ik heb een Giant Contend SL2 gekocht.
Zal het topic eens door gaan nemen, staan vast goede tips in!
Lauraennala schreef:@Time2Tri/Doubtless, hebben jullie een wedstrijd of evenement op de planning staan?
Gisteren was het weer wat minder, maar wel heerlijk getraind
85 km, met een pyramide interval. Uiteindelijk 30,8 gemiddeld![]()
Benen waren daarna wel een soort van leeg...en toen moest ik nog werken
Lauraennala schreef:@ Culaccino, als je je voorblad moet vervangen, moet je ook even heel goed naar je cassette en ketting kijken. Als die ook aan vervanging toe zijn, dan kom je denk ik rond de 150,- uit..
Doubtless schreef:Hahaha lekker Jeanette!
Ik begin ook met taperen. Hoe ziet jouw week eruit?
Noeps schreef:[ [url=m/N6nY5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stiekem vond ik de grijze mooier. Dit is een model uit 2017. Maar het prijsverschil was dermate groot dat ik deze kermit-de-kikker-kleur wel voor lief neem.