Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Spiermassa dan. Er zijn mensen op papier 'te zwaar', maar niet als je verder kijkt. En dat isgeen fabel. Spieren zijn zwaarder dan vet. Botmassa draagt maar zeer beperkt bij aan gewicht.
Bmi is ontwikkeld voor de westerse man van het blanke geslacht met een lengte van max 1.80m. Geldt dus eigenlijk al niet voor een vrouw.
Maar je bent gewoon goed zoals je bent en zelf ook tevreden bent. Niet iedereen is van nature de slanke hardloper. En voor andere sporten is forser gebouwd zijn handiger.
En als afvallen eenvoudig was, dan waren er geen maagverkleiningen e.d. nodig.
Ik geloof echt wel dat bewerkt voedsel bijdraagt aan ongemerkt meer binnenkrijgen dan je wilt.
Samantha_ schreef:Het is ook maar net wat je lekker vind om te eten.
Ik heb van kleins af aan al liever een salade dan Mac bij wijze van. En ik eet vegetarisch, ok al heel lang. Niet dat je daar slank van wordt maar dan eet je vaak al bewuster.
Ik heb ook nog nooit een dikke vegetariër gezien
Sherivey schreef:Samantha_ schreef:Het is ook maar net wat je lekker vind om te eten.
Ik heb van kleins af aan al liever een salade dan Mac bij wijze van. En ik eet vegetarisch, ok al heel lang. Niet dat je daar slank van wordt maar dan eet je vaak al bewuster.
Ik heb ook nog nooit een dikke vegetariër gezien
Oh ik wel, zat zelfs.
Net zoals dat veganisten altijd mager zouden zijn.
Maar friet en Oreo is ook veganistisch