Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Pffff duurt lang. Eerste dagen was ik echt koortsig, knallende koppijn, geen energie, spierpijn overal etc. Na een aantal dagen trok de hoofdpijn weg, koorts weg, wel kwam er wat hele lichte keelpijn voor in de plaats en voelde ik me gewoon duidelijk nog niet fit maar dacht op de goede weg te zijn, maar inmiddels op dag 8 is de hoofdpijn weer terug (door de pijnstillers heen ook), weer wat spierpijn, wat meer keelpijn, hoofd enorm veel druk ook op mijn oren. Heb het gevoel dat ik weer flink achteruit ga in plaats van voooruit en het kan niet komen doordat ik teveel gedaan heb want heb eigenlijk nog steeds niet meer gedaan dan op de bank hangen, bokken, series kijken etc.
Meer mensen die na een week nog niet lekker opgeknapt waren?
Wpaard schreef:Denk dat het dan verschilt per locatie..
Ik had mij gisterochtend om 10.21 laten testen en kreeg vanochtend 7.25 pas de uitslag en ik werk in de zorg.
Morgen moeten mijn kids zich laten testen omdat ik positief ben. Dan weten we ook of ze naar school mogen. Hopelijk blijven hun negatief ook al denk ik dat mijn oudste ook positief is want zij begint ook met verkoudheid.. mijn jongste heeft nog geen klachten maar ga ik sowieso wel laten testen.
Eleeke schreef:Zebrastreep schreef:Edit: negatief getestmijn vertrouwen in de zelftesten begint wel behoorlijk te zakken
Gisteren nog op NOS en nu dat er vaker thuis positief wordt getest en pcr negatief. Maar dat het toch Corona is.
Mijn zoon had ook twee pcr testen nodig twee dagen achter elkaar. De tweede pas posotoef dus terwijl thuis wel positief was.
Kon ook niet anders, duidelijk klachten
IMJ schreef:Was het op het nieuws?
Hier in korte tijd bij 3 kinderen in mijn directe ingeving zelfde verhaal. Pos thuis. Neg pcr en bij herhaling pos.
Mijn vertrouwen in pcr is juist gedaald.
Marcella schreef:Kwam gisteren tot de conclusie dat je die slijmoplosser maar 14 dagen mag gebruiken. Was ik even vergeten. Zit nu of ik toch ook niet maandag HA moet bellen, omdat ik behoorlijk benauwd blijf. Zeker ook dat het een groot risico is als dit doorslaat naar longontsteking in verband met AB resistentie.
marleen_usar schreef:Ik gebruik een saltpipe die werkt echt goed bij het hoesten.
Marcella schreef:marleen_usar schreef:Ik gebruik een saltpipe die werkt echt goed bij het hoesten.
Heb ik toch een reden om ha te bellen. Moet dan even overleggen of dit gebruikt mag worden in combinatie met mijn medicijnen.
Ja ga ik zeker doen, want AB is in principe geen oplossing. En hoest ook nog steeds effectief rotzooi (ontsteking) op.
Sta voor woensdag/donderdag 9 uur en vrijdag 6 uur op het rooster. Grapjassen zijn het.
CynthiaV schreef:Alwiene schreef:
Hmmm ik lees nu overal met omicron juist dat mensen echt maar een dag of 3 niet fit zijn en daarna wel weer beter. Lees bijna geen verhalen meer van mensen die er langer zoet mee zijn. Daarom juist ook benieuwd want kan natuurlijk zijn dat die er wel zijn maar dat je die verhalen gewoon veel minder tegenkomt online.
@Marcella, oeps, dat was alweer teveel van het goede?
@Fitzroy jij dus na een week ook nog aan het klooien maar begrijp dat je wel nog steeds vooruit gaat
Daar zijn de vaccinaties dus voor, klinkt wat hard zo, maar dat is het wel.
Marcella schreef:marleen_usar schreef:Ik gebruik een saltpipe die werkt echt goed bij het hoesten.
Heb ik toch een reden om ha te bellen. Moet dan even overleggen of dit gebruikt mag worden in combinatie met mijn medicijnen.
Ja ga ik zeker doen, want AB is in principe geen oplossing. En hoest ook nog steeds effectief rotzooi (ontsteking) op.
Sta voor woensdag/donderdag 9 uur en vrijdag 6 uur op het rooster. Grapjassen zijn het.
Marcella schreef:Nee weet ik maar gezien ik hyper gevoelig ben voor luchtweg infectie en door chronische bronchitis eigenlijk al een infectie heb. Is het wel belangrijk om het goed in de gaten te houden. Zeker ook omdat ik weet dat het heel snel om kan slaan naar longontsteking.
Ik ga duimen dat ik daar heel ver van vandaan blijf.
marleen_usar schreef:Ik ken ook gevacineerden die echt goed ziek waren, meer dan de niet gevacineerden.
marleen_usar schreef:Ik ken ook gevacineerden die echt goed ziek waren, meer dan de niet gevacineerden.