Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GQMMS schreef:*stille meelezer*
Wauw Berdien wat een mooie tattoo!
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, ik wil graag een underboob/sternum tattoo, in de onderstaande stijl, dus bloemen, welke soort bloemen ik wil weet ik nog niet zeker. Welke artiest is hier zeer goed in? Binnen/buitenland maakt niet uit, agenda mag nog gesloten zijn. Heeft geen haast en ben bereid (veel) te betalen voor kwaliteit, wie raden jullie aan?
[ [url=m/nTKKWt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bduBiZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t5chRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
xMyrth schreef:Mooi Berdien! Ik heb ook een soort klavertje, op mijn rug
Wanneer mijn oma komt te overlijden wil ik voor haar ook iets zetten.
Ik ben alleen aan het twijfelen of ik het klavertje zo laat -> en een nieuwe tattoo op een andere plek.
Of dat ik deze ga uitbreiden met een nieuwe erbij zegmaar.
Voor oma wil ik iets met bloemen en/of iets met duifjes (omdat mijn opa vroeger aan duivensport deed).
Als iemand ideeën heeft, kom maar op hoor
[ Afbeelding ]
xMyrth schreef:IvysToeter, die plek deed bij mij echt geen zeer. Goed vol te houden. Bijwerken was wel erg vervelend
Jasz, 2 weken moet wellicht lukken. Liever langer natuurlijk. Maar ik hoopte dat er mogelijkheden waren zoals op een bepaalde manier afplakken ofzo
xMyrth schreef:Hoe gaan de zwemmers hier om met het zetten van tattoos?
Mijn neef zwemt en wil graag een tattoo op zijn triceps...
Is dit enigszins af te plakken o.i.d?
Hets beste is natuurlijk niet zwemmen, maar dat is helaas geen optiewe zoeken naar het beste alternatief
DezeNaam schreef:Een random vraag maar ik vroeg het me al een tijdje af; ik zou later misschien wel tattoos willen maar ik heb nogal wat moedervlekken.. Vroeger enkel op mijn armen maar nu komen er helaas ook op mijn benen.:/ De meeste zijn gelukkig wel vlak (helaas wel donker) maar ik weet niet of je er een tattoo over mag/kan zetten?