Ik train 3x per week á 2 uur full body. Ik vind dat best fijn trainen en gelukkig geeft het ook voldoende resultaten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Ik ga na dit weekend weer proberen wat krachttraining te doen, maar met "licht" gewicht. Heb dit met de huisarts overlegd en die gaf soort van toestemming.Overigens nog steeds in afwachting van bericht van het ziekenhuis voor een afspraak met de orthopeed.
Aankomende zaterdag doen mijn man en ik samen met de crossfit box waar we lid van waren/zijn mee aan de strong viking run mud editie. Ben benieuwd hoe dat gaat want we hebben allebei al 3 weken niets aan sport gedaan (m.u.v. wat yoga).
Zijn hier meer mensen die zoiets wel eens gedaan hebben? Ik was dus van plan om mijn oude sportschoenen aan te trekken, maar bedacht me opeens dat enige grip tijdens een mud run wel wenselijk is.Kan ik dan bijvoorbeeld beter mijn oude hockeyschoenen aantrekken? Of is dat ook niks?
Ik wil niet speciaal hiervoor trailschoenen kopen, want ik ben niet van plan om dit zodanig vaak te doen dat ik daar een hele uitrusting voor wil aanschaffen.
ingedebruijn schreef:Frummels schreef:Ik ga na dit weekend weer proberen wat krachttraining te doen, maar met "licht" gewicht. Heb dit met de huisarts overlegd en die gaf soort van toestemming.Overigens nog steeds in afwachting van bericht van het ziekenhuis voor een afspraak met de orthopeed.
Aankomende zaterdag doen mijn man en ik samen met de crossfit box waar we lid van waren/zijn mee aan de strong viking run mud editie. Ben benieuwd hoe dat gaat want we hebben allebei al 3 weken niets aan sport gedaan (m.u.v. wat yoga).
Zijn hier meer mensen die zoiets wel eens gedaan hebben? Ik was dus van plan om mijn oude sportschoenen aan te trekken, maar bedacht me opeens dat enige grip tijdens een mud run wel wenselijk is.Kan ik dan bijvoorbeeld beter mijn oude hockeyschoenen aantrekken? Of is dat ook niks?
Ik wil niet speciaal hiervoor trailschoenen kopen, want ik ben niet van plan om dit zodanig vaak te doen dat ik daar een hele uitrusting voor wil aanschaffen.
Ik doe zaterdag ook mee! Schoenen zonder grip zou ik echt niet doen. Heb je de filmpjes wel bekeken haha? Zou toch echt schoenen aanraden met veel grip en ze moeten goed vast zitten. Je zal niet de eerste zijn die z'n schoenen verliest in de modder.
Welke afstand gaan jullie doen? Wij de 13km om half 3.
linoleum schreef:Even een andere vraag. Pas geleden was hier iemand die een link deelde van een website met niet al te dure sportlegging. Heb al even gezocht, maar kan deze niet weer vinden. Iemand hier die nog weet welke het was?
Tenshi schreef:Oke, het onregelmatige werken heb ik bij deze omarmd... dinsdag rond 20:00 gaan sporten. wat een drama. Bizarre drukte, niet meer leuk. Ik ga wel op rare tijden sporten.Gelukkig een pulley vrij waar ik 80% van mn training op kon doen.
Vanmiddag om 13:00 gegaan, heerlijk om alle ruimte te hebben.
Voeding bijhouden helpt mij ook heel erg met bewust/goed eten. Ik gebruik de Food app, en zn broertje Virtuagym om schema's te maken/plannen.
Ik heb trouwens een budgetvriendelijke tip voor liefhebbers van leggings met een hele hoge taille: https://www.prozis.com/nl/nl/categorie/ ... artbroeken Prozis.
Sem_ schreef:Tenshi schreef:Oke, het onregelmatige werken heb ik bij deze omarmd... dinsdag rond 20:00 gaan sporten. wat een drama. Bizarre drukte, niet meer leuk. Ik ga wel op rare tijden sporten.Gelukkig een pulley vrij waar ik 80% van mn training op kon doen.
Vanmiddag om 13:00 gegaan, heerlijk om alle ruimte te hebben.
Voeding bijhouden helpt mij ook heel erg met bewust/goed eten. Ik gebruik de Food app, en zn broertje Virtuagym om schema's te maken/plannen.
Ik heb trouwens een budgetvriendelijke tip voor liefhebbers van leggings met een hele hoge taille: https://www.prozis.com/nl/nl/categorie/ ... artbroeken Prozis.
Deze?
Frummels schreef:linoleum schreef:Even een andere vraag. Pas geleden was hier iemand die een link deelde van een website met niet al te dure sportlegging. Heb al even gezocht, maar kan deze niet weer vinden. Iemand hier die nog weet welke het was?
Decathlon en H&M?
Fellow schreef:Morgenavond wil ik weer even gaan sporten, maar merk wel dat ik een beetje inspiratieloos ben als ik niet van tevoren mn oefeningen bedenk. Eerst maar even een leuk schematje maken dus.
MarlindeRooz schreef:Volgens mij is prozis goede kwaliteit en vallen ze op maat. Volg veel mensen die ze hebben.
Fellow schreef:Las iemand die zich had ingeschreven voor een 100 dagen sporten challenge, heftig zeg! Veel succes daarmee. Hoop dat ze ook genoeg rustige trainingen tussendoor plannen, haha.