Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar wil ik dus graag wat aan veranderen, maar vind het heel moeilijk om aan al die eiwitten te komen, hoe doe jij dat? 
(Naast 5x per week 50 min fietsen)
Gewoon standaard je proteine invullen in je lijstjes, en dan pas de rest, werkt voor mij erg goed.
Wij hebben één poes en één eenjarige pup, en dat is echt voldoende haha. We wonen in het midden van de stad en hebben maar een klein tuintje. Wat voor honden heb je? Ik zou beiden wel echt nooit meer kunnen missen, het zijn mijn knotsgekke baby's!
En ik doe een phd onderzoek naar de zeeverzekering in de negentiende eeuw; ik stel vrijdag mijn project voor en schrijf nu een paper over oa classificatiemaatschappijen, die schepen punten geven op hun zeewaardigheid en veiligheid
Pffff, wat een ellende dat je je zo prut voelt... Is dat typisch voor jouw ziekte? Is er iets wat je er verder aan kan doen? Kop op hoor
). En anders crackers, daar doe ik daar inderdaad cottage cheese op met tomaat, heerlijk! Ook verwerken we cottage cheese vrij vaak in het avondeten. Het probleem voor mij is dat kwark/yoghurt/cottage cheese/shakes moeilijk mee te nemen zijn. Daarvoor ben ik nog een oplossing aan het zoeken! Anders ga ik toch inderdaad even kijken naar repen oid.
Wat voor een studie doe je precies? Wij hebben 2 Kaukasische Owcharka's en 1 Franse Bulldog (zie profiel). Wij wonen in een dorp en onze tuin is bijna 1600m2 De 2 kaukazen wonen ook buiten, net als de katten, die hebben een eigen zolder in onze grote schuur. Binnen hebben we alleen de Franse Bulldog en een Cavia. Goed te doen dus
Ja, die vermoeidheid is wel echt de meest genoemde klacht. Maandag hoor ik meer over het medicatietraject dus daar vestig ik nu even mijn hoop op.
Fijn dat het zo lekker gaat!
Het is niet dat ik nog studeer, gelukkig! Hoewel dit soms stresserender is... Wat een prachtige dieren heb je! Die honden zien er gigantisch uit haha! Wat heerlijk ook, die grote tuin!
Dat mis ik toch wel in de stad, zeker als het mooi weer is! Ik duim echt heel hard voor je mee dat er wat komt uit alle onderzoeken, lijkt me best eng, zo de medische molen ingaan. Wat pak jij het dapper en positief op, top zeg!
).
wat naar dat het zo tegenzit, hopelijk na het gesprek bij de neuroloog weer wat beter
Die vind ik erg lekker! https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... peh-ketjap
knap van je dat je zo doorgaat! Ik had nogal een hekel aan studeren, totdat ik een jaar aan het werk was, toen viel die studietijd toch wel mee
Bedankt voor je lieve woorden
wel opgelost oid?
lekker genieten vanavond!
Helaas heeft het gekookte eitje bij mij toch een minder magisch resultaat.
en nog een kommetje soep denk ik
Gewoon eentje uit de vriezer, lekker makkelijk
Voor de lunch werkt het wel prima.
(Ze is soms niet zo secuur, veegt om vazen heen bijvoorbeeld of stofzuigt niet onder de eettafel en de bank).
al merk ik de laatste tijd dat ik wel weer sneller "honger" heb... Ik wissel nu sinds kort ook af met havermout maakt ik dan aan met melk, 2 minuten in de magnetron wat agevesiroop en kaneel erover en lekker ontbijtje!!! Ook heb ik wel eens zoete aardappelmuffins gemaakt, goddelijk die dingen. Ga ik binnenkort weer eens maken! Per 2 in de vriezer, scohtends even 5 minuutjes in de airfryer en smullen maar
betekent niet dat het niet lekker gaat natuurlijk! Net 75 minuten op de crosstrainer gestaan en 610 calorieën verbrand, heerlijk! 
Of is je doel vooral strakker worden?
Tel daar bij op dat ik deze week door een ongunstig rooster bijna niet kan sporten en de moed zakt me haast in de schoenen
Maar goed we gaan gewoon door, nog 3 maanden tot de zomer