DnT schreef:Androgyny ff snel geswatcht:
[ [url=m/rDFHwC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij staat je heel gaaf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Shiz zoveel ja? deal!ik ga denk ik van de week bestellen maar kan ook volgende maand worden, m'n poezenmeissies komen volgende week, moet nog op vakantie.. heb net toch weer veel te veel gekocht terwijl ik stiekem al niet mocht
Mavelle schreef:Heel mooi shizzle! Vooral Lyin King an Androgyny vind ik je heel mooi staan. En die gele oogschaduw
velvetblack schreef:Shizzle wat een mooie bestelling!! Vind die rode oogschaduws en die goude echt mooi. Ben benieuwd naar je looks ermee!
En al die kleuren liquids staan je heel mooi, goed gekozen
_Friemel schreef:Maso is trouwens de perfecte shiz kleur
Leverage schreef:
Jellybeans schreef:Oh haha een lime crime. Mooie kleur!
Elke, ik heb een vraagje voor jou, ik woon niet heel dicht bij een M.A.C. dus ik ga waarschijnlijk een lipstick online bestellen.
Klopt het dat alle kleuren in het mat verkrijgbaar zijn?
Ik wil graag een kleurtje die ik elke dag op kan doen en die niet te opvallend is zeg maar. Een beetje nude.
Ik zit te twijfelen tussen Whirl, Mehr, Faux en Twig. Velvet Teddy heb ik een keer op gehad toen ik in een M.A.C. corner was maar dat was niet mijn kleur (nou ja of juist wel) want je zag hem gewoon niet het was precies de kleur van mijn lippen. Ik heb toen niet meer kunnen testen want ik moest een vliegtuig halen.
Ik heb blond haar, maar dus kennelijk redelijk donkere lippen en donkere wenkbrauwen. Maar mijn huid is erg licht.
Welke kleur zou jij mij aanraden? Misschien een beetje moeilijk zo maar ik vroeg me af, wat vind jij, ook als je weet dat Velvet Teddy het dus niet was.
Alvast heel erg bedankt!