Faringo schreef:Lekker rondje Ghostattack!
Gaaf je inschrijving voor de Elfstedentocht danseresje! Hopelijk kan het doorgaan dit jaar.
Ik heb een Garmin horloge maar heb m nog niet zo lang dus geen idee nog hoe dat connecten werkt
Zeker gaaf! In 2018 heb ik hem uitgelopen. Vraag niet hoe

Voor de editie van 2019 stond ik ingeschreven.... Maar door mijn ongeluk kon ik niet genoeg trainen en geen ik dus geannuleerd. Wel de laatste dag van Dokkum naar Leeuwarden gelopen, dus toch een beetje sfeer.
Afgelopen jaar stonden we ingeschreven en ging het helaas niet door. De organisatie trok zelf de stekker er al uit. Gevolg was wel dat mijn wandelmotivatie echt in een zéér flinke dip terecht kwam....
Nu dus weer ingeschreven. Hoop ergens dat de horeca op gegeven moment weer open kan/mag zodat ik op langere tochten wel een toilet heb. Anders toch meerdere rondjes vanaf huis of een Uixi aanschaffen.....
Gaaf weer Pien!
En ja, wandelen is gewoon zo fijn. Ben gaan wandelen na mijn burnout en het heeft me zoveel gebracht. Zowel in lichamelijk opzicht als mentaal!
Ga daarom zo mijn nieuwjaarsrondje ook maar even starten. Rondje dorp. (Zat te bellen met een oud collega.... Anders was ik al veel eerder op pad gegaan)