Hier is het inmiddels terug rustig. Eventjes waaide het behoorlijk, koelde het flink af, paar spetters regen, maar nu weer gewoon warm, vrijwel windstil en zonnetje met een beetje bewolking. Hopelijk gaat het vannacht wat meer regenen!
Mijn lijstje:
O: 250 gram aardbeien L: Salade van geraspte wortel, courgette, mais, en nog van alles + 1 gekookt ei T: Smart protein shake T: 30 gram cashew noten T: Cornetto strawberry (ze deelden uit op het werk ) A: ???
Nou dames, ik heb gewoon trek hoor vooral in zoutige dingen. O: 2 gekookte eieren, high proteïne breaker L: speltboterham met zelfgemaakte tonijnsalade; half blikje tonijn, eetlepel halfvolle mayo, paar augurkjes, peper en zout. B: paintballen met wat vrienden (leuk maar ook weer niet zo leuk want het was veel te. Warm in die pakken ) T: pannenkoek en zakje dorito bits, het werd uitgedeeld na paintbal en had er zo'n zin in haha B: naar stal fietsen en ik denk even rijden A: iets kleins, heb nog maar zo'n 400 kcal over
@xNavatu waar woon je? Ik wil ook wel regen! @SharonIndezz jeetje, 47 graden dat is wel heel warm!
Hier ook nog steeds weinig trek, vind ik niet zo erg ik eet uiteraard wel gewoon. Heb vandaag de presentatie van m'n scriptie gehad (en gehaald met een 7 ) dus dat moet wel gevierd worden met een wijntje straks.
Ik eet wel wat met dit warme weer, maar zweet zo veel dat het er binnen no time weer af is. Ik probeer nu zo veel mogelijk zout naar binnen te krijgen zodat ik weer wat vocht ga vasthouden, ben sinds het begin van die hitte al iets te veel afgevallen en gister drie keer flauwgevallen. Vandaag gaat het tot nu toe goed. Morgen gelukkig van half 8 tot 4 werken in de airco en hopen dat het daarna al iets afgekoeld is.
Ik heb vandaag 2 eijstewafels met kaas gehad en een stuk komkommer.. En heeeeeel veel water veel te weinig maar krjg echt niks weg
xNathaliee
Geplaatst: 02-07-15 16:10
Gefeliciteerd! Hier nog geen regen maar dat komt nog wel denk ik! Mijn lijstje nog niet geplaatst vandaag O: 2 sneetjes volkoren brood met dun laagje boter en 2 plakken kipfilet L: wrap met philadelphia, zalm en komkommer T: appel A: witte rijst met spitskool en kippenvleugels uit de oven T: questbar uit de vriezer B: op stal geweest D: water en thee zonder suiker
xNavatu
Geplaatst: 02-07-15 16:11
Aah gefeliciteerd! Dat mag zeker gevierd worden ja en ik woon in zeeland haha. Zelf op schouwen maar op dat moment was ik in Vlissingen, weet niet of het thuis ook geregend heeft
Wow Emma, 3 keet flauw gevallen Ik ben een keer flauw gevallen van de hitte maar dat was in een halve woestijn in Kenia en m'n eigen domme fout want ik had die dag binna nog niks gedronken terwijl het heel erg warm was.. Dusja dat ging even fout
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 02-07-15 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik heb een super lage bloeddruk van mezelf en met deze hitte is de combinatie niet zo veel eten, niet zo veel drinken en op de fiets naar de stad echt funest geweest. Voelde me zo ontzettend klote.. Vandaag dus wel wat door m'n keel gepropt 's morgens en de dag begonnen met een halve liter water, de hele dag blijven drinken en daardoor was het nog wel redelijk te doen.
Ik hou altijd juist heel veel vocht vast en zweten deed ik niet/amper.. Heb nu water out? pillen van body&fit en die helpen me echt heel erg.. hou veel minder vocht vast, zweet nu ook redelijk wat waardoor ik de hitte (nog) beter kan verdragen (kan er sowieso al erg goed tegen maar nu heb ik er nog minder last van) en, voor mij misschien nog wel het belangrijkste, krijg ik zowaar dorst dus drink ik genoeg op een dag Drink nu elke dag een fles van 1,5 liter leeg terwijl ik vroeger echt al heel veel moeite had met 0,5 op een dag opdrinken Dus ben mn hoofdpijn daarvan ook gelijk kwijt yay
Sporten jullie eigenlijk met dit warme weer? Ik wil van de week weer beginnen met sporten. Maar als het dit weer is heb ik daar echt geen zin in. Ook nu ik vrij ben zit ik de hele dag wat in de tuin, of binnen omdat het te warm is.
Als mn huis niet de hele dag vol zat met bouwvakkers zou ik wel insanity gaan doen maar met die mensen erbij vind ik het een beetje awkward dus laat ik het nu zitten
Wat staat er bij jullie op het menu vanavond? Ik heb noodles ketjap/knoflook, met verse champignons, paprika, komkommer, roerbakgroenten, verse knoflook, en kipfilet..
Hoop dat ik straks wel trek heb... Ik heb daarnet wel ff een droge wasa cracker op.
Ik denk dat ik voor een omelet met kipfilet en paprika, beetje kaas en tomaat erin ga en er nog wat komkommer bij eet ofzo.. maybe nog iets van sour cream erbij, zo ff bij de AH kijken
Mijn lijstje van vandaag; O: 250g griekse yoghurt met halve questbar erdoor L: 2 liefde&passie speltboterhammen met pindapasta A: Die omelet T: ?
B: minimaal een half uur op hoog tempo in middelburg rondgelopen omdat ik verkeerd was gelopen en mn navigatie het niet deed hahaha
vervelend emma, lage bloeddruk en dit weer is idd geen pretje..
Mijn lijstje voor vandaag: O: magere yoghurt met watermeloen en 1 perzik T: 1 stroopkoek. L: rucola sla met een gekookt ei, hamblokjes, tomaat en komkommer. T: - A: heb op werk gegeten, aten lasagne, dus heb een klein stukje genomen. T: aardbeien en druiven. D: 1 liter water en heb een flesje (0.5 L) cola life bij me.
xNathaliee
Geplaatst: 03-07-15 07:21
Pff net voordat ik wou beginnen aan het avondeten gisteren komt me vriend thuis met de mededeling dat er iemand tegen zijn auto aan is gereden. De auto staat al 4 dagen half op de stoep geparkeerd en mijn vriend zet zijn werkbus erachter loopt naar huis kijkt naar z'n auto en treft de schade aan.. Meteen naar de dealer gereden om schadeformulier in te vullen, meer dan 2000 euro aan schade zo op het eerste oog. Dan hebben ze nog niets aan de binnenkant kunnen zien. We konden wel huilen.. Terug naar huis kwam onze buurman aangelopen en vroeg of we het briefje hadden gevonden. Scheen er eergisteren al iemand tegen de auto aan te hebben gezeten en een briefje te hebben geplaatst. Briefje was nergens te vinden. Gelukkig waren er 7 getuigen (verre buren) die alles hebben genoteerd (kenteken en naam van het bedrijf bleek een kleine vrachtwagen te zijn geweest). Dus gelukkig hebben we de dader! Als die mensen er niet waren geweest was hij doorgereden want hij scheen niks gemerkt te hebben. Dus uiteindelijk om 8 uur aan de turkse pizza met kipshoarma. Even geen zin gehad om te koken. Dus het avondeten van gister schuift op naar vandaag. Nu vroeg me bed uit om te sporten. O: 2 rijstwafels en aardbeien T: wheyshake L: wrap met philadelphia, zalm en komkommer T: appel A: rijst met spitskool en gekruide kipvleugels B: krachttraining D: water en thee
Lis_Ol
Geplaatst: 03-07-15 08:47
Vervelend van de auto nathalie!
Mijn lijstje (denk ik) voor vandaag: O: smootie met magere yoghurt 1 perzik en een stuk mango + sinaasappelsap. T: snack a jack L: 2 kleine wraps met Boursin kruidenkaas light,kipfilet en komkommer. T - A: eet op werk, hoorde ze zeggen dat ze vanavond een salade gaan maken met kip. T: fruit (aardbeien en druiven)
Aw dat is echt klote Nathalie.. nouja in ieder geval weet je wie het was!
I'm happy! Net toch even gewogen (ongesteldheid is weer op een low en de rest van mn lijf was ook niet zo pappig van het vocht vanmorgen dus ik dacht let's try) en ik was 74,8 3,7 kilo kwijt
Woeeehoeee Net gewogen en ik zit nu onder een aantal kilo's zo weinig als nu heb ik al een jaar niet gewogen. We zijn er nog niet maar dit was even een fijn moment
Mijn voorlopige lijst voor vandaag :
O: soja yoghurt t: appel M: sla met komkommer en wat ik er nog meer in ga doen weet ik nog niet T: fruit of wortels A: bruine bonen maar nog geen idee met wat
D: veel water en thee en misschien een glas vers geperst sap B: vanavond een ronde met de hond en ik moet zo even op de fiets naar de supermarkt maar ik wil ook nog even sporten vandaag.
Anoniem
Geplaatst: 03-07-15 11:34
Mijn lijstje is tot nu toe niet zo denderend...
O: Kay's Naturals bites T: Protein cookie L: Salade van komkommer, tomaat en 2 gekookte eieren T: Cashew noten A: ?
Veel water drinken. Ik ga minderen met koffie, ik drink echt teveel
Dit alles tot zover: 830 kcal 67 carb, 40 fat, 60 protein
Beweging: misschien naar de sportschool, anders even hardlopen aan de zee denk ik