Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 13:35

Die schijnen ook goed te zijn ja!! Ugh ik wil nog te veel :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:42

Is dat een vertrouwde site?
Alleen jammer dat de shipping bijna net zo duur is als de lipstick...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:44

Nasty Gal is betrouwbaar :j

De shipping bij Limecrime zelf is ook al $11, maarja, als je er meerdere bestelt dan valt het wel mee vind ik. Maargoed, anders moet je gewoon elke dag blijven kijken op de Limecrime site/Instagram tot Utopia weer in stock is. Maar dat is echt heel zelden helaas.

Oh je kan je ook aanmelden om een notificatie te krijgen als 'ie weer in stock is op de Limecrime site.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 07-01-15 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 13:45

Nasty Gal is inderdaad betrouwbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:49

Heb de notificatie al gedaan :D
Heb al even gekeken of er nog meer is wat ik op Nasty Gal zou willen ivm de shipping, maar kan nog niet echt wat vinden...

Kijk regelmatig op de LC site, maar deze is gewoon echt altijd uitverkocht.
Als hij er over een maand of 2 nog niet is, ga ik hem denk ik toch maar bij Nasty Gal bestellen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 14:04

Lime Crime heeft Harlow ook Anc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 14:07

Ja, weet ik, maar ook altijd uitverkocht ;)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 14:08

Zoals Brigitte's Boutique en All Cosmetics whole sale, krijg je daar wel gewoon goede producten? geen dingen die zijn open geweest of al jaren oud?

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:32

ALWS vertrouw ik niet echt meer.. heb er wel ns besteld maar duurde lang en product rook die echt meer vers.. weetniet..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:46

Ik denk dat ik ook zo'n bakje via Ebay ga bestellen. Voor mijn MAC lipsticks. Daar kunnen ze denk ik ook op de kop in zodat ik die doosjes weg kan doen :D 24 gaan daarin, dan heb ik nog plek voor 7 nieuwe :+ 8-)
En nog 3 oogschaduws en de 15 palette is vol, heb ik nog een quad te vullen en dan is het basta :P Tot er wat op is! Niet dat hij binnen een maand vol moet zijn natuurlijk ;) Maar ergens in 2015 ofzo..

Deijs dat BB palette waar je het over hebt heb ik nog niet in het echt gezien. Maar hij lijkt me wel mooi :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 16:47

Nee ik heb hem ook niet in het echt gezien! Is ook een limited edition! dus is bijna nergens te krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:48

Die lipstick bakjes heb ik ook gehad maar heb ik weg gegooid, veel lipsticks passen er niet in :+

Gefeliciteerd Roos!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:05

Ik kom even onder een steen vandaan. Ik heb echt super fijne wimperlijm ontdekt en ik wou die even delen.

Ik had voor kerst deze wimpers + lijm besteld van revlon. De wimpers zijn super mooi, echt heel natuurlijk en het viel niemand op dat het neppe wimpers waren.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid
En de lijm is echt super handig. Je brengt het aan met een kwastje, zodat je er geen klodders opsmeert. Het is zelfs bij een avondje dansen gewoon super blijven zitten.

Ik dacht dat ik geen nep wimpers kon,
maar ik kan het wel, thanks to revlon :').

Volgende week ga ik mezelf een mac foundation gunnen, of als ik daar geen kleur in kan vinden, dan een andere.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:14

Ik heb vanochtend Miss Sporty eyeliner pen gehaald. Merk dat ik anders absoluut nooit gebruik, maar had nog cadeaubon van de DA en dat was enige die ze daar hadden. Voor die 3,50 euro kan ik zo nog keer wat anders halen als het niet bevalt.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:26

Hebben jullie ervaring met Beautybay? Mijn Moddle in a Bottle is bijna op en ik wil graag de Urban Decay spray aanschaffen. Helaas is er geen Sephora in de buurt waardoor ik genoodzaakt ben om online te bestellen..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:29

Ik heb wel eens wat via Beautybay besteld, volgens mij gewoon netjes aangekomen en verder niks aan de hand.
Heb laatst nieuwe sprays van UD besteld op FeelUnique, daar was ik ook heel tevreden over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:32

Ik heb mijn UD All Nighter ook van BeautyBay.
We hebben nog niet zo lang geleden met een aantal meiden een grote bestelling gedaan en dat is allemaal super gegaan.

Yv had het iets van 2 of 3 dagen na bestellen al in huis.

Ben trouwens ontzettend blij met mijn All Nighter, wil nu al een back up, want ik wil nooit meer zonder :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:42

DnT geef je groot gelijk, ik ben bijna door mijn 4e bus heen, heb gelukkig nog een BU staan. Maar binnenkort toch maar even nieuwe bestellen.

Inmiddels wel overgestapt op de De-Slick in plaats van de All Nighter, vind die toch net nog even iets fijner. De All Nighter geeft net een wat meer glanzende finish na het opdrogen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:59

Welke raden jullie aan voor een ubervette huid? Echt, EXTREEM vet. Nog vetter dan de frituurpan van de patatboer op de hoek..

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:02

Schimmel aangetroffen in mijn beautyblender, dat wordt een nieuwe aanschaffen :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:06

eenitraM schreef:
Welke raden jullie aan voor een ubervette huid? Echt, EXTREEM vet. Nog vetter dan de frituurpan van de patatboer op de hoek..

Bedoel je een setting spray? Ik gebruik een vitamine e spray van de Body Shop, werkt ook goed :) Geen idee of die ook geschikt is voor een vette huid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:07

Ieeew, schimmel? Enig idee hoe dat is gebeurd? :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:09

Leverage schreef:
eenitraM schreef:

Bedoel je een setting spray? Ik gebruik een vitamine e spray van de Body Shop, werkt ook goed :) Geen idee of die ook geschikt is voor een vette huid.

Nee, dat is een fix-spray en dat moet ik helemaal niet gebruiken (helaas...). Heb hier ook nog een van Yves Roucher maar die werkt ook niet.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:47

Anthea schreef:
Ieeew, schimmel? Enig idee hoe dat is gebeurd? :=

Ik denk dat ik hem onlangs niet goed heb laten drogen...dat kan schijnbaar gebeuren als je hem niet goed laat drogen en daarna in een gesloten ruimte doet oid. Ach, zo erg vind ik het nou ook weer niet, hij was ook wel echt aan het einde van zn latijn en was toch van plan een nieuwe aan te schaffen :)