Daar zul je zeker gelijk in hebben

Ik wist niet zo goed waar ik naartoe moest, dus had eerst bij de studentenpsycholoog een afspraak gemaakt maar die kunnen mij niet helpen met mijn problemen. Ze wilde me wel blijven zien tot ik ergens anders terecht kan, maar de laatste afspraak heb ik afgebeld, vanwege tijdgebrek en ze is wel aardig, maar ik vind veel dingen die ze zegt gewoon stom. 'dan doe je het toch gewoon niet' ja hallo als het zo makkelijk was

gezegd dat ik na m'n examens terugbel voor een nieuwe afspraak maar ik twijfel zo..
Lief van je dat je dat zegt trouwens

zo denk ik ook altijd, maar als het over mezelf gaat voel ik me altijd zo snel alsof ik me aanstel. Ik ben uit veel dingen (problemen met sociaal contact etc) zelf gekomen en kan mezelf best wel goed analyseren, waarom kan ik dit dan niet zelf?
Ik heb trouwens een eetprobleem icm anxiety-issues, geloof ik (aldus psych), en het beheerst zo langzamerhand m'n hele leven. Paar dagen geleden vertrok een goede vriend weer, +examenstress maakt dat het echt zo enorm getriggerd wordt dat ik nog geen normale dag heb gehad sinds woensdag, controle en rust is compleet weg. Ik twijfel ook altijd heel erg hoeveel therapie zal helpen, ik loop zo al zo lang dat ik me af vraag of ik ooit vrij kan zijn.
soloro, ik heb daar geen verstand van, sorry. Hopelijk kan iemand anders je advies geven