Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madrieka schreef:haha schijterd...het doed helemaal niet zo'n pijn hoor
Flower schreef:madrieka schreef:haha schijterd...het doed helemaal niet zo'n pijn hoor
Ik ben verreweg van een schijterd, maar als een wildvreemd iets aan me doos ( op vrijwillige basis van mij) gaat zitten vind ik het toch wel fijn als er iemand bij is
xxsweet schreef:Dat vondt ik juist helemaal niet erg!
Niet dat ik het fijn vondt ofzo, maar ik was toch echt meer bang voor de prik
Megamutsj schreef:Ik heb mijn labretpiercing nu iets meer dan een half jaar. [Sinds december]
En ik laat hem hier maar is een keertje zien.![]()
In mijn profiel nog meer foto's van mij met labret.
http://img221.imageshack.us/img221/8394/piercinguf2.png
Ik ben de rechter.
Debortje_ schreef:ik had 2x mijn labret piercing zelf geprikt![]()
deed geen pijn en bloede ook niet.
heb hem niet meer, stond niet
turbotinker schreef:
Dat ben ik
Ik heb hem bewust door het litteken laten piercen,anders heb ik er weer 'een gat' bij....
Het deed wel meer zeer tijdens het piercen zelf,maar nu heb ik hem drie dagen en hij voelt alweer als genezen.
En dat hij dan minder snel uitgroeit heb ik ook gehoort,omdat je huid daar dikker is groeit hij er neit zo makkelijk uit.
(hoewel een madonna geloof ik niet zo snel uitgroeit)
Flower schreef:Merk je niets van hoor met rijden, en als je hem net hebt moet je het gewoon even afplakken als je naar stal gaat
Maartje1990 schreef:nou ik weet niet of het al ergens staat (had niet echt zin om 223 pagina's lang door te lezen) maar ik wil graag (op mijn 18e dus over 2 jaar) een tongpiercing nu heb ik al heel veel (slechte) dingen over tongpiercings gehoord. de volgende dingen:
1. Er moet een stuk van je tong afgesneden worden doordat het zo erg is gaan ontsteken.
2. De tongpiercing tikt tegen je tanden hierdoor breekt de glazuur laag van je tanden af. hierdoor kunnen je tanden afbreken of uitvallen.
3. Je hebt maaaaaaannnnden last van een ontstoken tong en moet leven op appelmoes en pudding.
4. stel dat je de tongpiercing niet meer wilt en je hem eruit haalt dan gaat het ook weer heel erg ontsteken.
5. door de ontsteking is je tong zo ontzettend dik dat je een hele tijd niet normaal meer kunt praten.
6. Het doet ontzettend veel pijn om zo'n ding te laten zetten.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.![]()
nou wat is hier van waar. en hoe denken jullie over tongpiercings wat zijn jullie ervaringen. welke piercing shop welk materiaal piercing etc.
alvast bedankt!
Ketaki schreef:Maartje1990 schreef:nou ik weet niet of het al ergens staat (had niet echt zin om 223 pagina's lang door te lezen) maar ik wil graag (op mijn 18e dus over 2 jaar) een tongpiercing nu heb ik al heel veel (slechte) dingen over tongpiercings gehoord. de volgende dingen:
1. Er moet een stuk van je tong afgesneden worden doordat het zo erg is gaan ontsteken.
2. De tongpiercing tikt tegen je tanden hierdoor breekt de glazuur laag van je tanden af. hierdoor kunnen je tanden afbreken of uitvallen.
3. Je hebt maaaaaaannnnden last van een ontstoken tong en moet leven op appelmoes en pudding.
4. stel dat je de tongpiercing niet meer wilt en je hem eruit haalt dan gaat het ook weer heel erg ontsteken.
5. door de ontsteking is je tong zo ontzettend dik dat je een hele tijd niet normaal meer kunt praten.
nou wat is hier van waar. en hoe denken jullie over tongpiercings wat zijn jullie ervaringen. welke piercing shop welk materiaal piercing etc.
alvast bedankt!
en wie heeft je deze onzin verteld![]()
heb van iemand gehoord dat als je tongpiercing zet minder pijnlijk is dan een navelpiercing.
slaat nergens op als een persoon zoiets zegt, je moet het zelf ervaren
Sannert schreef:Ik heb een vraagje, heeft iemand van jullie 6/7 oorbellen in 1 oor? Op een rij met knopjes?
Ik vind dat erg mooi, maar moet vrienden er nog van overtuigen dat het echt uitziet!
Heeft iemand daarvan foto's?
Citaat:heb ik gelezen op internet. en in de krant zelfs! en in zo'n tijdschriften.
Ketaki schreef:Citaat:heb ik gelezen op internet. en in de krant zelfs! en in zo'n tijdschriften.
maar heeft een krant dat zelf ervaren?
ze hebben het alleen van mensen met een slechte ervaring of mensen zoals tandartsen die het afkeuren.
meer dan de helft is gewoon extreem aangedikt.
als je er 1 wilt, gewoon doen, en dikke scheit aan de kranten en tijdschriften hebben![]()
het is bovendien jouw lichaam dus de kranten moeten zich er buiten houden
Sannert schreef:Ik heb een vraagje, heeft iemand van jullie 6/7 oorbellen in 1 oor? Op een rij met knopjes?
Ik vind dat erg mooi, maar moet vrienden er nog van overtuigen dat het echt uitziet!
Maartje1990 schreef:nou ik weet niet of het al ergens staat (had niet echt zin om 223 pagina's lang door te lezen) maar ik wil graag (op mijn 18e dus over 2 jaar) een tongpiercing nu heb ik al heel veel (slechte) dingen over tongpiercings gehoord. de volgende dingen:
alvast bedankt!
alvast bedankt!