GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:53

Gelijk een kilo aangekomen door oudjaarsdag en nieuwjaarsdag :+ gelukkig weet ik dat het er snel weer af gaat, jammer is het wel altijd.
Weer vol goede moed verder :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Ik heb 3 dagen in keulen gegeten en dan oudjaar een verjaardag met oliebollen. Gisteren had ik wel wat honger in de middag. Maar na een paar toastjes was het snel weer weg.

Vanmorgen woog ik weer precies wat ik voor Keulen woog. Normaal zou ik aangekomen zijn van 3 dagen friet schnitzels en overdag wat chips. Zo rustgevend.

Ook dat je denkt: nu ben ik klaar met eten. Ipv dat dorstige gevoel, vocht vasthouden en dat je meer gaat eten terwijl je jezelf al bleh voelt. Ik voel dat ook allemaal niet meer na wat ongezonder eten. Mn lijf reguleert en herstelt veel beter.

Suzanne F.

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:31

Ik weet nog niet wat de schade is na kerst en oud en nieuw. Ik ga woensdag weer wegen. Ben benieuwd. Heb wel wat dingen extra gegeten die ik normaal niet eet. Maar mijn ervaring is ook dat ik minder snel aankom nu en als ik iets aankom, dat het er ook weer makkelijk afgaat. Ipv kilo’s erbij die je er niet meer afkrijgt.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:34

My_Little_P schreef:
Hier een update van mij. Na een half jaar ongeveer ben ik 4 weken gestopt met Ozempic om het effect weer wat meer te hebben. Ik zat toen op -14kg. Superblij mee, maar wilde er nog eens 12 vanaf hebben. Na de stopweken weer opgebouwd, maar helaas nooit meer hetzelfde gevoel gehad, ook niet nadat ik 1mg ben gaan spuiten (daarvoor max 0,75). Inmiddels ben ik ruim 17 kwijt. Tevreden, maarrrrrr toch wel heel sterk de wens er nog 9 af te krijgen. Ik heb nu Get Wellis benaderd hoe nu verder. Heeft iemand ander dit ook aan de hand gehad? Heb niet alles gelezen, is wel érg veel

Na een tijdje niet meegelezen te hebben, lees ik dit. @My_Little+P ik heb dus precies hetzelfde! Een aantal weken gestopt om eens te kijken hoe het gaat. Omdat ik toch weer meer wilde eten en daardoor weer wat aankwam na een aantal weken toch weer gestart met Ozempic en sindsdien heb ik het gevoel dat et niet meer zo goed werkt als daarvoor :?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:41

Ik ben ruim een kilo afgevallen over oud&nieuw :') Gisteren zo vreselijk brak dat ik niets gegeten heb _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:47

Ik heb na 10! Dagen vocht vasthouden eindelijk weer een daling naar m'n laatste laagste gewicht. Vind het echt idioot irritant dat ik zo ontzettend lang vocht vasthoud. M'n hormonen zijn ook helemaal in de war, ik heb al wekenlang last van spotting, elke dag!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:12

Oh wat irritant!
Mijn menstruatie cyclus was door Mounjaro ook veranderd (elke 25 ipv 28 dagen) maar lijkt nu weer wat terug te gaan.