Samantha_ schreef:Ja maar hij zei het echt alsof het iets is wat iedereen heeft?
Het was wel L2 en dat was de plek van de breuk. Benieuwd wat die arts daar volgende week van zegt.
Als ik Google zie ik toch veel dingen die ik heb, stijve rug etc.
En zo jong ben ik ook weer niet hoor, 45, maar toch, je verwacht dit niet.
Zou misschien best kunnen dat een hoop mensen het hebben.
Het zou me bij mezelf niet verbazen. Ik ben jaren geleden meerdere keren hard op mijn rug gevallen. Blijft een zwakke plek. Als daar bij onderzoek uit zou komen dat er artrose zit, zou ik niet gek staan te kijken.
Heb er iig best vaak last van, zeker nu in de winter.

Maargoed, ik zit toch al gammel in elkaar. Als ik een paard was geweest, zou ik nooit door de aankoopkeuring komen.
, beetje afwisselend en wat mij betreft is verkeersluw of goede stoepen ook altijd een pré!
. Bedankt voor je succeswens. Samen met de schop van een collega, heeft dat ervoor gezorgd dat ik ben gegaan. Had totaal geen zin en was echt heel moe toen ik thuis kwam
, maar ja.... Om nu weer aan te komen dat ik mijn (her)start weer uitgesteld had
, het lukte vaak pas tegen het einde. Maar ik had wel een 94% score

, maar dat is niet het evenement wat je bedoelt

Eiwitten geven niet direct energie maar zijn vnl nuttig ná het sporten voor herstel van de spieren. Het is dus het nuttigst om eten te hebben dat vnl bestaat uit snelle koolhydraten die snel opgenomen en omgezet in energie kunnen worden. Populaire snacks tijdens het sporten zijn bijv snoepjes (winegums), dadels, ander gedroogd fruit, en uiteraard gels of drankjes met hoog khd gehalte. Verbranding van vet of koolhydraten is ook geen knop die van het ene op het andere moment omgezet wordt als je HR een bepaalde hoogte bereikt. Ja, op langzame snelheid kan je bijna volledig op vet energie gebruiken, daarna wordt het een soort blend tussen vet / koolhydraten en daarna als je richtig anaerob gaat, gaat het gehalte vetverbranding omlaag en khd verbranding omhoog. Anaerob is altijd 100% koolhydraatverbranding, want vet kan alleen met zuurstof omgezet worden.
Nouja, eerst maar even de paarden gedaan en kijken wat ik zou gaan doen de rest van de dag. Maar ik knapte goed op dus net een uurtje voor het donker er op uit voor mijn loopje, en ik liep echt zo heerlijk! Echt een super fijn ritme en liep uiteindelijk gemiddeld 6'24 wat me echt verbaasde, want een paar dagen eerder kwam ik net aan de 7'00 op een kortere easy run en was ik echt zooo moe. Nu had ik het idee nog wel een kilometertje of twee er bij te kunnen rennen
. En die smelten natuurlijk ook.