Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette1987 schreef:Ik ga ook niet naar uitjes waar ik geen zin in heb of als ik moe ben
Azmay schreef:Lisette1987 schreef:Ik ga ook niet naar uitjes waar ik geen zin in heb of als ik moe ben
Hier ook, mijn verjaardag vier ik ook al jaren niet meer![]()
Hier lijkt de nacht steeds beter te gaan. Ze heeft het wakker moment van de avond eerder en die van de ochtend later nu en word na 4 uur pas wakker. Nu om 21u, 1u 5u en 9u voeding. Langzaam word het te doen
Azmay schreef:Nou ze slaapt eindelijk na de 1 uur voeding, dat onverklaarbaar krijsen is echt niet grappig
Kiwipitje schreef:Hier is de kleine man ook weer wakker. Wil hebben echt nog geen vaste tijdstippen qua voeding, vooral de avond voeding niet (en vervolgens schuift alles door).
Gnome schreef:Azmay schreef:Nou ze slaapt eindelijk na de 1 uur voeding, dat onverklaarbaar krijsen is echt niet grappig
Brr en dan komt ze zo alweer denk ik? Hier nu ook weer aan het voeden. Hij kwam iets over half 5 dus 3,5 uur na z'n vorige fles. Enige vervelende is z'n tempo van drinken.. Daardoor is mijn tijd ertussen maar 2,5 uur haha. Of drinken alle babies vrij traag. Duurt nu zo'n 40 min over 120cc.
Azmay schreef:Nimue doet nu overigens ca 20 minuten over een flesje maar die drinkt maar 75cc. Heeft een prematuur speentje op de fles want anders liet ze alles weer uit haar mond lopen omdat het te snel uit de fles kwam en ze niet genoeg slikte.
Net een goede scheet toen ik haar bij me pakte en ze valt eindelijk langzaam in slaap. Ga ik ook nog een beetje slaap pakken. Pfft..
Kiwipitje schreef:De onze heeft regelmatig in de nacht z’n slaapzak bij de luier nat en wij kunnen niet ontdekken hoe dat kan.