Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:50

Wat een mooi resultaat, Ryder!! Wauw!!

Oh echt, moest je daar op de weegschaal? Ik snap helemaal waarom en support het ook hoor, maar dat had voor mij echt een stap te ver geweest mentaal gezien. :o

Ik heb een idee waar ik moet hebben gezeten toen ik begon, gebaseerd op eerdere afvalpogingen (lees: 10 jaar geleden). :j Naar schatting ben ik nu meer dan 20 kg kwijt.

Ik heb een spontane goede dag so far. :')
Was voor mijn doen vroeg wakker en heb een uur gefoxied. Als je me dit een jaar geleden had gezegd had ik je voor gek verklaard. :))

Ryder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:08

Haha, heerlijk! Goed begin van je dag.

Ja die weegschaal is wel een ding, komt ook omdat er ook minder valide ruiters rijden. Als je meer uit balans bent is het belangrijk dat je dan iig niet te zwaar bent voor het paard. Al is het niet zo dat je wekelijks moet wegen ofzo hoor. En als je echt niet wil, dan niet. Bij twijfel ga je dan alleen op de grote paarden. Scheelt dat ik al 10 kilo kwijt was toen ik er ging rijden, haha.

Ook super Esther!!! Bij mij is het echt wel een deel vocht, -2 in een week vind ik normaal niet zo gezond. Maar nu vind ik het prima uiteraard.

Pff, ik zit aan een opdracht voor een opleiding die ik volg en het is PITTIG. Maar ik moet 'm deze week inleveren, dus even doorbikkelen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:40

Wat voor opleiding volg je, Ryder? Succes, ik ga zo ook aan m’n voorbereiding voor volgende week beginnen.
Super bezig trouwens, bijna 20kg!! *\o/*
Onze tuin wordt alles behalve alleen bestraat, ik heb het niet in detail gezet maar wij hebben een natuurlijke tuin laten ontwerpen. Dus alles met het oog op het niet verloren laten gaan van hemelwater, de bijen en andere insecten aantrekken, de biodiversiteit vergroten, ... Als je wilt stuur ik een foto van het ontwerp in pb :)

Yes Musli, ik kijk zo uit naar bbq’en op ons terras :D
Actieve dag heb jij gehad, goed bezig _/-\o_

Ziet er weer heerlijk uit gaucho, veeeel groenten :9
Ben zelf geen asperges fan, maar het ziet er een hele goede combinatie uit zo.

Stoer hoor Esther, ik zou helemaal onderaan blijven staan en een ladder nodig hebben om over de muur te kunnen kijken :') Ook -0,5 woehoe!!

Foxy is weer aan het werk gezet ~~}> , goede start van het weekend Roosch! Gek hé hoe je in een jaar tijd je gewoonten kan veranderen. Schrik er zelf ook nog van. Gisteren chips genomen en het was echt maar 1/4 van een zak to opgegeten toen ik hem weglegde ipv gewoon de hele zak soldaat te maken.

Hier is de weegschaal stabiel gebleven. Is ok, maar volgende week weer beter in het gareel. Die laatste 5 à 6kg mag nu wel eens gaan verdwijnen. Vandaag wat voor school werken en mijn corgivarken in de douche zetten, want mevrouw stinkt naar vogelpoep _O- . Morgenochtend bootcamp en in de namiddag 8km wandelen, dus dan heb ik ‘s avonds wel frietjes van de frituur verdiend :D

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:22

Wel meegelezen steeds, maar ben erg druk met stage en mentaal gaat het niet helemaal lekker. Wilde graag op iedereen een beetje reageren, misschien morgen. Zie hier wel steeds heerlijke gerechten voorbijkomen. Nu heb ik ook zin in zalm. En Roosch vind het knap van je dat je zo consequent gebruik maakt van foxy! Knap hoor zoveel eraf!

Maar daarintegen gaat het met eten wel goed, de hele week netjes bijgehouden en steeds tussen de 1500-1600 kcal gebleven.. En het was best te doen. Het is nog een beetje puzzelen met wat ik eet (wat is vullen).. En op stage eet ik wat de pot schaft, maar ik kan tot nu toe van al het lekkers afblijven (er staat altijd wel iets op tafel, chocolade, koekjes, chips, snoepjes) Maar een goed begin, nu ook echt doorzetten. Als de sportschool nou ook weer open mag, kan ik daar ook weer heen (waar die motivatie vandaan komt weet ik ook niet haha)
Ik ben best een beetje trots op mezelf.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:45

Same hier Ine.
Ik moet die laatste 5 kilo er ook af. Laatste weken werd ik weer wat makkelijker qua eten, dus nu ben ik gelijk gebleven qua gewicht.
Dat is prima uiteraard, maar ik wil die laatste kilo's er ook af.
Eigenlijk was mijn doel voor half april, maar dat ga ik niet redden.
Dus nu ga ik gewoon voor eind mei.
Gemiddeld val ik 0.6 kg af per week als ik me straks aan mn schema hou, dus dat moet lukken.

Vanmorgen gewerkt vanaf 7u, dus heb m'n stappendoel al weer ruim gehaald.
Nu vrij en mezelf een lekkere tosti gemaakt met extra volkorenbrood, ham, kaas en pesto :9

Hmm bbqen heb ik ook wel weer een keer zin in.

Iedereen lekker bezig hier zo te lezen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:44

Pfff ja dat dus, ben wat lakser geweest en dan is stabiel ook prima, maar toch wil ik het graag af hebben. Heel herkenbaar!

Mmmh tosti :9 , dik verdiend!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 18:54

Ik had ineens onverwacht patat. Ik gooide de pan boerenkool op z'n kop/deels over mezelf heen..

Laten we het erop houden dat ik niet de keukenprinses in huis ben. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:07

Zonde van de Boerenkool :D

Hier niet zo'n top dag. Gepocheerde eieren als ontbijt niet gelukt, Ace liep heel erg stijf, morgen dus ook geen buitenrit, met hardlopen net ging het regenen en ik kreeg onderweg last van mijn voet :( Eten gelukkig niet al te slecht, ik ga zo lekker orzo maken en de rest van de avond met een dekentje op de bank.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:10

Ja, nouja, ik zal die ongetwijfeld nog wel tegenkomen van de week, het zat oooooveral. Wel even de verkoelende gel opgezocht, over jezelf heen gieten is echt geen goed idee. ^) kluns dat ik ook ben.

Die dagen horen er ook bij :(:)
Dekentje en bank, heerlijk. Hier ook.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:36

Balen dat het niet zo'n goede dag was gaucho!!

:') wat een rotzooi geeft zoiets roosh, ik snap dat je daarna lekker makkelijk gedaan hebt.

Ik was vanmorgen al om 7 uur uit bed en een korte ronde wandelen. En om 11 uur zijn we naar het strand gegaan. Daar heerlijk gelopen. Mijn vader heeft zelfs nog een stuk met de scootmobiel over het strand gereden *\o/*

En daarna lekker gemengde zeevruchten in zo'n deegjasje gegeten. Echt zo lekker.

Vandaag voor de rest best prima gegeten. Lekker ei in de morgen en dalijk frikandellen met salade (toch een beetje meeten, maar toch iets minder kh)

Afbeelding
Ik begin met dit beeld langzaam happy te worden.

Afbeelding
De 2 die ik vanmorgen meehad. Dit is het strandje op het park
Laatst bijgewerkt door arabella2000 op 20-03-21 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:37

Klinkt echt als een heerlijke dag Arabella :j

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:38

Echt wel. En toennet om 6 uur nog een uur gewandeld. Er worden flink wat kilometers gevreten hier haha

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:41

Klinkt heerlijk Arabella :D fijn dat het je goed doet om even daar te zijn!

Hier vanmiddag lekker gewandeld en in de speeltuin gespeeld met m'n zoon. Toch nog 10.000 stappen op m'n rustdag. Namiddag naar m'n vader gereden en daar patat gegeten. De rest van de dag heel netjes gegeten, dus dikke prima. Morgen weer een dag :P

En dan staat er weer een run op het programma. Eens zien waar die me dit keer brengt :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 08:14

Zo, nieuwe dag nieuwe kansen. Bleef gisteren maar zin in snoepen houden :roll: Had zo mooi geweest als ik dat nooit meer had, maar helaas.

Doel voor vandaag gewoon goede maaltijden en gezonde tussendoortjes. En ik ga lekker in de tuin aan de slag met snoeien en opruimen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 08:44

gaucho schreef:
Zo, nieuwe dag nieuwe kansen. Bleef gisteren maar zin in snoepen houden :roll: Had zo mooi geweest als ik dat nooit meer had, maar helaas.

Doel voor vandaag gewoon goede maaltijden en gezonde tussendoortjes. En ik ga lekker in de tuin aan de slag met snoeien en opruimen.

Daar kom je volgens mij inderdaad ook echt nooit vanaf. Met mate aan toegeven werkt vaak het beste bij mij :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 08:50

Yep, hier ook denk ik, dus gisteren ook maar gedaan. Best drukke week achter de rug, zowel mentaal als fysiek, flink spierpijn etc, dus ik denk dat mijn lijf ff aan de rem trok. Vandaag maar in een iets rustiger tempo aan de slag.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 09:11

Hier is het één dezer dagen weer de periode van de maand. Mijn lichaam heeft voorafgaand vaak wat behoefte aan extra brandstof, dus daar geven we dan (zo gezond mogelijk) ook maar aan toe :Y)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 10:25

Hallooo!

Het zou zo lekker zijn als die snoepdrang net zo verdwijnt als de kilo's _O- dat heb ik hier ook nog niet ontdekt haha.

MuSLi, wat omschrijf je dat mooi :D de vertaling is: ik wil alles eten :))

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 10:33

Nieuw plan van aanpak: motivation dress aan de koelkast gehangen, die ik gisteren van een vriendin heb gekregen. Eens zien of dat helpt :+

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 10:47

Wat leuk Negerzoen! *\o/*

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 10:49

Ik ben benieuwd negerzoen!!

Zo net terug van 7.5km wandelen op de nuchtere maag. Afbeelding
Afbeelding

Zometeen eens eten maken en vanmiddag weer lekker wandelen.

Mijn spieren zijn nog niet helemaal happy, maar dat komt wel weer.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 10:53

Ik heb maar gezonde baksels gemaakt. :D En lunch voorbereid voor vandaag, morgen en dinsdag.

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag brood als lunch op stal, met hummus+ komkommer, 30+ kaas en tahin pasta.

Maandag en dinsdag falafel + gegrilde groente, de ene dag met spelt de andere dag met couscous.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 12:47

Oeiiii die eerste, wat is dat? :))

Ik heb mijn eetschema gemaakt, drie kwartier gesport en lig nu af te koelen op de bank. Ergens gaat er iets mis met dat "afkoelen"..
Afbeelding

Vandaag iets meer kcal gepland dan de rest van de week. Iets met een rookworst die nog ingepland moest worden naar aanleiding van mijn prachtige kookavontuur van gisteren. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:12

Cacao - bosbessen - havermout muffins

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:34

Eindelijk een paar dagen redelijk gegeten, dus ik durf me hier weer te vertonen.

Gisteravond training met de hond gehad en ik ben echt te stijf. Ik kan gewoon niet mijn looprichting afwijken van waar mijn bovenlichaam naartoe moet wijzen.

Ik doe behendigheid met de hond, en mijn boobies zijn eigenlijk 2 lasers die vlak voor de hond haar richting bevsetigen. Mijn tenen moeten dan de toekomst aanwijzen. Super mooie uitleg maar de uitvoering...dus... kilos moeten eraf en ik moet soepeler gaan worden....