Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Hallo iedereen!
Ik kom even binnen vallen.
Heb zelf 2 tattoo's en ja het is wel verslavend dus wil ik er graag 1 bij.
Dit keer wil ik een realistisch portret van mijn paard op mn onderarm.
Ik volg al een tijdje high end tattoo's op facebook en instagram en die maken echt belachelijk goede portretten.
Is er iemand hier op bokt die ervaring met hun heeft?
Of nog andere aanbevelingen?
Dakotha_ schreef:Nog 3 dagen tot mijn tattoo, is flink warm aankomende zaterdag en mijn artiest zit helemaal op de bovenste verdiepingBuiten dat ben ik wel heel ongeduldig aan het worden nu..
Dakotha_ schreef:Nog 3 dagen tot mijn tattoo, is flink warm aankomende zaterdag en mijn artiest zit helemaal op de bovenste verdiepingBuiten dat ben ik wel heel ongeduldig aan het worden nu..
Fem schreef:Dakotha_ schreef:Nog 3 dagen tot mijn tattoo, is flink warm aankomende zaterdag en mijn artiest zit helemaal op de bovenste verdiepingBuiten dat ben ik wel heel ongeduldig aan het worden nu..
Gewoon heel goed naar je eigen lichaam luisteren.
Desnoods vaker een pauze inlassen.
Vorig jaar heb ik met 35 graden een afspraak gehad.
Mijn tattoo artist zit in een Yurt, geen airco.
Van te voren heeft ze me wel de mogelijkheid gegeven om de afspraak te verzetten.
Zelf had ze al vaker in zulke omstandigheden gewerkt en er geen problemen mee.
Wat ga je laten zetten Dakotha?
Ik ben volgende week zondag (26ste) ook weer aan de beurt.
Bellatrix schreef:Dakotha_ schreef:Nog 3 dagen tot mijn tattoo, is flink warm aankomende zaterdag en mijn artiest zit helemaal op de bovenste verdiepingBuiten dat ben ik wel heel ongeduldig aan het worden nu..
Is het een shop of een kamer in een gewoon woonhuis? In een echte shop zal er wel airco of zoiets zijn, die mensen moeten ook een beetje in normale temperaturen kunnen werken.