maar als je dan zegt dat je al zoveel bent afgevallen geloven ze t vaak niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar als je dan zegt dat je al zoveel bent afgevallen geloven ze t vaak niet
Laura82 schreef:Dat had ik wel gemoeten, maar heb me ziekgemeld. Nauwelijks geslapen bannacht van de koorts en buikpijn, dus ik lig op de bank.

En je vriend zal er toch aan moeten wennen dat jij thuis zit en dat jij je ook rot voelt ook al doe je in zijn ogen "niks"Yonker schreef:Nog minimaal een keer 25
Jawel mensen die vragen of ik ben afgevallenmaar omdat ik nog steeds zwaar overgewicht heb valt het wel minder op denk ik..... ik vind het zelf iig niet echt een prestatie stom he
heb de laatste 2 jaar ook echt die kilo’s er aangegeten.... door stress, en die knop ging ineens wel redelijk om!! Soms nog wel zwakke momenten maar ik hoop dit jaar 2018 toch wel minsten op -30 en het liefste -40 te zitten... of dat haalbaar is geen idee maar -30 moet wel lukken denk ik
En minimaal 1 nieuwe leuke outfit heb je wel verdiend!
![]()
Maar wel lief van jullie

Hopelijk snel in weer wat rustiger vaarwater!
) vanochtend toch -0.1 niks natuurlijk, maar was bang dat ik was aangekomen, dus erg blij mee
Deze week weer even in gareel. 

Erg lief! Enne, -0,1 is toch netjes na een minder strenge week! Goed gedaan! En wat een schattige avatar heb je met dat eigenwijze snoetje.
En bedankt, erg lief!
Het was echt even fijn om gewoon mijn laptop/werk te laten staan en tijd te nemen voor elkaar. Jullie goede wensen hebben dus geholpen
Ze dacht blijkbaar dat het haar persoonlijk pocket toilet was. Kleine etter haha.

Heb het wel gehouden op een rondje hardlopen en verder geen intensieve lente. Maar ja, lente, kom maar! En fijn dat je zon goed weekend hebt gehad. 
De komende 2 weken worden erg druk, dus ik ga iets meer op voeding letten en waarschijnlijk haal ik het nét om 1 of 2x te sporten deze week.
Lekker lijstje heb je, ik ben wel benieuwd naar een receptje van die romige tomatensaus!
Verder let ik wel op mn macro's, ik probeer vooral me aan mn vetdoel te houden en daar niet overheen te gaan. Wat zijn jouw ingestelde macro's die je wil behalen? Ik heb bijvoorbeeld als doel 1600 kcal opgebouwd uit: 120 gram eiwitten, 160 gram khd, 53 gram vetten (dat komt neer op 30%, 40%, 30%). 
veel te weinig gegeten, maar dat is ff niet anders. Zometeen naar de huisarts, ben benieuwd wat die zegt.Aight schreef:Emmaa dus als ik het goed begrijp worden de hoofdmaaltijden voor jou gekookt? Misschien is het een idee om te snacken met iets van fruit, extra groentes erbij? Dat is wat ik een beetje mis in jouw lijstje. Of bijvoorbeeld gekookt eitje, handje noten? Lijkt me lastig als je niet zelf kan bepalen wat je eet!
Je weerstand kan wel een opkikker gebruiken. Wellicht brengt je kindje ook heel wat mee van school, qua ziektes? Ik had voortdurend buikgriep toen mijn broertje en zusje naar de kleuterklas gingen...
Het draait daar zo goed dat je hun sauzen ook kan meenemen, dus telkens wanneer we gaan doen we dat, dat scheelt kookwerk hihi. Ah, jij eet ook laag in vetten zie ik. Doe je dat met bepaalde reden? Als ik laag in vetten en hoog in kh eet, val ik sneller af
Heel gek!
) en heb dan ook een (zelf opgelegde) deadline voor een paper. Dan een paar dagen rustig terwijl ik doodsangsten uitsta tot ik de review van de paper terugkrijg, en dan weer een paar dagen knallen om het kreng finaal af te werken.) Gisteren tot dik 21.00 u gewerkt en vandaag stond mijn moeder om 07.15 op de stoep met mijn broer, of ik even met hem naar de dokter kon want hij is ziek en zij moest naar haar werk toe
Mijn lijstje van vandaag wordt dus echt niet zo netjes.
kleine appel
Kijk anders even op vakantieveilingen. Daar hadden wij 3 dagen Venetië vandaan 

Dat heb ik al lang niet op zeg..
(zelfs een keer bijna 4 kg in 2 weken)
Zit dan denk ik rond de 1400 en dat is echt ver onder mijn BMR dus dat doe ik liever niet.
Super goed! Hoe was je bodypump?
En strakjes lekker in hotels, haha.
(Hebben echt enorm veel gelopen op vakantie. Ik denk zo'n 8 uur per dag!).
Blij toe hoor, nu ook nog voor zieke kindjes zorgen zou me zwaar vallen. 
Dit is natuurlijk wel een selectief beeld, ik eet gok ik 5 dagen in de week relatief gezond/weinig maar heb ook dagen dat ik als lunch ff naar de KFC loop omdat er iets op het menu staat waar ik echt niets mee kan. En elke zondagavond eet ik pizza
Heb hier geen weegschaal maar ben zeker afgevallen sinds ik hier ben en dat vind ik al heel wat want ik was super bang dat ik aan zou komen.
Lijkt me heel mooi om te bezoeken! Over die kilo's zou ik me ook niet zo druk maken als je cm's de goede kant op gaan. Hoe zwaarder je benen traint, hoe meer vocht je vasthoudt. Ik ben ook zo'n spons

Mooi snoetje heb je ook op je profielfoto!
Klinkt als een heerlijk weekend zo samen, fijn! Och jeetje, katten ook altijd
Wij hebben ook 2 katten, maar ben zelf echt meer een hondenmens (hebben we er 3 van)
Ik wil altijd nog beginnen met groenten verbouwen, maar komt er niet echt van.
Wat is het onderwerp van je lezing? Spannend maar wel stoer! Waar gaat je paper over? Druk leven hoor!
) wat voor ontbijtjes ga je doen? Leuk voor de inspiratie!