Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilli schreef:Ayasha schreef:Wat treurig en wat moedig dat ze proberen om hem te blijven sturen... Wetende dat het niks uit zal halen
Maar 'niks' doen werkt bij deze jongen helemaal averechts. Je zal er altijd heel veel tijd en moeite in moeten steken om ongeveer op neutraal uit te komen.
Magrathea schreef:Hoewel angst een slechte raadgever is denk ik na het lezen van dit soort artikelen toch altijd: pfoe, goddank gaat mij dit niet gebeuren http://decynist.nl/437-2/
Laurora schreef:Magrathea schreef:Hoewel angst een slechte raadgever is denk ik na het lezen van dit soort artikelen toch altijd: pfoe, goddank gaat mij dit niet gebeuren http://decynist.nl/437-2/
Damn![]()
Hier raak ik gewoon oprecht misselijk van.
Wat moet het verschrikkelijk zijn om te zien hoe je kind in zo'n monster veranderd, wetende dat hij op een dag iemand gaat verkrachten of een moord gaat plegen.
En dan fast-forward 10 jaar later, wanneer hij een meisje heeft verkracht en vermoord, en vervolgens iedereen deze ouders, die al tientallen malen hebben gewaarschuwd, met de nek aankijkt omdat zij hun zoon zo hebben opgevoed. En daar zit je dan als ouder, volledig machteloos en totaal geen steun van wie dan ook.
En alle oude bekenden maar zeggen "tsja, hij was wel apart, maar ik had dit nooit verwacht"
Doodeng.
Hilli schreef:@Ayasha: ik denk inderdaad toch ook dat je gelijk hebt over die jongen. Je kunt nooit altijd scherp zijn, de wereld is groot en die jongen slim en charmant.
Ik snap nu ineens wel waarom kinderloze vrienden van mijn ouders nooit op kindertijden op verjaardagen kwamen. Als kind vond ik dat zo stom!
Nikass schreef:Lijkt me afschuwelijk als je zo'n kil kind hebt, en als niemand je gelooft.
Wel zet ik een beetje mijn vraagtekens bij "hij heeft geen geweten" omdat dit volgens mij nog in ontwikkeling is op die leeftijd. Maar goed, als hij daar nu niets van laat zien moet dat voor de ouders echt een drama zijn.
Magrathea schreef:Hoewel angst een slechte raadgever is denk ik na het lezen van dit soort artikelen toch altijd: pfoe, goddank gaat mij dit niet gebeuren http://decynist.nl/437-2/
Magrathea schreef:Jeetje, vragen of ik iemands hond mocht uitlatenWas echt nooit in me opgekomen.
Littera schreef:Vandaag moest ik het halve land door met het OV en het was te merken dat het vakantie is. Een kind rende schreeuwend en met een koffiebekertje (van de moeder?) in haar handen door de coupé. Kind let niet op, ziet een uitstekende tas niet, struikelt erover en weet het koffiebekertje precies op mijn schoot te gooien.
Het was nog niet leeg. En ik droeg juist een nieuwe, nette rok omdat ik onderweg was naar een sollicitatiegesprek.![]()
Toen ik de moeder aansprak werd ze boos, want ik ging toch zelf in een vieze trein zitten met een nette rok aan?![]()
Het sollicitatiegesprek was uiteraard niets, het ging om een bedrijf waar een representatief uiterlijk belangrijk is en daar kan je niet stinkend naar koffie met een vlek op je rok aankomen. Ik begin steeds met een voorstander te worden van kindvrije coupés in de trein, zoals je ook stiltecoupés hebt.
Littera schreef:Vandaag moest ik het halve land door met het OV en het was te merken dat het vakantie is. Een kind rende schreeuwend en met een koffiebekertje (van de moeder?) in haar handen door de coupé. Kind let niet op, ziet een uitstekende tas niet, struikelt erover en weet het koffiebekertje precies op mijn schoot te gooien.
Het was nog niet leeg. En ik droeg juist een nieuwe, nette rok omdat ik onderweg was naar een sollicitatiegesprek.![]()
Toen ik de moeder aansprak werd ze boos, want ik ging toch zelf in een vieze trein zitten met een nette rok aan?![]()
Het sollicitatiegesprek was uiteraard niets, het ging om een bedrijf waar een representatief uiterlijk belangrijk is en daar kan je niet stinkend naar koffie met een vlek op je rok aankomen. Ik begin steeds met een voorstander te worden van kindvrije coupés in de trein, zoals je ook stiltecoupés hebt.