Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Micha_ schreef:WiancaR schreef:Ik ben morgen bij Black Bear aan de beurt voor mijn eerste tattoo
Hey ik ben vandaag ook geweest! Had je die mountain?
Dit is die van mij geworden. Het is de scène waar Alice voor het eerste de cheshire cat ontmoet.
[ [url=m/VKq423.jpg]Afbeelding[/url] ]
The_Cat schreef:Heeft mss iemand ervaring met dit, maar men tattoo is nu exact 4 weken oud (van 16/06) en ik vond dat ze goed genezen was, ik smeer er elke dag tattoo cream aan. Maar nu beginnen er precies allemaal kleine blaasjes te komen op de plaats van men tattoo. Ze jeuken gelukkig niet als ik er zalf aan doe, maar ik vind het wel vreemd. Je ziet het niet echt op de foto, maar het is enkel het stuk in de buurt van men tattoo, maar ook op de huid errond (waar geen inkt is zal ik maar zeggen). het lijkt me nu na 4weken wel wat laat voor ineens nog een allergische reactie?
_Micha_ schreef:[paard] schreef:Ik ben morgen bij Black Bear aan de beurt voor mijn eerste tattoo
Hey ik ben vandaag ook geweest! Had je die mountain?
Dit is die van mij geworden. Het is de scène waar Alice voor het eerste de cheshire cat ontmoet.
[ [url=m/VKq423.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yasmine schreef:Wow! PrachtigOntzettend mooi en simpel met die dots
Mando schreef:Nou de mijne staat ook.
Ik net een appje naar mijn ouders om te vertellen dat ik een tattoo heb laten zetten.
Krijg ik een foto terug van een arm met tattoo en folie
Ik denk... uhhhhuhhhhhh
Heeft die ouwe van mij... hij is 76... er ook een laten zetten.
Geweldig.