Mijn goede voornemen is in ieder geval om het vast te leggen, heb ik afgelopen jaar met hardlopen wel gedaan, toen hen ik 400km in een half jaar gelopen, wandelen denk ik meer.
Ga even kijken of de app waarmee ik routes plan dat ook kan, anders is strava wellicht ook een goede optie
7500 stappen is ook een mooi doel. Nu ik zwanger ben, heb ik mijn doel op 6000 stappen per dag gezet. Als ik eenmaal weer de oude ben, gaat dat naar 10000. Is vooral in de zomer wanneer ik veel meer werk dan in de winter, een hele uitdaging.
Gefeliciteerd trouwens Goof!
Ghostattack
Geplaatst: 01-01-21 13:56
De eerste 8.5km zit er al op hier! Heerlijk weer vandaag en zo rustig in de omgeving. Weten jullie ook gelijk welk dorp ik woon
Ik heb met een app altijd last dat mijn telefoon zo snel leeg is, hebben jullie dat niet ?
Danseresje
Geplaatst: 01-01-21 14:04
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Het eerste wat ik vanochtend gedaan heb, is me inschrijven voor de Elfstedentocht. Hou me toch aan de hoop vast dat dit weer door mag gaan....
Daarna lekker op de manege gaan helpen uitmesten. Straks lekker een rondje lopen. Gewoon een rondje dorp..... Simpel en niet te moeilijk (ondanks dat ik gewoon bijtijds op bed lag en lekker geslapen heb, ben ik toch niet echt helemaal wakker/fit )
1000km in een jaar, is 2,7km per dag.... Op zich een afstand om te overzien. Hou het bij met mijn Garmin horloge. Had ook een koppeling met Endomondo, naar Endomondo doet het niet meer helaas . Zit nog in twijfel of ik de oude koppeling met Strava weer ga activeren..... Mochten er nog meer Garmin gebruikers zijn en vriendjes willen worden in connect, stuur me maar een pb.
Ghostattack
Geplaatst: 01-01-21 14:08
Charaz schreef:
Ik heb met een app altijd last dat mijn telefoon zo snel leeg is, hebben jullie dat niet ?
Hier niet, maar ik heb een nieuwe S20+. Net Strava 1.5 uur aangehad en nu nog 77% batterij. Ik ging niet met volle batterij weg trouwens.
Faringo
Geplaatst: 01-01-21 14:17
Lekker rondje Ghostattack!
Gaaf je inschrijving voor de Elfstedentocht danseresje! Hopelijk kan het doorgaan dit jaar. Ik heb een Garmin horloge maar heb m nog niet zo lang dus geen idee nog hoe dat connecten werkt
noordje
Geplaatst: 01-01-21 14:21
Allemaal een gezond en sportief 2021!
Gefeliciteerd Goof!
Het 1e 'rondje' in 2021 is gemaakt. In de versgevallen sneeuw. Nala had het helemaal naar haar zin We kwam nog iemand tegen die z'n hond al een paar dagen kwijt is
Wij gaan ook voor de 1000km
Ghostattack
Geplaatst: 01-01-21 14:35
Wauw die tweede foto is prachtig Noordje! Welke temperatuur is het daar nu? Heftig van die hond die kwijt is!
Hier onderweg ook 1 foto gemaakt, van onze fantastisch lelijke brug
Faringo
Geplaatst: 01-01-21 14:38
Oh heerlijk, zo graag ook weer eens in de sneeuw lopen. Wat sneu de vermiste hond, hopelijk wordt hij/zij nog gevonden.
Vind de brug nog wel mee vallen. Lekker zonnetje nog bij jou. Hier is het erg grijs.
Femke_Tweety
Geplaatst: 01-01-21 14:38
Ha, de oude tolbrug!
Ofwel tegenwoordig de prins Willem Alexander brug.
Of ik moet heel erg krom zitten te kijken?
Ghostattack
Geplaatst: 01-01-21 14:39
Femke_Tweety schreef:
Ha, de oude tolbrug!
Ofwel tegenwoordig de prins Willem Alexander brug.
Dat stukje weg waar je staat als je deze foto maakt (redelijk steil naar beneden en dan onder de brug door, en dan weer omhoog)
Daar heb ik vaak zat gestaan, met hond, paard etcetera.
Ik woonde er ongeveer 900 meter vandaan, in Echteld. Heb er 16 jaar gewoond ongeveer.
Ik kan zo uit mijn hoofd nog precies tekenen hoe de weggetjes lopen, waar je moest opletten met paard, waar water is, waar bomen staan in de berm, waar niet, etcetera.
Mijn wandel doel is om mooie plekken op te zoeken om te wandelen. De afstand vindt Ik niet belangrijk.
lenaa_tje
Geplaatst: 01-01-21 15:38
Noordje wat gaaf zo in de sneeuw! Hond lijkt er ook van te genieten
Ghostattack wel een indrukwekkend plaatje zo met die enorme brug. Kan wel weids kijken zo.
nieuwjaarswandeling bij Amen. Hoop stormschade nog tegen gekomen.
Hier hetzelfde doel als lizard. De 1000 km zou ik wel redden maar ik track ook niet alles. Heb nu al een week m’n horloge ook niet om.
pien_2010
Geplaatst: 01-01-21 15:55
Wouw wat een gave foto's allemaal. Noordje die sneeuw foto's , die sneeuw brug en ook mooie foto's van Lenaatje.
Hier als doel om vooral te genieten van mijn wandelingen en hopelijk ook van de tochten op de nog aan te schaffen elektrische fiets. Afstand vind ik voor mezelf totaal onbelangrijk. 2020 was een erg verdrietig jaar na het overlijden van ons paardje Chico in april. En het wandelen dat ik langzaam heb opgebouwd bevalt me goed. Ik had een lichaam dat ingesteld was op veel paardrijden en geloof me met wandelen gebruik je echt andere spier groepen. Het lijkt nu goed te gaan zodat vaker en grotere afstanden mogelijk lijken. Dus 2021 wordt het jaar van de verhuizing naar de gîte, hopelijk verkoop van ons huis (dat allang zonder covid verkocht zou zijn), zwemmen, fietsen en wandelen als de gezondheid het toelaat. Dus zoals vandaag heerlijk gewandeld, het was prachtig weer nadat we vanmorgen 6 fruitbomen in de tuin van ons nieuwe huis hebben geplant . Mijn man en ik hebben ons na de dood van de paarden en vertrek van Polie naar de groep paarden weer herpakt en nieuwe uitdagingen gevonden waardoor 2020 naast verdrietig toch nog een gelukkig jaar is geworden. We hopen nu dat alles zo uitwerkt in 2021 zoals dat we hopen.
Hieronder ben ik vrij zeker van, dat dit een oud Romeins pad is, waar je dus niet meer kunt lopen. HEt ligt nl naast het camp Ceasar, en vroeger waren hier dus de Romeinen. Vandaar dat ik toch een keer een foto ervan heb gemaakt.