Ik heb m'n "levensstijl" veranderd en dat gaat gestaag, maar een kilo per maand is niet raar vind ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Ik lees hier al een tijdje mee, maar volgens mij is er hier niemand die probeert af te vallen met shakes zoals herbalife, juice plus en dat soort maaltijdvervangers? Of ben ik stiekem blind?
Sammie schreef:IkIk lees hier al een tijdje mee, maar volgens mij is er hier niemand die probeert af te vallen met shakes zoals herbalife, juice plus en dat soort maaltijdvervangers? Of ben ik stiekem blind?
gribaldi schreef:Iloveiswan schreef:heey![]()
Wil me graag weer opnieuw melden hier. Wil graag afvallen en me vriend moet ook afvallen. Morgenochtend komt me schoonmoeder om erover te praten waar ik dus echt geen zin in heb maarja dat moet. Ben zelf 1.73 en 80 kilo en me vriend 1.80 ofzo en 120 kiloHeb dus af en toe even hulp nodig met dingen bedenken. Vanaf nu ga ik lijstjes plaatsen en vragen om hulp of er nog wat bij moet en wat eventueel:
O: 30 gr havermout met yoghurt + 2 wilde perziken + 1 ei
T: X
L: Noodles soup
T: X
A: 3 minisnacks en wat andere kleine dingen ( bruiloft vanaf 3 uur vanmiddag)
B: 1 km fietsen en lopen en staan op bruiloft
D: 1 liter water tot nu toe
Vandaag dus niet veel maar morgen planning:
O: 30 gr havermout met yoghurt + 2 wilde perziken
T: ??
L: 2 gekookte eieren
T: ??
A: Watermeloen carpaccio + sla + kipburger
Heb voor morgen nog inspiratie nodig voor tussendoortjes en ga pas na de middag naar de winkels en kan dan pas dingen halen.
Help ?
Als tussendoortje zou ik lekker rauw nemen als ik jou was, komkommers, tomaten, paprika's, wortels dat soort dingen, heerlijk, gezond en er zit vocht in![]()
At je normaal meer op een dag omdat je nu drastisch heb verminderd?
danoesje schreef:Nou mijn ego is eraan hoor, gister bij de schoonfamilie aan de BBQ waar schoonzus 50 en schoonmama 52 kg weegt, terwijl mijn toch al niet al te charmante teentjes in een soort vadsige wurmpjes zijn veranderd. Toen ik ook nog eens een foto zag met spekkerige armen erop van mezelf was ik er wel klaar mee.
Kan iemand me even een plaspil voeren?