Nou, valt in verhouding met sommigen hier nog wel mee, maar heb 2 lipstick rekjes waar 24 in passen, dus heb er sowieso 48. En nog wat losse die niet meer passen...
Maar heb afgelopen maand 3 Revlon, een MAC en een Dior lipstick gekocht en dat heeft mijn budget toch best even om zeep geholpen voor deze maand
Ik heb gister grote schoonmaak gehouden... of nou ja, ik heb mijn nagellak verzameling opnieuw ingedeeld, want ik kwam voor sommige merken ruimte te kort
Heb ik net alles klaar, wil ik de lades weer in mijn Helmer steken, vallen er 2 van die geleiders uit... Dus alle 6 lades er uit, kastje op zijn kop, stomme geleiders er weer in beuken (ja, echt beuken, want ze wilden niet ), kastje weer rechtop en lades er weer in.
Afin... half uur later zat alles dan toch echt weer op zijn plek
Heb wat make up van mijn Helmer naar een andere ladekast verhuist en wat geschoven, maar kwam ook nog wat dingen tegen waarvan ik dacht Oh ja! dat heb ik ook nog!
RoosG
Geplaatst: 07-01-15 12:51
Oh die anastasia lipsticks zijn echte liefde. Ik begin steeds meer geïnteresseerd te raken in liquid lipsticks... Sommigen lijken mij te uitdrogend maar sommigen lijken geweldig!
Ik heb dus twee Velvetines (ook liquid lipsticks dus) en ze zijn wel even wennen met opbrengen moet ik zeggen, maar ze zijn echt super mooi en blijven ook wel goed zitten. Alleen vette dingen (zoals oliebollen ) zorgen ervoor dat het er snel vanaf glijdt.
Dankjewel voor de link trouwens DnT, die is besteld haha.