Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:02

Ik gebruik zelf heel graag Lush Lemony Fluttern voor mijn nagelriemen. Als je je nagelriemen goed verzorgd dan zullen je nagels ook beter worden.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:03

Waa, heftige jurk Bernette! Wel heeeeel gaaf! Lakje past er ook echt perfect bij.
Ik denk dat ik nu ik de jurk zie ook zou gaan voor wat Anc zegt: witte ondergrond en dan lekker wat laagjes glitter :j.

Rosalie, als je je nagelriemen goed verzorgt, groeien je nagels waarschijnlijk al een stuk beter! kun je zo gek maken als je zelf wilt. Mijne doen het nu prima met alleen handcreme, heb al maanden geen ander spul meer gesmeerd. Maar anders als extraatje kun je gaan voor olies (verschillende merken, goedkoop van Essence tot duur van zo ongeveer elk merk) of boters, zoals Lush Lemony Flutter, of balsems zoals Burt's Bees Cuticle Balm.

Lekker smeren, daarna je nagelriemen wat terugduwen met een bokkenpootje of wellicht je nagels als je net zo lui bent als ik :'). Je zult merken dat wanneer je nagelriemen lekker zacht en soepel zijn, je nagels al veel beter zullen groeien.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:07

Bernette, je jurk is gaaf! Die China Glaze glitter past er uitstekend bij. Ik zou dan inderdaad niet voor zwart gaan maar een neon roze of oranje en dan gewoon dekkende glitterlaag eroverheen.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:56

Ik heb mijn China Glaze FlipFlop Fantasy binnen en tot mijn verbazing is die gewoon neon oranje zonder roze gloed oid. Klopt dat? Of heb ik gewoon een neppe?

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:13

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:21

Nee hoor Rosalie, dat zijn alleen héle oude crackle lakjes. Met een special effect zeg maar.
Als je die lakt, breken ze op je nagels, waardoor je een crackle-patroontje krijgt.
Dit:
Afbeelding

Geen idee Remark? Ik heb de oude, originele en die is echt koraalroze. De nieuwe variant is volgens mij meer perzik/oranje, maar weet niet in hoeverre omdat ik die zelf (nog :+ ) niet heb. Heb je een foto?
En heb je 'm echt in daglicht bekeken of al in schemer? Kwam er afgelopen weekend achter dat schemerlicht héél veel met kleuren doet!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:01

Hihi, thanks! :o
Ik ga in elk geval voor heel veel glitter, want dat kan zeker met dezelfde jurk! En ik denk dat ik voor een witte undie ga ;)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:11

Yv, ja heb allerlei soorten licht geprobeerd (baalde zo haha!) maar helaas... Heb geen foto, kan evt morgen proberen een foto te maken van het potje of het kwastje. Of bedoel je een foto van de lak op mijn nagels?

Leuk dat ze bij de action china glaze verkopen! Denk dat ik binnenkort even op de scooter spring!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:21

Ja, ben erg benieuwd!

Vandaag een kleurtje die past bij het weer: zomers, maar met een grauw tintje!
Zuza
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 28-05-15 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:23

Oewwww die staat je goed <3 hou van dat soort kleurtjes!! :D

Crackle... ja uhm... heb dr ook nog 2 staan... waarom ik die ooit gekocht heb :')

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:29

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:53

Crackle vind je inmiddels ook terug in het Smithsonian :D

@Remark, hij doet mij erg denken aan Sun of a Peach van Ch. G.

@Yv, die Zoya is mooi!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:53

Tazzey, ik heb het even gegoogled en hij lijkt er inderdaad verdacht veel op!

Had de verkoper al gemaild maar die beweert dat het echt de FlipFlop fantasy is en dat er een verschil tussen verschillende batches kan zitten, fijn >;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:00

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:01

Ik word geloof ik met de minuut blijer met mijn versie :oo .

Mehh ik heb net het laatste gedeelte van de tuin gedaan, kan weer helemaal opnieuw beginnen met nagels schoonmaken :'). Zie er weer uit alsof ik zombietje heb gespeeld :=

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:08

He wat balen!! :(
Het ging mij om de roze gloed, heb ik precies de gene zonder roze gloed :Y)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:07

Ik vind dat altijd zo jammer. Als je dezelfde kleur niet meer kunt maken omdat bepaalde ingrediënten niet meer te verkrijgen zijn, maak hem dan niet.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:31

Ja inderdaad! Geef t dan gewoon een andere naam oid. Nu zit ik met nagellak die ik niet ga gebruiken haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:43

Haihai, mag ik misschien even heeeel onbeschoft jullie topic binnenvallen met een vraag? :o Ben een onwijze nagellak-noob en ook nog eens een kluns dus als ik iets niet kan is het, wat een verrassing, nagels lakken. Heb dus met weer de lakjes uit de kast gepakt en een zwarte opgedaan. Dit zag er vréselijk uit dus heb het er weer af proberen te halen en een ander opgedaan (Rood/roze, waardoor het nu dus lijkt of ik een bak vol met messen en stront heb lopen wroeten :+). Maar nu het probleem: bij de huid die aan de nagel grenst en in die groefjes krijg/kreeg ik het niet weg. Na veel geschrob en gepriegel met een schaar is het ergste nu weg. Hoe doen jullie dit en hebben jullie hier nog handige tips voor? Ik ben benieuwd. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:03

Welkom! Een penseeltje of wattenstaafje met remover en het is zo weg.
Ik ben nu wel erg benieuwd. :D

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:04

@Yezzi: de truc is veel, heel veel, oefenen met lakken, als je correct lakt komt de kleur namelijk niet tot in de groefjes, die moet je gewoon vrij laten.

Nagels weken in een badje met dissolvant kan ook al eens helpen, en prutsen met een wattenstaafje gedrenkt in dissolvant ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:16

Bedankt voor de tips! Wattenstaafje idd al geprobeerd, resultaat: watje van het staafje, dus een pluimpje en een stukje plastic. :')

Haha, Tazzey, het ziet er nu niet meer zo erg uit, volgende keer maak ik een foto voor je! Draag bijna nooit nagellak aangezien mijn nagels heel breed zijn en redelijk kort (Iets met werken met paarden en zwarte randen :D), plus dat ik m'n nagels bijt dus ik gebruik het meer als middeltje om niet meer te bijten (En nee ik heb geen stompjes hoor, maar ze zijn gewoon niet mooi :')). Nagellak komt dus zeer sporadisch voor, haha. :))

Vinden jullie het goed als ik meelees/actief blijf als, uhm, complimentengever dan maar? :D Vind jullie werken prachtig. :+:

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:34

The more the merrier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:37

Leuk. :D

Reactie van mijn moeder net: Wat heb jíj nou weer gedaan? :oo := :wow: Bemoedigend.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:49

Hahaha maar dat is mijn vaders reactie nog steeds als-ie weer een flitsend kleurtje voorbij zien wandelen _O-! Welkom!