Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
parouscha schreef:Ik heb sensationails en zit er morgen bijna 3 weken op. En ik krijg het met folie en aceton met geen mogelijkheid Af.
Dus wil dan gelijk aan de slag ermee haha!
LadyMadonna schreef:Ik heb denk ik teveel gezien parousha, ik kijk nergens meer van op
Ik heb ze serieus van de vrije rand naar de nagelriem zien "bikken"
En dan verbaasd zijn dat de natuurlijke nagel beschadigd....
LadyMadonna schreef:En dan met het "lepeltje" he, niet eens met het "mesje"
Kan ik me niet voorstellen. Soak is gemaakt voor aceton (sort off)
Ik heb zelf vaak blanke gel op waar ik overheen lak, en dan haal ik de lak er met normale remover af, en dat doet dan echt niks met de gel
LadyMadonna schreef:Hoeveel procent aceton is dat?
LadyMadonna schreef:Zolang het ingepakt zit verdampt de aceton niet echt. Zijn je celstof deppers echt goed nat? Ik knip een wattenschijfje (neemt meer vocht op)' die knip ik in 4en, die leg ik in een schaaltje, scheutje aceton erop, en dan aan de gang. Ik laat het 15 minuten zitten omdat de ene kleur makkelijker gaat dan de ander en het een nogal knullig gezicht voor de klant is als het er niet af wil
parouscha schreef:In Het filmpje van sensationail nail word geadviseerd dit tooltje te gebruiken.
Nagels inwikkelen met folie en aceton , 15 min laten zitten en dan kun je de gel er zo afschuiven met dit tooltje.
Veel mensen lukt het dus niet zonder dit dingetje.
Uiteraard vanaf de nagelriem, andersom gaat wat lastig
parouscha schreef:http://www.beautygloss.nl/2013/10/29/mi ... llak-tips/
Zij geeft hier tips om het er voorzichtig af te schrapen, lijkt mij onmogelijk!
LadyMadonna schreef:Vind het toch zo opvallend dat mensen massaal bij de drogist gelkits kopen en vervolgens dus geen idee hebben wat ze ermee aan moeten.... Ook een reden dat ik er niet achter sta dat het zo voor de consument beschikbaar is....