Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilske schreef:Hee Ilske, dat doe ik ook! Level 2 was best pittig en ik vond 10 dagen te kort om mee te kunnen doen op het goede niveau. Dus over 5 dagen (wanneer ik klaar ben) doe ik level 2 weer, en daarna door naar level 3Denk dat ik na level 3 weer opnieuw begin aan level 2.. En dan weer door naar 3!
CCCCC schreef:Wauw wat veel zeg! Top CCCCC! Ik zag dat jij nu door gaat met Ripped? Goed bezigIk ben ook iets aangekomen (0,5 kg) tijdens de shred, maar ik ben wel 34 cm kwijtgeraakt.
Veerle schreef:Ik moet helaas nu al, op dag 2, even een dag overslaan. Ben hartstikke ziek. Ik baal er wel van, wou het echt gaan vol houden dus dan is het wel poedersuiker om gelijk al een dag niet te shredden.
CCCCC schreef:Ik ben ook iets aangekomen (0,5 kg) tijdens de shred, maar ik ben wel 34 cm kwijtgeraakt.
dito schreef:vandaag ivm uitslapen en een heerlijke buitenrit ff geen tijd gehad op te shredden, ga zo me dienst in maarrr ik heb me tas mee en net voor ik me bed in ga op het werk ga ik nog ff level doen! nu al zin in haha
Raponsje schreef:Is heel goed mogelijk.
Daarom is het ook belangrijker om als doel gezond, fit en lekker in je vel zitten te hebben dan een nummer op de weegschaal.
Je hebt neem ik aan liever de 34 cm er af dan die halve kilo er af en de cm er weer bij?
CCCCC schreef:Raponsje schreef:Is heel goed mogelijk.
Daarom is het ook belangrijker om als doel gezond, fit en lekker in je vel zitten te hebben dan een nummer op de weegschaal.
Je hebt neem ik aan liever de 34 cm er af dan die halve kilo er af en de cm er weer bij?
Zeer zeker! Voor mij heeft het ook therapeutisch gewerkt, ik vind mezelf nu veel mooier dan daarvoor. Het heeft me veel meer zelfvertrouwen gegeven en maak me niet meer druk om het cijfertje op de weegschaal. Voor mij een hele stap na 4 jaren ruzie met de weegschaal en mijn lichaam.