Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:16

Ik ben ook iets aangekomen (0,5 kg) tijdens de shred, maar ik ben wel 34 cm kwijtgeraakt.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:17

ilske schreef:
Denk dat ik na level 3 weer opnieuw begin aan level 2.. En dan weer door naar 3!
Hee Ilske, dat doe ik ook! Level 2 was best pittig en ik vond 10 dagen te kort om mee te kunnen doen op het goede niveau. Dus over 5 dagen (wanneer ik klaar ben) doe ik level 2 weer, en daarna door naar level 3 :j

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:19

CCCCC schreef:
Ik ben ook iets aangekomen (0,5 kg) tijdens de shred, maar ik ben wel 34 cm kwijtgeraakt.
Wauw wat veel zeg! Top CCCCC! Ik zag dat jij nu door gaat met Ripped? Goed bezig :)

Ik sta niet op de weegschaal. Maar rondom mijn buik en benen ben ik al afgevallen. Dit weet ik omdat mn broeken aanzienlijk losser zitten.
En mn conditie is ook goed gebleven, ondanks dat ik 3 maanden niet had gevoetbald. 30DayShred i.c.m. hardlopen houdt me fit *\o/*

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:19

Als je dan ook gaat, dan maar tot het gaatje hè Bzoem ;-)
Nou.. level 2 is a wrap and I was AMAZING! Althans dat zei Jillian aan het eind zelf :D :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:22

Klopt, ik ben vandaag begonnen met Ripped! Goed vervolg op de Shred! :D Over een maandje kijk ik wel verder, hopelijk is het weer dan zo ver dat ik ook weer kan gaan hardlopen na het werk.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:52

Ik heb net dag 8 gedaan, ging super! Maar ik blijf moeite houden met de lunges... -O- ik moet tussendoor even een paar tellen omhoog blijven want mn spieren trekken het gewoon niet! Ik wissel een beetje af tussen diep buigen en minder diep buigen, maar toch heb ik het gevoel alsof mn benen ieder moment kunnen instorten :+

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:09

Volgens mij heb ik verkeerd gemeten. Kan nooit dat er in 10 dagen al 9cm van mn navelomvang af is :')
Vanavond beginnen aan level 2!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:09

Jildau schreef:
Whaaa ik kom alleen maar aan! Zullen vast spieren zijn, hoop ik dan, maar het was motiverender geweest als er wat af ging. :+

Ik ben eerst 2 kilo aangekomen en nu weer 1 kilo afgevallen. Merk wel dat m'n broeken wat wijder gaan zitten. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:12

Veerle schreef:
Ik moet helaas nu al, op dag 2, even een dag overslaan. Ben hartstikke ziek. Ik baal er wel van, wou het echt gaan vol houden dus dan is het wel poedersuiker om gelijk al een dag niet te shredden.

Beterschap! Maar wees blij dat het op dag twee is, begin je gewoon weer opnieuw als je beter bent! ;)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:14

Net dag 9 gedaan, ging wel lekker. Merk wel dat ik uitkijk naar level 2.. Level 1 begint saai te worden.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:17

vandaag ivm uitslapen en een heerlijke buitenrit ff geen tijd gehad op te shredden, ga zo me dienst in maarrr ik heb me tas mee en net voor ik me bed in ga op het werk ga ik nog ff level doen! nu al zin in haha

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:18

CCCCC schreef:

Is heel goed mogelijk. :j

Daarom is het ook belangrijker om als doel gezond, fit en lekker in je vel zitten te hebben dan een nummer op de weegschaal.
Je hebt neem ik aan liever de 34 cm er af dan die halve kilo er af en de cm er weer bij?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:19

dito schreef:
vandaag ivm uitslapen en een heerlijke buitenrit ff geen tijd gehad op te shredden, ga zo me dienst in maarrr ik heb me tas mee en net voor ik me bed in ga op het werk ga ik nog ff level doen! nu al zin in haha

Super actief van je!

En uitslapen is hartstikke goed voor je. :j
Je lichaam en hersenen hebben genoeg slaap nodig om te kunnen herstellen.

Als je te weinig slaapt kan het zelfs zo zijn dat je jezelf helemaal gek sport maar niets af valt.
Sporten heeft alleen resultaat als je lichaam ook de rust en tijd krijgt om het te verwerken.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:22

Raponsje schreef:

Daarom is het ook belangrijker om als doel gezond, fit en lekker in je vel zitten te hebben dan een nummer op de weegschaal.
Je hebt neem ik aan liever de 34 cm er af dan die halve kilo er af en de cm er weer bij?

Zeer zeker! Voor mij heeft het ook therapeutisch gewerkt, ik vind mezelf nu veel mooier dan daarvoor. Het heeft me veel meer zelfvertrouwen gegeven en maak me niet meer druk om het cijfertje op de weegschaal. Voor mij een hele stap na 4 jaren ruzie met de weegschaal en mijn lichaam.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:23

Ik kan helemaal niet uitslapen, ik word altijd gewoon wakker... In de zomer wat vroeger dan in de winter.
Maar nu ga ik er ook altijd wel op tijd in.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:24

Oh dat klinkt toch weer motiverend CCCC! Ik heb uiteraard liever heel veel cm eraf maar wil ook graag afvallen omdat ik lichter wil zijn voor de pony(s) waar ik op rijd. Dus zou ook graag wat af willen vallen maar hopelijk komt dat vanzelf. :)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:26

uitslapen gebeurd hier idd ook te weinig, door de paarden buiten te zetten, werk, me meiden etc. Maar nu ik een lange dienst in het vooruitzicht heb (16.00 tot morgen 12.00) heb ik mezelf verplicht even wat langer te liggen:)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:27

Uitslapen kan ik ook niet. Na 7,5/8 uur slaap word ik gewoon wakker. Dan ga ik er ook uit, ik word alleen maar lui als ik blijf liggen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:29

Ik heb vannacht 11 uur geslapen, was ontzettend moe.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:29

CCCCC schreef:
Raponsje schreef:

Zeer zeker! Voor mij heeft het ook therapeutisch gewerkt, ik vind mezelf nu veel mooier dan daarvoor. Het heeft me veel meer zelfvertrouwen gegeven en maak me niet meer druk om het cijfertje op de weegschaal. Voor mij een hele stap na 4 jaren ruzie met de weegschaal en mijn lichaam.

Ik ben trots op je.

Iedereen verdient het om voor de spiegel te staan en te denken "damn, I look good".
In plaats van op de weegschaal te staan en een nummer te zien waarbij je de rest van de dag een rotgevoel aan over houd.

Om je lichaam alle rust te geven die het nodig heeft heb je 7 tot 9 uur slaap per nacht nodig.
Verschilt per persoon, sommige mensen hebben echt 9 uur slaap nodig omdat ze anders er niet uit kunnen, andere hebben aan 7 genoeg.

En soms is het gewoon lekker om een dagje te hebben waarbij je gewoon helemaal uit kunt slapen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:33

Hm, ik vrees dat ik opnieuw moet gaan beginnen, ik heb nu 4 dagen geskipt en ik was op dag 9, zo balen! Gisteren heb ik 's ochtends en overdag gewerkt aan een taart die ik vanmorgen moest wegbrengen. En nadat de taart klaar was, moest ik direct oppassen bij iemand thuis tot laat. -O-
Ik kan nu echter wel mooi beginnen met de 2 kg, in plaats van 1kg. Eens kijken hoe dat gaat lopen.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:46

Net dag 3 gehad, wat een hel! Ging voor geen meter.

Bar slecht weekend achter de rug met alleen maar horeca, (Broodje hamburger als lunch, en een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu als diner. Kan erger, maar goed is anders...) wel gister en vandaag in totaal iets van 7 km gelopen. Schrale troost. :')

Morgen weer vol er tegenaan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:52

Zou vandaag voor dag 15 gaan, maar twijfel nog wel heel erg. Heb last van mijn schouders en bovenarmen. Misschien dat ik over sla, of anders de arm oefeningen vervang door andere kracht oefeningen. Iemand suggesties?

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:52

Ik denk trouwens dat ik na dinsdag een paar dagen rust neem en daarna weer bij level 1 begin. Ik heb namelijk nog even geen zin om dvd's te bestellen, ik wil niet (veel) langer dan 30 minuten per dag bezig zijn en ik kan maar 5 weken met iets bezig zijn voordat ik een week helemaal niks doe vanwege een werkweek met school.
Ik weet het nog niet zeker, misschien heeft hier nog iemand een goed idee?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:54

Wat is last? Als je alleen wat spierpijn hebt zou ik gewoon doorgaan.