Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wollie2004 schreef:Ja stom he?! Zak chips heb je al voor € 0,50-€ 0,60, terwijl een mango algauw € 2,- kost...![]()
Ik maak soepen liever zelf, dan weet ik precies hoeveel aardappelen, zout enz. erin gaat + dat ik de smaakversterkers een beetje uit de weg aan het gaan ben (dus helaas geen aromat meer over mn tomaatjes)
Mn BMR zou ik ook wel eens willen uitrekenen, ik heb ook snel het idee dat ik te weinig eet. Vooral bij mn ontbijt en lunch...
deviltjh schreef:Rockey, welkom!
bonjoy, hopelijk lukt het, fotootje?![]()
Wollie, wat leuk dat je pap dat zegt, geeft echt een goed gevoel als mensen dat zeggen,
en inderdaad, een spijkerbroek met een flubber achterwerk is geen schoonheid
dan ben je wel in de mode, met die luierbroeken van nu
Naath86 schreef:Safiera hoelang doe je over 2000 meter roeien? Wij hebben een roei apparaat thuis, doe ik ongeveer een kwartier, maar kan nog niet vinden hoever dat dan is.. Zal ook wel aan de snelheid liggen, maar gaat ff om een indicatie!
Danseresje schreef:Naath86 schreef:Safiera hoelang doe je over 2000 meter roeien? Wij hebben een roei apparaat thuis, doe ik ongeveer een kwartier, maar kan nog niet vinden hoever dat dan is.. Zal ook wel aan de snelheid liggen, maar gaat ff om een indicatie!
Eerstejaars wedstrijdroeiende dames doen er in wedstrijdverband zo'n 7.45min over en die zijn dan echt helemaal kapot.
Heb je helemaal geen schermpje bij je roeiapparaat zitten? Vaak staat er dan je gemiddelde tijd per 500meter als je aan het roeien bent!
rockey schreef:ik zal ook niet bekennen dat ik dik ben hoor, zeker niet, maar ik merk wel heel goed als ik net die 2 kilo kwijt ben, alles toch net wat mooier zit.
opzich als ik het vetvrijziekenhuis dieet 1 week doe, ben ik dat wel kwijt,
maar bij mij zit het hem er meer in, dat als ik in het weekend op stap ga, drankjes drink en eventueel een keer een frietje eet, het er maandag gelijk weer bij zit.
en dat wil ik juist vermijden. ik wil graag op gewicht blijven, maar ook eens gezellig friet of pizza mee kunnen eten als je begrijpt wat ik bedoel.
dus ik dacht wellicht kan ik hier wat meelezen en gezellig van jullie tips leren.
paardebloemp schreef:Wollie, dat zijn de fijnste complimentjes! Zo lekker oprecht.
Ik kreeg vandaag bij de koffie een groot stuk oranjekoek, kon er geen nee tegen zeggen, want ik kreeg het zo voor mn neus. Vond het niet eens lekker (had net mijn ontbijt op!) Dat soort zondigden is naar!Heb het wel opgegeten. Hoe gaan jullie met zoiets om? Als het bij familie of vrienden is, kun je nee zeggen, maar nu had ik echt het gevoel dat dat onbeleefd zou zijn.