[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 10:19

@ Tutti_Frutti, ik vind hem mooi gezet, origineel ook! :)

Om nog even terug te reageren, het is inderdaad om als beginner heel lastig om als tattooeerder asn de bak te komen, ik bedoelde ook niet te zeggen dat iedereen kan tattooeren. Maar dat ik er zeker wel in geloof dat meerdere het zou kunnen. Tattooeren was voor mij ook altijd iets van wooow dat moet je maar kunnen zeg.. nu nog steeds als ik bepaalde kunstwerken zie, denk ik haleluja :o, en als er dan tegen mij gezegt word dat kan jij ooit ook. Dan heb ik ook zoiets van nou ehh... :+
Het is ook echt de inzicht die je moet hebben, bijvoorbeeld gister, de vrouw van mijn vader wou een hondenpootje, met iets overlopend naar schaduw, ze zegt ik ga zotten, en de rest vogel je zelf maar uit. Nou goed daar zat ik dan met een potje zwart en heel veel grijs, uiteindelijk heb ik wel de goede kleur gekozen, maar het echte resultaat zie je pas over een weekje / 2 weekjes, even kijken hoe die uitpakt..

Nu ben ik mezelf aan het klaarstomen voor zondag, de conventie, stuiter al de hele week zowat de tent uit van zenuwen, maar ook heb ik er ontzettend veel zin in :D heb gelukkig wat bekende klantjes, daar begin ik lekker mee, zodat ik er een beetje inzit... aangezien er mensen om je heen staan en meekijken en vragen stellen.... ben benieuwd hoe het gaat!
Morgen ga ik bloemetjes zetten met kleur schaduwen.. :) ik zal morgen wel wat nieuwe foto's plaatsen!

En voor de vragen van thuis tattooeerders.. het ligt er echt maar net aan waar je bent. Wij doen allebij, shop en thuis. Maar thuis werken wij precies als in de shop, hychiéne staat bij ons voorrop. Maar let er goed op dat dat niet bij alle thuisstudio's zo is... want ken helaas ook andere verhalen!

Ik heb eigenlijk nooit zoveel last van veel / weinig bloed. De ene persoon bloed meer dan een ander persoon, en dan ligt het ook nog op de plek waar je tattooeerd, had laatst bijvoorbeeld op een binnenkant boven arm, toen dacht ik omg :o volgens mij een ader ofzo... maar het schijnt bij veel mensen dat je daar meer bloed..

KarmaWitch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 11:10

Wow verhaal hierboven.
Yh sorry lange tijd niet geweest.

24 augustus ga ik voor de bijl. Beetje einde van vakantie is het beste bedacht ik mezelf.
Ik ga een tekst laten zetten: I won't give up. (weet dat het niet origineel is, maar past bij mij en mijn hele leven)
Zelf ontwerpje voor gemaakt:
Afbeelding

Wordt ook bij beginnende artiest gezet. Gaat in augustus dus officieel zijn eigen zaak openen.
Schoonzussie en zwager hebben daar allemaal ook tatoeage laten zetten en niks is bij hun ontstoken geraakt. Zwagertje werkt in de bouw dus dat is positief.

Ken nog iemand die heeft zn tatoeage bij een ander gezet, maar die zijn flink ontstoken...

Maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:51

Wat een onzin over dat een artiest goed is als het niet ontsteekt. Dat het niet ontsteekt wil niet zeggen dat het een goede artiest is.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:57

Ik denk dat ik opzich ook wel een tattoo kan zetten die niet ontsteekt als ik me wat uurtjes ga inlezen, moet je je dan door mij laten prikken? Alsjeblieft niet zeg _O-

xDaantjxx ik vind het op de een of andere manier heel erg lijken of de letters niet bij elkaar horen. De I lijkt een totaal ander lettertype, de t vind ik ook totaal niet matchen met de rest en ontzettend ver weg van 'won' staan.

Angelique heeeeel veel plezier bij de conventie! Ennnn we willen foto's he!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 13:53

Klopt inderdaad wat joolien zegt, mijn tattoo's zijn ook altijd goed gegaan, op 1 keer na.
Dat was niet de artiest zijn fout, maar mijn huid werkte gewoon niet mee.
En mijn fout, ik zei knal hem er maar in 1 keer op, maar mijn armpje vond dat niet grappig,
En heb dus echt dik een week met een dik arm gelopen.
Nu heb ik dan ook geleerd om naar mijn eigen huid te kijken, of het nog goed gaat.
Guster bijvoorbeeld werd het ook teveel voor de huid van m'n vader's vrouw,
Jammer, maar dan stoppen we gewoon, want anders gaat het fout,
De inkt pakt dan de huid niet meer, en dan moet je zoveel over 1 stukje, om het wel te laten pakken.
En dan haal je het als het ware teveel open, en dan komen er problemen...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:31

Je hebt mij nooit horen zeggen dat hij direct goed is, maar heb het over ontsteken.

Nouja het is hetzelfde lettertype en ik vind het juist wat hebben en wie zegt dat hij PRECIES zo erop komt?
Ik had bij mezelf al bedacht dat ik die 't dichter naar de won wil hebben en de rest dus ook

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:32

Ontsteken heeft meer met de verzorging te maken die je zelf geeft.

Ik vind je voorbeeld ook niet zo sterk, een beetje cliché en simpeltjes...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:34

Nee klopt, het is erg cliché en totaaaaal niet origineel, maar wel wat bij mij past.
Ik hoef niet zo uitgebreide met allerlei poespas eraan. Vind dat van de I juist er mooi bij passen..
En qua ontsteken heeft het inderdaad met je eigen verzorging te maken maar ook met de hygiëne van de artiest toch?

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:46

Je kan het nog zo netjes verzorgen, maar als de artiest het niet zo nauw neemt, zal het toch gaan ontsteken. Je zal er dus voor moeten zorgen dat de artiest het netjes houdt, maar je zal het zelf ook bij moeten houden..

xDaantjxx, ga je het exact zo als je voorbeeld laten zetten, of laat je de artiest en tekening maken. Op zich vind ik het idee een beetje cliche, maar dat moet je helemaal zelf weten. Toch zou ik een artiest een mooi plaatje er van laten maken, zodat je jouw idee krijgt, maar dan mooier :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:56

Ik wil sowieso die I in die vorm hebben, maar denk dat ik de rest nog wat mooier wil hebben qua tekst... En eventueel nog zo'n cherryblossom erbij ofso

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:11

Ik vind de I vrij veel weg hebben van een T eerlijk gezegd, verder vind ik het idee wel mooi!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:11

Wat zijn goede cover up artiesten? In Nederland.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:17

Waar in nederland, of maakt dat niet uit ?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:19

Maakt niet uit. Vooral dat hij of zij goed is.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:45

Ik heb de mijne op laten knappen bij dragon tattoo in eindhoven..

van : http://img824.imageshack.us/img824/6157 ... 568pd1.jpg
naar : http://img31.imageshack.us/img31/3135/tattootst.jpg (hier was hij net gezet en zie je de letters bij de steel een klein beetje omdat dat wat dikker was, na een paar dagen was dat helemaal verdwenen)

Had het aan meerdere shops gevraagd (verschillende plekken in nederland) en veel gaven aan het niet te willen doen. Hier deden ze het wel en super strak !
Het is dus een gedeeltelijke cover up, merk niks meer van wat er onder zat.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:05

Grappig voorval vanmorgen...
Ik loop door de Intratuin bij mij in't dorp, even kattenvoer halen. Zie ik een mevrouw lopen met een ontzettend gave full-color tattoo van bloemen. Ontwerp was niet echt mijn smaak maar het was zó mooi gezet, niks geen zwart, geen lijntjes, alleen kleur en met hier en daar ook een klein beetje 'aquarel'-look achtergrond (niet zo goed als Adam maar toch ook niet slecht). Ik kon het dus niet laten op haar af te lopen om te vragen wie die tattoo gezet had. Ik overviel haar geloof ik echt een beetje :=
Maar tadaaa... wie had em gezet? Hint: Ik woon in Twello, dicht bij Deventer....

Yup, Thomas Kynst.

Echt totáál anders dan zijn normale werk maar zo zie je maar dat iemand met een supergoede techniek ook andere dingen kan dan waar hij bekend om staat. Ze had hem gewoon gevraagd of hij dat ook kon en toen hij 'ja natuurlijk' zei gewoon gedaan (haar zoon heeft meerdere tattoo's van Kynst dus ze kende hem al wel als artiest).
Jammer dat ik geen modern mobieltje heb (heb een antieke die wel foto's kan maken maar die kan ik er dan niet meer af halen) anders had ik gevraagd of ik er een foto van mocht maken.

Oh, Adam heeft weer een nieuw plaatje gemaakt: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... t=1&ref=nf

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:39

@ Belle boef, ik heb de mijne compleet laten coveren ( gedeelte moet nog) bij Martin, in asten.
Voor foto's moet je me eff pb sturen want krijg ze niet op internet :-p

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:50

Ik heb op 19 juni een afspraak bij Candy Cane! *\o/* *\o/* *\o/*
Superveel zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:58

Morgen ben ik aan de beurt, tekening was top! :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:59

Spannend!! Ben benieuwd :D

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:45

Die nieuwe van Adam... <3 Wat zou ik toch graag een tattoo van hem willen!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:53

@ mondy, hij is wel mooi geworden zeg!

Ik zag die nieuwe van adam ook al voorbij komen op facebook! Wauw <3

Leuk joolien ben benieuwd, heeel veel plezier!

Vandaag een klein bloemetje gezet,
Wat geoefend met schaduw van paars naar wit,
Je ziet het nu nog niet echt, nu is het rood vlekkig haha,
Maar even over 2 weekjes kijken hoe de schaduw valt!

Mijn ouders hebben wat leuks geregeld om zaterdag een beeeetje te ontspannen,
Ik mag met mijn pony's naar het strand *\o/*
Denk dat het wel even goed voor me is,
Een beetje afleiding, anders ga ik alleen meer zitten stressen zaterdag avond :o

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:59

Hoooi, ik kom ook even het topic invallen :D
Drie jaar geleden voor het laatst Tattoo laten zetten, dat was toen de vijfde en toen zei ik dat ik klaar was :=

Maaaaaaar, vanmiddag een afspraak gemaakt voor 14 september O:)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 03:09

Jolien gefeliciteerd!!!!!

En heel veel plezier en we willen een foto!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 07:29

Dank je! Ik heb alleen crap geslapen door de katten dus ik ben brak :( mja ik ga gewoon maar dingen doen, dan word ik wel wakker. :P