[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:34

Oh jongens, ik heb stress :')
Ik heb de laatste tijd al een beetje het idee dat mijn haar dunner werd, terwijl ik altijd al dik haar heb gehad.
Nu begint het laatste week in mijn ogen erger te worden.. Zou het door het seizoen kunnen komen?
Ik eet gezond en gevarieerd. Waar zou het aan kunnen liggen? Ik durf nu amper nog mijn haar te borstelen of te wassen in de angst dat er meer uit komt, al zal het toch wel moeten haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:42

Stress?Teveel verven?Teveel stylen?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:57

Kan met alles te makem hebben. Eten, drinken, stress, tijd van het jaar, de conditie van je huid/haar, hormonen? Ik merkte dat toen ik verder in de 20 (leeftijd) kwam, onder andere mijn haar veranderde. Het lichaamsgewicht achter wege te laten haha +)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:58

Lous schreef:
Stress?Teveel verven?Teveel stylen?

(Bewuste) stress heb ik eigenlijk niet zo vaak :')
Verven heb ik voor het laatst in februari gedaan, daarvoor verfde ik wel regelmatig de punten, maar lijkt me juist dat het eerder uitvalt als ik bovenin verf?
En stijlen doe ik ook nooit. Maar wacht! ik föhn het wel vaak op middelhete stand. Daar ook maar weer eens mee minderen.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:05

Laatst bijgewerkt door nardxash op 29-04-14 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:07

Ik slik een middel met vitamine B om te zorgen dat mijn haar beter wordt.
Bij mij viel het echt uit en ik had er eerder mee moeten beginnen. Omdat ik volkomen obsessief met mijn haar bezig was heb ik het vandaag helemaal afgeschoren. Heb wel leuke mutsjes en doeken gemaakt om te zorgen dat het er een beetje toonbaar uitziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:12

Je haar föhnen op middelhete stand zou niet al te veel verschil moeten maken, ik verf mijn haar eigenlijk altijd op de heetste stand (extreem dik haar wat gewoon niet droog te krijgen is als ik het niet op z'n heetst föhn. Nu ligt het natuurlijk ook wel aan hoe breekbaar je haar is, maar het is iig niet de bedoeling :n

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:14

Huh marjolijn, kun je dat even uitleggen? Afgeschoren?? Strijd je tegen die rot ziekte of begrijp ik iets verkeerd?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:53

elkee schreef:
Huh marjolijn, kun je dat even uitleggen? Afgeschoren?? Strijd je tegen die rot ziekte of begrijp ik iets verkeerd?

Ik heb heel veel problemen met mijn hormoonhuishouding en een flink vitamine tekort door een eetstoornis in mijn verleden (daar begon het vitamine tekort).
Nu begon enige tijd geleden mijn haar uit te vallen en iedereen in mijn omgeving en ook ikzelf dacht dat het normaal was voor de tijd van het jaar, helaas werd het alleen maar erger met kale stukken tot gevolg.

Nu ben ik aan de vitamine en probeer ik om mijn hormonen weer in het gareel te krijgen, als dat allemaal op orde is hoop ik dat mijn haar weer mooi terugkomt. Omdat ik constant bezig was met mijn haar, waar ik letterlijk zenuwinzinkingen van kreeg, heb ik besloten om gewoon helemaal afstand te doen van mijn haar en het af te scheren.

Misschien een erg grote stap maar ik merk nu al dat het rust geeft.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:31

Ben je daarmee ook naar een HA geweest marjolein? Hopelijk komt het snel goed! :*

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:44

Dapper hoor Marjolein!
Ik hoop dat het weer mooi aangroeid voor je en dat het je rust geeft :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:39

Jeetje wat moet dat een zware stap zijn geweest, in mijn ogen. Heel veel beterschap. Helaas heeft scheren voor de hoofdhuid weinig zin, aangezien de zakjes in de huid zitten, maar inderdaad, de rust die je nu zal hebben zal je al beter laten voelen. Succes!

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:44

Ik heb via de HA bloed laten prikken en nu werken we aan een plan om alles weer op orde te krijgen.
Mijn huid is altijd een probleem geweest en nu mijn haar eraf is kan ik mijn hoofdhuid even lekker verwennen zonder te hoeven krabben en mijn kapsel te verpesten.

Ik schrok me wel te pletter vanochtend maar ik kwam tot de conclusie dat ik wel een goed model hoofd heb. :')

Zie wel veel leuke kapsels en kleurtjes hier voorbij komen dus zodra het beter is en weer wat lengte heeft wil ik er ook wat mee doen, niet te drastisch maar gewoon iets leuks. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:08

Ondanks alle ellende met je haar; Gefeliciteerd!! Maak er een fijne dag van :j

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:10

Sterkte Marjolein! Hopelijk groeit het weer mooi aan en voel je je ook steeds prettiger :(:)

Vanavond is er trouwens 1+1 gratis actie op make-up bij de kruidvat! Zou dat ook gelden op haarproducten? Ik hoop van wel, maar ik ben bang van niet..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:14

Dapper hoor! Helemaal afgeschoren. Ik had dat ook gedaan, hopelijk krijg je er een mooie bos voor terug!

En smileyy bedankt voor de tip! Ga ik even heen met mams. :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:39

Smileyy schreef:
Sterkte Marjolein! Hopelijk groeit het weer mooi aan en voel je je ook steeds prettiger :(:)

Vanavond is er trouwens 1+1 gratis actie op make-up bij de kruidvat! Zou dat ook gelden op haarproducten? Ik hoop van wel, maar ik ben bang van niet..

Nee, alleen makeup.. :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:52

Vanavond gaat mijn haar er af. :):)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:30

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:01

Volgens mij is dat t zelfde kapsel alleen anders gestijlt, wel heel tof :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:35

Suus___ schreef:
Volgens mij is dat t zelfde kapsel alleen anders gestijlt, wel heel tof :D

Ik zei het toch bennie! :P 1 heeft in mijn ogen alleen aan de zijkant minder haar :') Al kun je met 2 ook 1 creeëren!

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:47

Sterkte Marjolein :(:) hoop dat het snel beter gaat.

weet iemand welke kleur het word als je shocking blue (manic panic) over bruin haar doet? Heb die verf gister besteld en hoorde daarna van iemand dat haar haar groen werd -O-

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:50

Je moet eerst blonderen anders zie je die kleur niet en zal het inderdaad een vreemd kleurtje worden. Blauw mengen met bruin wordt inderdaad soort van groen..

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:23

http://www.youtube.com/watch?v=m1RO-d1Z9Hs

Op youtube vond ik dit filmpje, echt bijzonder hoe zij haar haar stijlt zonder warmte! Dat ga ik ook zeker proberen. Alleen vroeg ik mij af wat het nut is van dat netje. Kan het ook zonder? Ik heb er namelijk geen.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:39

Ziet er goed uit inderdaad!
Denk dat dat netje voornamelijk is als je ermee gaat slapen, dan blijven je haren/klemmetjes beter zitten, maar zo'n netje kost een drol dus ik zou zeggen koop er gewoon eentje :j